Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Gerçek Şair, İnsanlığın öğretmenidir.Robert Browning
HakanKurtaran

HakanKurtaran

@hakankurtaran Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Temmuz 2007'den beri üye
  • 20

Şiir Yorumları

HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 17:22:08
Ankara anısı unutulmaz.
Tebrik ederim.
Ankara, @guler birsozu
24.6.2012 13:06:10
HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 17:20:12
Çok güzeldi...Tebrik ederim Binay hanım...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 17:19:04
Feleğin sillesini yemiş
Kalbim paramparça dönüyorum.......
===

Her insan feleğin çemberinden geçiyor,
Sonra gözleri ve kalbi ile seçiyor...
Kendinden daha kötüsünü gördükçe,
Dua edip zemzem suyunu içiyor.
Tebrik ederim.Çok güzeldi...
Parçalanan kalp, @suzan çelik
24.6.2012 10:08:42
HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 17:12:20
Tebrik ederim .Güzel bir şiirdi.
Etkili Yorum
HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 16:51:36
Gönül sevmiş bir kere, bu can ne yapsın,
Gözlerin engin deniz,bedenim sana tapsın.
Aşkından içiyorum içtikçe iyileştiren hapsın,
Bir türlü yokluğunu yaşadıkça alışamadım.
HakanKURTARAN
Yürekten Tebrik ederim İnci hanım.
saygılarımla ...

HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 16:42:55
Yüreğine sağlık.Çok güzel bir şiirdi.
Tebrik ederim.
Saysam mı..?, @bluecould
23.6.2012 01:05:35
HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 16:41:19
Yüreğinize sağlık.Çok beğendim...
Bir gün kavuşacaksınız,
Zorluğu aşacaksınız,
Mutluluktan taşacaksınız,
O zaman sevmek çok güzel olacak.
Tebrik ederim.
Sultanım, @gulbingul
8.9.2010 17:08:38
HakanKurtaran
@hakankurtaran
24 Haziran 2012 Pazar 16:38:05
Yüreğine sağlık.Şehitlerimizin Mekanı Cennet olsun.
Şehidime ağıt, @ağla yüreğim
20.6.2012 12:40:21
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 23:47:23
Şimdi taşıp sel oldu gözlerimin buğusu
Yüreğimi yaktı da firakının aguşu


Çok güzel bir şiirdi...
Tebrik ederim.
Firakın agusu, @BOZKIR'İ
23.6.2012 23:39:06
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 23:43:53
ya bu hayat bana göre değil
ya da ben böyle bir hayatın içinde olmaktan sıkıntılıyım

Hayatın sevilecek yanı kalmadı,
Hiç kimse mutluluğu bulmadı.
Tebrik ederim...

Muhasebe, @Nar-ı Çiçek
23.6.2012 17:46:04
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 23:25:54
Uykuya dargın aşığın
Dua eden umutsuzun
Beklediği son vakit...


Manevi hazı yüksek çok güzel bir şiirdi.
Tebrik ediyorum Halit Hocam...

Bu vakit, @Halit Yıldırım
23.6.2012 23:21:44
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 23:21:29
Koca hasret çok güzel anlamlı bir şiir olup akmış,
Satırlar okundukça okuyan yüreği yakmış.
Tebrik ederim...
O koca hasret, @gülten pala
23.6.2012 23:17:16
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 23:15:34
Yaşam hem ayrılık hem hüzün hem mutluluk hem kavuşmayla dolu.Çok anlamlı bir şiirdi.
Tebrik ederim...
Beni hak etmeyenim, @Gamze yağmur
23.6.2012 22:05:16
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 23:00:58
Çanakkale geçilemedi...Kıyamete kadar da geçilemeyecek.
Yüreğinize sağlık...
Çanakkale, @zaman yeli
23.6.2012 22:11:37
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 22:59:07
Çok güzel bir şiirdi...Beğenerek okudum.Tebrik ederim...
Aşkını sevdim !!!, @Yontar
23.6.2012 22:16:33
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 22:57:56
yaprakları bitmeyen papatyalar görürdü rüyasın
kararı
kararsızlıktı


Tebrik ederim.Çok güzel bir şiirdi...
Şiirdaş, @Simsiyahım
23.6.2012 22:25:13
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 22:56:34
Tebrik ederim..
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 22:55:10
Çok Güzel anlamlı bir şiir dörtlüğü idi.Tebrik ederim...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 22:54:05
Tebrik ederim.Güzel bir şiirdi...
Artık, @BÜŞRAÖZÇAM
23.6.2012 18:17:52
HakanKurtaran
@hakankurtaran
23 Haziran 2012 Cumartesi 21:57:35
bir fırtına esti aman dinlemez
ne yaprağı kaldı ne dalı kaldı
yüreğine kesti zaman inlemez
ne toprağı kaldı ne çalı kaldı
=====
Değerli Ramazan Hocam,
RamazanEfe Klasiklerinden çok anlamlı içten bir şiirdi.
Tebrik ederim...
saygılarımla ...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
79.807
Şiir Okunma
727.172
Yazı Okunma
3.084
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL