Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Mayıs 2010 Perşembe 23:54:02
Çok harika şiir
Yüreğinize saglık
Tanıdığım mizahın ustası ve kişiliğinin üstadı Bey Necati Ocakcı
Böyle ince şiiriyle bir kez daha ruhuma neşe kattı.
Var ol
Çok saygı ve sevgiler...
...
Bodrum da kanın kızılcık şerbeti saatlerinde sizin sah...

Sevgi köprüsü, @Necati Ocakcı
27.5.2010 12:48:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Mayıs 2010 Perşembe 23:41:50
Çok güzel
Çok duru mısralar
Yüreğine saglık
Çok saygılar
( seninim ), @Çerkez Kızı
27.5.2010 20:30:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Mayıs 2010 Perşembe 23:40:32
( seninim ), @Çerkez Kızı
27.5.2010 20:30:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Mayıs 2010 Perşembe 19:53:29
Çok harika
Yüreğine saglık Son Damla
Yorum şahane yüreğine saglık bayıldım
Çok saygılar can arkadaşım
cıvıl cıvıl bir şiir
Hangisi sensin, @Son Damla
27.5.2010 19:38:32
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Mayıs 2010 Perşembe 18:25:51



gözlerimde
Donmuş bir göl
gün boyunca adımladım
okyanusa baraj kurmak gibi
pişirmede beni
ZOR
...
Çok harika
İçimden aynen demek geçti.
Aynen
Pişirmede beni zor
Yüreğine saglık
Çok saygılar Keoman
Gözlerimde, @keoman
27.5.2010 13:21:55
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Mayıs 2010 Perşembe 14:36:46



Bana bir türkü söyle bizim oralardan olsun.
Ya da yanık bir uzun hava, ruhumu bulsun.
Göz yaşından, yağmurlardan dem vursun.
Acı olsun, keder olsun, türkü gibi türkü olsun.
...
Baştan başlıyor yanık türkü
Yüreğinize saglık
Kutlarım
Çok...

Fasıl, @UNALAN
27.5.2010 13:04:55
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Mayıs 2010 Çarşamba 03:25:45
Gönül Defteri -2


Yaşamın bir anlamı, birde bedeli olmalı.
Her anlam verdiğin sözün birde, değeri olmalı.
Bir ırmak olup akmalısın, deryalara dökülmek için.
Sürüklenmelisin onun peşinden, arklar çizmek için
Kalem alıp yazmalısın, yüreğine inc...

Gönül defteri -2, @sepetci
26.5.2010 01:20:59
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:45:18


Heveslendir!
İt beni de sevi’ne, aç gönlünü tüm doğurganlığınla
İçinde ki, o kor aşkınla
Ezeli ve ebedi, seni bana, beni sana bağla, prangalarda
Ekmeğim, ol!
...
Çok güzel
Yüreğine saglık Azap
Çok saygılar
...içimde aşkım ol!, @AZAP
25.5.2010 12:15:20
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:41:06
Çok içten çok güzel mısralar
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:35:53
Yine bir türküydü okunurken dinlenen
Yüreğine saglık
Çok saygılar Aşık Komani
Sevgiler arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:33:50
Çok güzel
Sevginin yüceliği ne büyük
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Sen yoksun bu gece, @cemalus
26.5.2010 00:12:49
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:31:52
Çok güzel
Ne güzel
Çok begendim
Yüreğine saglık Genç Ozan
Çok saygılar can insan
Fatma, @Genç Ozan
26.5.2010 00:41:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 23:18:18
Çok harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Hasret vedaya ellerim, @N.ALTIN
25.5.2010 14:42:49
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 23:15:02



derin bir kuykunun en ücra köşesinde
ayak sesleri
heybemde biriktirdim ürpertileri
beklemede tuttum yabancı bir gölgeyi


Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar Keoman
Kelebek, @keoman
25.5.2010 15:30:39
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 23:08:55
Çok güzel
Müzik eşliğinde tam oynadı şalvar
Yüreğinize saglık
Çok saygılar sevgiyle
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 22:55:22
Kutlarım
Yüreğinize saglık
Çok saygılar Rabatlı
Kara gözler, @RABATLI
24.5.2010 00:13:35
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 22:39:08


Bir ihtimal,aynı yerde,
Bekliyorum belki gelirsin, diye sahilde,
dalgalar sevişiyor,Bizim aşkımız gibi ,
dalgalar yaladıkca, kıyıdaki kayaları,
Sevgiyle,aşkla, okşarcasına benliğimi sahilde,
Sen nerdesin.? yoksun o sahilde...
...
Çok güzel...

O sahilde, @monoroza73
25.5.2010 16:50:44
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 22:36:34
Ahengi güzel

Kiraz Dudaklar
Yanaklar Elma
Boy Selvi
Saçlar Sırma
Gözler Ahu ela
Göğüsler Furya
Hurma Uç
Gerdan Burma
Endamı nazlı Ten
Beden Harda
Eller Pamuk
Lop et Balda
İltifatı Manolya
Gönlü gelincik
Kadife Gül
Ayaklı Turna
B...

Ahengi güzel, @Son Damla
25.5.2010 19:20:09
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 22:26:37
Çok güzel
Yüreğine saglık
Yazan kalem var olsun
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Mayıs 2010 Salı 14:40:10
Can yüreğine saglık
Ben de seni seviyorum bana sormana gerek yok.
Çok saygılar sevgiyle selamlar
Ben beni seviyor, @ağla yüreğim
25.5.2010 12:07:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.154
Şiir Okunma
1.492.750
Yazı Okunma
36.658
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL