Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Mayıs 2010 Pazar 02:43:26
Şimdi ben bu şiire nasıl çok güzel yazacağım.
Valla korktum
Bu ne ah...

Biranlık gafletle ortalığı halaç pamuğu gibi atmışsın
Yazıktır sevdiğine can...
Bırak allahından bulsun.

Yada seni bulsun...

Yüreğine saglık
Çok saygılar Can Gelmey...

= değmedin =, @gelmeyenvuslat
23.5.2010 00:14:10
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Mayıs 2010 Pazar 02:35:04
Ne yazık ki, millet turşuyu sever.
Buna bende dahilim.
Fakat bu siyaset kazanın da, kaynamış turşunun tadı yok arkadaşım.
Sirkesinden yenecek hali kalmamıştır.18 Yıl sonra değişen Allahın katında arap saçına dönen imaj...
Ne devrimler yaptılar yi...

guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Mayıs 2010 Pazar 02:25:04
Söyle aşkımız yalanmıydı sence
Yokbe yar keremin aşkıydı bence
Kına yak olurmu yar ben ölünce
Vefasızmışın yar vefasız bence.
...
Değilmiş keremin aşkı
Vefasızı boş ver. Yaz gitsin arkadaşım
Mısra da kalsın
Yüreğine saglık Aşık Komani
Çok sa...

guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Mayıs 2010 Pazar 02:19:37

Güneş doğuyor Anam, ben hala uyumadım,
Aylar geçti yıl oldu, seni hiç unutmadım.
torunun koca adam, hep seni anlatıyor..
Babaannem başkaydı, derken yürek yakıyor.
...
Ruhu şad olsun mekanı cennet
Allah size uzun ömür versin
Torunu anlatsın a...

Anam, @UNALAN
23.5.2010 01:12:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Mayıs 2010 Pazar 00:58:27





fırtınaları karşılıyorum
Muhtemelen yeni olaboralar
cılız düğümler ayrılmış
Ve hayatın baharı henüz,
Hangi kayada, hangi kıyıda
zaten yenilmek yok ölüme
Ama inatçi işte hayat
koşmak istiyor inadına
...
Koşmak isteği hayata olsu...

Elveda, @keoman
22.5.2010 21:31:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Mayıs 2010 Pazar 00:48:34
Çok güzel
Sütten ağzı yanan yoğurdu üflermiş...Yoğurttanda ağzımızın payını aldık Ya...
Yine allaha amanet millet.
Yüreğine saglık can adaşım
Çok saygılar
Kurultay, @GÜLER TEKER
22.5.2010 20:08:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 20:58:18
Çok güzel harika şiir
yüreğinize saglık
Çok saygılar
//// kaşanlım ///, @Seyit Kazım
19.5.2010 21:23:34
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 20:53:48
Çok güzel
Harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Olmaz, @Erdoğan BEKTAŞ
21.5.2010 15:47:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 19:54:13
Çok güzel
Dilerim sevişsin seninle
Harika duygular
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 18:46:46

Tek bir, koca yürekli olabilmek
Gönüllerde tahtı, kurabilmektir
Zülâl gibi; apak gönüler de nakşetmektir…

Çok güzel harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar Azap
...tek yürek olabilmek..., @AZAP
22.5.2010 11:37:50
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 12:48:30
Şiir ve yorum çok ince
Çok etkili
Ve güzel
Yüreğinize saglık
Kutlarım canlar
Suç benim mi ?, @ecedemet
22.5.2010 01:13:55
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:56:01
Çok güzel harika
Yüreğine saglık Azap
Var ol
Kutlarım
...aksinde kaldım..., @AZAP
20.5.2010 09:37:49
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:51:13
Şahane
Çok güzel
Yüreginize saglık
Çok farklı şiir ler,bu sayfada özelliğini koruyor.
Saygılar selamlar dua ile
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:46:24
UNUTULURSUN


Bir gönül çeşmesi olsan da,
Issız bir çölde bulursun kendini.
Fark etmezsin de kurursun.
Kum olursun,
Rüzgâra karışır savrulursun.
Öyle bir gömerim ki seni maziye,
Unutulursun.

Açıp bakmam hiç resmine.
Albümün en tozlu, en ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:36:28
Çok güzel
Çok anlamlı
Harika
Yüreğine saglık Toynak
Çok saygılar
Sevgi hırsızı, @Toynak
22.5.2010 00:00:34
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:33:38
Çok güzel
Acı veren hüzünlü bir mektup
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:30:01

Hadi gel sen şimdi benim yüreğim ol.

Çok harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Saklı düşlerim, @nejla&
15.5.2010 22:53:46
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:22:01
" Ben"

Büyürken,
Düşlerimin küçüleceğini bilseydim eğer
Hiç o kadar heveslenmezdim...
Şimdi büyüdüm, ama
Çocukluğumda ki, kadar değil...

Hiç düşündünüzmü ?
Büyürken küçüleceğinizi ?
Şimdi bedenim bir dağ gibi
Ama, ya düşlerim, bir avuç...

" ben", @Y. Kaya
21.5.2010 10:05:05
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:19:11

Susamışken; “Gülben” sensizliğin amansız yokluğuna
Özleyerek koş ta gel, geçmişi geride bırakışta
Gel artık, sonsuz arzun ile beni de özümleyerek
Bahtsızlığın bu kötü yazgısını da silivererek.
Damağa balını çalıp da, kız niye firka...

...tüm lezzetinle..., @AZAP
21.5.2010 11:28:57
guler birsozu
@gulerbirsozu
22 Mayıs 2010 Cumartesi 01:15:45
Kedi gibi nankör yolcular
Yüreğine saglık
Çok saygılar Keoman
Çeşme, @keoman
21.5.2010 19:42:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.168
Şiir Okunma
1.492.830
Yazı Okunma
36.661
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL