Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 19:32:28
Harika harika harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 17:39:34

Bilirsin aşk’a düşen, koşar durur sevince,
Her seven yardan kaçmaz, sevinç duyar görünce,
Çok sevdim gönül verdim, sevmiş dedim gülünce,
Neylesin deli gönlüm, söyle şimdi sevdiğim.
...
Çok güzel harika şiir
Yüreğinize saglık
Saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 17:35:19
Çok güzel harika
Sevgisiz bir bardak suyu içmem.çöle dönsem de,
Yüreğine saglık
Çok saygılar Son Damla Can arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 17:31:48
Çok güzel çok anlamlı
Nefis gören gözlerden çok bazen yürekten ister. Kokular yabana atılmaz...
Yüreğine saglık Yaşar ÇETİNKAYA
Çok saygılar
"tükenmek, @Y. Kaya
8.6.2010 12:44:33
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 05:08:02
Çok güzel
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 05:06:15
Noktadan sonra virgül
Tam yerine yakışacak
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Nokta kardeşim, @Mehmet ASLAN
8.6.2010 00:07:11
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 05:01:40
Çok güzel
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
A.zade bey’e, @AHMET ACAR
8.6.2010 01:06:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 01:28:23
Çok güzel şiir ve çok güzel güvercin resmi
Bayıldım doğrusu
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Güvercin, @ebrulias
7.6.2010 17:12:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 01:02:41
Ne kadar şahane
Ancak bu kadar öz anlatılır bir resimle bütünleştirilip bir şiir
Çok beğendim
Yüreğine saglık Unalan
Saygılar arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 00:59:38



Dışarda bir yagmur,
Bahar desen bahar değil,
Yaz desen yaz degil,
Sonbahara da benzemiyor,
Bu olsa olsa yaz gününde;
Kışı yaşayan bir yüregin,
Gözyaşları olsa gerek.
Yüreğine gömdüğü her aşkı
Nasıl tükettiğini gören bir yürek
Zaman acı...

Yağmur, @Cemal YILDIZ33
7.6.2010 21:35:36
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 00:45:03


Gördüğüm en güzel rüyalar
senin olduğun rüyalardı..
başbaşa,el ele,
sevgim senin eserin,
en güzel gözler,
senin buğulu gözlerine
baktığım andı..
hayallerime girdiğin rüyalardı
...
Çok güzel
Harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Rüyamdaki sen, @Çerkez Kızı
7.6.2010 14:53:09
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 00:34:28
Çok güzel
Harika mısralar
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 16:12:39


BELLİ DEYİL

Başımızdan gitmez oldu felaket
Tahılda ekmek de yoktur bereket
Ne bu uyuşukluk nedir sefalet
Bak kör olduk yolda belli deyil.


Güçlü olan ğüçsüzü neden ezer
Zengin zevkinde fakir candan bezer
Hırsızlar paranın içinde yüzer...

Belli deyil, @aşık komani
7.6.2010 15:42:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 04:24:19
Çok güzel harika şiir ve yorum
Etkilenmemek imkansız
Yüreğine saglık Unalan
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 04:18:29


Seninle doğmayan gün her gün beter
Yokluğun içimde kemiren kader
Sensizlik çok kötü elem ve keder
Dertler çileler an be an zedeler

Kaderim hiç gülmez öylede gider
Senle güzel günler sayılı geçer
Nostaljik yaşantı özde bütünler
İçimde uh...

Sensizlik, @Son Damla
5.6.2010 21:38:24
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 04:15:21
Çok güzel
Harika
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Çizgidir yaşam, @cemalus
6.6.2010 00:02:36
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 04:07:05
Kavuşmak yakın mıdır, özlem biter mi?
Söyle başka bir sevda böyle tüter mi?
Senin aşkın başkadır eller tutar mı?
Haydi, gel de vuslatı kar yüreğime.
Hoş geldin Bal Böceğim, hoş geldin Bal Kız.
...
Hoşgelmiş Bal Kız
Doyulmaz tadına
Allah esirg...

guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 04:03:39


Bu dünyanın kahrı sana mı kaldı,
İnadına gül,
İnadına ağlama,
Aç kollarını güvercinlere,
Kanat çırpsınlar sinende,
Özgürlüğe uçuver,
Yüreğini dağlama.
...
Tesellisiz bir hayat bireye zulum olur
Çok güzel
Yüreğinize saglık
Çok saygıla...

Gülümse, @Mehmet Ali Türkan
7.6.2010 00:02:12
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 03:46:55
Böyle bir şiirden sonra farkına vardığın herşeyde kanun senin kuralın olmalı.
Anıların ağrı kesici ise
Yüreğine saglık
Çok saygılar Ali ULUBAY
Çok güzeldi...
Y a t a l a k, @ali ulubay
7.6.2010 00:02:30
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Haziran 2010 Pazartesi 03:41:38
Dünya da var olup yaşamanın en yoğun dönemlerini basit bir kayğıyla dolu düşünceler sarar.Bir yarın vardır. Hep aynı gün.
Ne yiyecek bu ev halkı. Bırak yolu sokağı kenarı köşeyi.Birey açlığını tokluğunu arzularını hayallerini düşünürken arada hiç ...

Çizerde gidersen, @cemalus
7.6.2010 00:03:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.191
Şiir Okunma
1.492.897
Yazı Okunma
36.664
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL