Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 06:15:42
yazdım işte










kem kümler arasında
dandini dandini dangalak
tez duyrula mübaşir

- sen de kafir zannetme..




hır gürler hükümranlığında
tıngır mıngır dalkavuk
fermanlar okuna hüdai

- sen de dindar zannetme..



...

guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 06:08:52


Uyandırmayın beni ne olur gömüldüm ben sevda uykusuna
Mavi gözyaşlarım damla damla hasret türküsü söyler gurbetteki sevgiliye
Her namede acı çığlıklar atar yüreğim zincirlenmiş her damarım


Çok güzel
Harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 03:18:39
Alkışlanacak yüreğin mısraları
Çok güzeldi
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 03:13:45
Çok güzel bir itiraf
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 03:11:17
öffffffffff !
İçimden geçen ilk yorum bu.
Bu öf ün anlamını anlatmaya gerek varmı.
Yazmışsın ya, son mısrana
Haklarını
Size helal ettiler. İşte buna öfffffffff.
Dayanılacak gibi degil
Yüreğine saglık Güler Teker
Beynimiz kan ağlıyor adaşım ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:34:51
Amin
Dua gibi
Çok güzel
Yüreğine saglık AZAP
Çok saygılar
...gardaşım gel bir hele!, @AZAP
24.6.2010 12:20:17
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:33:18
O şehir hangi şehirse tut ellerinden bırakma
Çok güzeldi
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Bu şehir, @Cemal YILDIZ33
24.6.2010 14:04:38
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:27:48

Acı bir feryat sesi mısralardan duyuldu.
Yüreğine saglık
Çok saygılar

Çok güzeldi.
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:24:44
Ne olurdu.Gerçekten mutlu olmak bu kadar kolayken.Bu zorluk niye dedirten mısralar.
Yüreğine saglık Ayvalıklı
Çok saygılar
Ne olurdu?, @ayvalıklı
24.6.2010 11:01:04
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:21:53
Okunası bir şiir.
Sık boğaz etmeden bir bardak su içer gibi.
Yüreğine saglık EKİM
Çok saygılar
Susma, @ekim67
24.6.2010 10:30:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:18:30
Dilerim gelsin
Çok güzeldi Nedim Yücel
Çok Saygılar
Hasretin, @Nedim YÜCEL
24.6.2010 14:09:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:15:36
Çok güzel saz eşliğinde türkü olsun dillerde
Dinlensin inşallah.
Yüreğine saglık Aşık Komani
Çok saygılar
Leylam gelsene, @aşık komani
24.6.2010 21:29:30
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 02:12:53
Süper harika mükemmel
Yüreğine saglık UNALAN
Valla yazdımı kalem tam yazıyor
Kutlarım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 01:52:57
Dönülmez bir yerine geldikmi zamanın, kıymetini anlamaya başlıyoruz hayatın.
Çok güzeldi
Çok duygu yüklü
Yüreğine saglık Mehmet Ali Türkan
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 01:46:53


Öğretmenim,
Sarsmak istiyorum dünyayı;
Uyansın istiyorum insanlar.
Kan kusan namlular kırılsın istiyorum.

Öğretmenim,
Bazen bir silah olmak istiyorum,
Düştüğü yerde kini, nefreti yok eden.
Barış çiçekleri açsın, sevgi yağsın istiyorum;
...

guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 01:42:40
Çok güzeldi


Hayallerimi asmıştım
Bir akşam sefasının yapraklarına
Hanımelleri kokarken yüreğim
Gönlüm takılı kalmıştı gül dikenlerine

Ömür ceketimi cıkarırken servilerden
Islık çalışını duydum eyvahlarımın
Keşkelerim neden ağlıyor
Bak...

guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 01:39:04
Hayırlı olsun.
Yüreğine saglık
Çok güzeldi

Çok saygılar
Seslendiren yüreğe saglık
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 01:30:08
Ruhları şad olsun
Yüreğine saglık
Çok saygılar Rabatlı
Anadan şehidine, @RABATLI
24.6.2010 23:48:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Haziran 2010 Cuma 00:07:41
Nehir kırlangıcı nasıl dönüyor
Seni seven yürek nasıl yanıyor
Tespih de dillerim adın anıyor
……Bak gücüm kalmadı gelsin Aşvarya
……Şu deli gönlümde gülsün Aşvarya

Çok harika
Gelsin Aşvarya
Muhteşemdi
Yüreğine saglık A...

guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Haziran 2010 Perşembe 23:58:24

Gözlerimde hurafe bir beklenti.
Gözlerinde kinli bir eklenti.
Kulaklarımda acılı bir söylenti.
Kulaklarında nankör bir körelti.

Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Bitecek, @nuh
23.6.2010 11:09:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.055
Şiir Okunma
1.492.318
Yazı Okunma
36.646
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL