Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 23:26:55


Kardeşlerimi madımak ta yaktın, halkı azgın kudurttun
Ciğerimizde yanan yangınla, vatana kör tuzak kurdun
Aydınlar vatan severler koymadın, tek tek suikast sundun
Senin sonunda bir gün gelecek, zira sen çokça kudurdun

Çok çok şahane
Yüreği...

guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 23:23:44
Çok güzel
Final bütünlüğü pekiştirmiş
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 23:20:29
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar Ekim
Yokluğunda..., @ekim67
3.7.2010 20:47:11
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 23:18:50
Çok güzeldi
Su gibi dizeler
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 23:16:54
Çok güzel
Yüreğine saglık
Var ol can
Çok saygılar Fufunda
Dön diyemedim!!, @Funda SAĞLAM
3.7.2010 17:43:29
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 17:31:36
Çok hüzün. Sitem ve kederli şiir
Yüreğine saglı Oktay ZERRİN
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 17:29:02
Süper harika bir şiir
Çok begenerek okudum
Yüreğine saglık Yunusi
Çok saygılar
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 17:26:14
Çok güzel
Yüreğine saglık
Gelsene gelsin dilerim
Çok saygılar
Gelsene, @ümit zeki soyuduru
3.7.2010 12:19:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 17:24:01
Çok güzeldi
Dünyaya gelenin yaşamak hakkı
Yüreğina saglık Kangallı Mustafa
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 17:21:09
Çok hüzünlüydü
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 17:14:13
Beşiktaş Sülalenin takımı 4 yaşındaki torunum da, Beşiktaşlı.
Çok güzeldi
Yüreğine saglık
Çok saygılar

Resimdeki torunum elinde gitar olan.Beşiktaş lıdır.

guler birsozu tarafından 7/3/2010 5:15:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beşiktaşk, @Beşiktaş Gökhan
3.7.2010 16:54:20
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 15:28:10
Yaradana sığınıp, üçüncü gözü isteyeceksiniz kıçınızı kollamak için...
silahlar usandı sizden de, siz birtürlü usanmadınız boş kovanları toplamaktan

Üçüncü göz ÇAKALLAR
Yüreğine saglık Yaşar ÇETİNKAYA
Çok güzeldi
Çok saygılar
Bakış ıı, @Y. Kaya
3.7.2010 10:10:53
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 15:24:41
Çok güzel bir şarkı
Saygılar
Anaya hasret, @Genç Ozan
8.3.2010 21:44:17
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 14:06:42
Diri bir beyne tecavuzden bikmadiniz
Hey duvarlar duyuyormusunuz
Duysaniz ne cikarki sanki
Cok zamandir anlatiyorum
Hep susup duruyorsunuz
Bari cekin kahrolasi gozlerinizi benden
Beni bana beni bendeki cana
Mahkum etmekden bir anvaz gecsen...

Damlalar, @Gezgin_Sair_
3.7.2010 01:13:15
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:49:53
Dostların burda Aşık Komani
Yüreğine saglık
Çok saygılar arkadaşım
Var ol
Dostum nerdesin, @aşık komani
3.7.2010 01:53:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:47:52
Yüreğine saglık Necirvan
Doğrular yalan olamaz
Çok saygılar
Kutlarım arkadaşım
Hiç değil, @necirvan-1
3.7.2010 09:21:39
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:44:36
Çok ince eleyip sık dokunan şiir.
Gülermisin ağlarmısın dedirten şekil le...Yüreğine gam keder uğramasın dilerim UNALAN
HARİKA KALEMİNİ CANDAN KUTLARIM
VAR OL
Umut lar tükenmesin Şair
Çok saygılar
Üşüyorum anne, @UNALAN
3.7.2010 13:27:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:15:37
Bu nasıl bir şiir ?

Ne yorum yapacağım.Bu güzellik karşısında büyülenmişken.

Ne kadar öz
Ve ne kadar H A R İ K A
Yüreğine saglık Ali ULUBAY
İMRENDİM...
Çok saygı ve sevgiler
Puanım tam.Ve yürekten alkışlarım
O y s a b e n, @ali ulubay
3.7.2010 11:07:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:10:09
Her türlü ayrımın insanlıkla bağdaşmayan yanlarından iğrençlik sırıtıyor.
İnsanın miydesi bulanıyor.Savaşların sebebi gösterilen, ucuz bir yöntem oldu. Artık bu sebepler.İnsanlık ayıbını kınıyorum
Yüreğine saglık can adaşım
Çok saygı ve sevgiler
Çorum, @GÜLER TEKER
3.7.2010 04:30:10
guler birsozu
@gulerbirsozu
3 Temmuz 2010 Cumartesi 12:05:04
Çok güzel vatan aşkı
En büyük duygu
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Can borcu, @Dosteli_
2.7.2010 21:41:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.020
Şiir Okunma
1.492.189
Yazı Okunma
36.646
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL