En Büyük Acıların Yaşandığı Gün Bugün Oldu, Bugün Gözler Bambaşka Bir Acıyla Doldu. Bugün Yıllarca Yanında Olupta Sevgisine Hasret Kaldıklarımın Günü, Bugün Gülen Yüzümün Arkasında Ağlayan Çocuğun Günü. Tahammülü En Zor Acının Yaşandığı Bir Akşamın Sabahı, Yedi Kat Göğü İnletti Kalbimin Çığlık Çığlığa Ahı. Ama Hala Konuşmaktan Korkuyorum, İçime Atıyorum, Öyle Değildir Diye, Her Zaman Ki Salağa Yatıyorum. Aklıma Gelince Kalbimi Sızlatanlar Yüzüm Düşüyor, Bütün Dertler, Bütün Kuruntular Kalbime Üşüşüyor. Herşeyi Unutup, Küçük Bir Çocuk Gibi Oyunlar Oynamak İstiyorum, Ama Aklıma Gerçeğim Geldikçe, Acıyla Titriyorum. Anladım,Başaramayacağım, Artık Veda Etmeliyim, Beni İstemeyen Bir Dünyadan Daha Uzağa Gitmeliyim. Ama Her Zaman Seni Özleyeceğim, Hep En Güzel Halini, Kötüler Olmayacak Aklımda, İyillerle Süsleyeceğim Hayallerimi. Bunun Adı İsyan Değil, Yanlızlık Değil, Bunun Adı Kap Kara Bir Dert, Bu Acı Geçer Mi Yüreğim Bilmiyorum, İster Yürü Git, İstersen Sabret.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapkara dertler bile zamanla soluk bir anı kalır.
Yüreğine saglık
Çok saygılar Beşiktaşlı Gökhan