Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 18:03:39

Olmaz mıydı dost bağına girseydik
Demler içip de sefalar sürseydik
Güller verip yar vuslata erseydik
Ne anladın boşa sevdikten sonra

Çok harika
Sevginin boşa gideni olur can
Boşa sevmek
Sevmemek
Aldatmak olur
Boş olan yanı bu.
Yüreğine ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 17:59:01
Esin Dinçelli Yorumu harika
Şiire can vermiş.
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Medcezir, @Ebruli şiir
5.7.2010 16:17:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 17:56:07

Her duam da ezber oldu
Vuslata kavuşma arzusu…

Çok güzel di
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Medcezir, @Ebruli şiir
5.7.2010 16:17:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 14:06:47
Çok güzel
Harika bir şiir
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Kandilin mübarek olsun
Resulüm, @Nedim YÜCEL
8.7.2010 11:50:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 14:02:10
Çok güzel
Hayatın ne ögretmesi gerekse mısraların gizeminden haykırıyor zaten





okulunu yeni bitiren öğrencinin

üç ay tatil çığlığında

geldim köyüme

ve

haykırdım dağlara

“ben geldiiiiim!” diye


Hoşgeldin

Y...

guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 13:59:21
Çok güzel
Yüreğine saglık Yunusi
Çok saygılar
Miraç kandilinizi kutlarım
Miraç, @yunusi
8.7.2010 12:10:35
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 13:49:46
Çok güzeldi
Yüreğine saglık

Yıllara inat sana geliyorum

Harika
Çok saygılar

Kandilini kutlarım
Yıllara ınat, @Çerkez Kızı
8.7.2010 13:41:40
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 13:36:23
AMİİİN ...
YÜREĞİNE SAGLIK
Hayranlıkla takip ediyorum
Çok güzel
Kutluyorum
Kandilini kutlarım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 10:28:01
Çok güzel iki yürek
Var olsunlar
Harikaydı
Var ol Genç Ozan
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 10:22:23
Sabırla işlenmiş mısralar
Yüreğine saglık Toynak
Var ol arkadaşım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 10:18:33
Çok güzel
Tanrıyı sevmek.
Harika bir şiir
Yüreğine saglık Can Gülay Birkl

Yüreğinin kapısı hiç kapanmasın


Kandilin kutlu olsun.
Çok saygı ve sevgiler.Yürek dolusu mutluluklar dilerim
Hoşçakal.
Dua, @GÜLAY BİRKL
8.7.2010 09:59:04
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 10:12:16
Çok güzel.Muhteşem
Yüreğine saglık Oktay Zerrin
Çok saygılar
Ah deli gönül..., @oktayzerrin
8.7.2010 01:50:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 10:08:23


Gözlerimi denizler çalsın,
Kirpiklerimi yıldızlar..
Bir deniz ve bir gökyüzü,
İkisi de yüreğimin en sevdiği yerler..
Bense onların vuslata eriştiği her yerden,
Hep sana bakıyor olacağım ve....
Kirpiklerime yıldızları asıp,
Umutlarını aydın...

guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 09:55:55
Çok güzeldi
Yüreğim de, bir gülüş kaldı
Bu sabah.
Aklanda gel adına.
Yüreğine saglık Yaşar ÇETİNKAYA
Çok saygılar
Aklanda..., @Y. Kaya
8.7.2010 09:07:29
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 09:44:12
Çok güzel
Yüreğine saglık Genç Ozan
Harika bir paylaşım
Fakat son mısra acı verdi.
Yaşamak kadar, tanıdıkta olsa ölüm.Zor geliyor işte, gençlerden duymak.
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 01:27:58
Yorumuda yarın yapsak olurmu
Heyecan dorukta kalmış
Çok saygılar sevgiyle selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 01:25:07
Çok hüzünlü yorum
Ve çok duygulu
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Var olun
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 01:22:12
Efkar mısralara yaramış.
Şimdi bu günler geçsin dileğimdir.Elbette
Fakata şiirlerdeki efkar dağılmasın isterim
Yüreğine saglık Sepetci
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 00:59:44
Harika bir başlangıç
Ve çok bilinçli bir final
Tam puan
Yüreğine saglık
Var ol EKİM
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Temmuz 2010 Perşembe 00:53:41
HASRET

ORTADA NE ATEŞ VAR NE DUMAN,
BU YANGINLARDA NEYİN NESİDİR?
ORTADA NE BULUT VAR NE YAĞMUR,
BU DAMLALARDA NEYİN SESİDİR?

Çok fazla güzel
MISRALARINLA,ATEŞ OLMAYAN YERDEN,DUMAN ÇIKARTMAYA DEVAM ET.

Harikasın
Çok özel
Yüreğine sa...

Hasret, @Kırgın Şair
7.7.2010 15:15:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.982
Şiir Okunma
1.492.054
Yazı Okunma
36.646
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL