Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
14 Mayıs 2009 Perşembe 00:51:39
CAN AYŞEM GENE DUYGU DOLUSUN GENE COŞMUŞ TAŞMIŞSIN SEVGİ MUTLULUK UMUT DOLSUN HER GÜNÜN ÇOK ÇOK GÜZELDİ ŞİİRİN O GÜZEL YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM SAYFANA
Bilirmisin sevdiceğim, @AYSE 09
14.5.2009 00:07:34
GÜLDESTE
@guldeste
14 Mayıs 2009 Perşembe 00:38:08
Bir sonbahardayım sanki
Yaprak yaprak dökülüyorum
Aklımda sen varsın yine
Düşünüyorum...
Anlıyorum...
Çok özledim seni ben!!!

Karşımda bir toprak yığını
Sararmaya yüz tutmuş ağaçlar
Ve...bir umutsuzluk girdabı
Batmışım...
Dipteyim...
Çok...

GÜLDESTE
@guldeste
14 Mayıs 2009 Perşembe 00:32:44
ÇOK DERİN ANLAMI VAR ZEYNEPCİĞİM KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLERİMLE
Kutsal şiir, @Derin..
13.5.2009 00:00:35
GÜLDESTE
@guldeste
14 Mayıs 2009 Perşembe 00:30:40
HAYIRLI GECELER NEKADAR GÜZEL SEVGİ DOLU İÇTEN DİZELER BENCE HARİKA BİR TÜRKÜ OLUR İNANIN USTA KALEMİNİZİ CANDAN KUTLARIM
GÜLDESTE
@guldeste
14 Mayıs 2009 Perşembe 00:27:16
HAYIRLI GECELER GENE GÜZEL MANEVİ DUYGULARLA DOPDOLU DİZELER GÜÇLÜ KALEMİNİZİ CANDAN KUTLARIM SEVGİLERİMLE BİR DEMET GÜL BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
14 Mayıs 2009 Perşembe 00:25:56
Su olsam
Koysan beni bardağa
Her içişinde
Yudum yudum içine aksam
Serinletsem yangın yüreğini
Ben olmayınca yaşayamayacağını
Beni su gibi sevdiğini anlasam
Susuzluğunu ben gidersem
Ben olunca hiç bir şeye ihtiyacın olmasa...

Ay olsam
Zif...

Ben olsam, @kader_48can
14.5.2009 00:00:06
GÜLDESTE
@guldeste
13 Mayıs 2009 Çarşamba 19:35:40
Yine havalardasın, senin olsun çalımın,
Belirecek çizgiler, senin de yüzlerinde,
Beni bende tükettin, üstündesin yolumun,
Tek tek sönecek bir gün, ışıklar gözlerinde.

Ne olur kendine gel, kapılma rüzgarlara,
Sana gülen gözleri, sokma artık zo...

GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 22:07:38
SEVGİ ÖZLEM DOLU DİZELER GÜZEL KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Gül yüzlüm, @Ebrulisevgi
2.5.2009 17:00:28
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 22:04:20
tüm aşklarımı topladım ; elde var; sen
yalan aşkaları çıkardım ; elde var; sen
hayatımı, aşklarıma böldüm ; elde var; sen
içimi dışımla çarptım ; elde var ;sen
kalbimi çarpanlarına ayırdım ; elde var ;sen
eşitsizliklerimi ,eşitledim herkese ; el...

Jjj, @paspaltu
12.5.2009 21:45:40
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 21:55:09
Kalplerin pusulası neydi yönü ne yöndü
Aşklar hep sanallaştı, parlayıp çabuk söndü
Belki de bir hevese,tutku şehvete döndü
Kalbimi ikide bir kapkaççıya çaldırdım.
Aşkları hiçe sayıp artık rafa kaldırdım

Sevdanın çöllerine nice mecnunlar ektik ...

GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 20:40:54
Bulutlar çekildi önce gözlerimden
Çıktı birden karşıma masmavi gökyüzü
Derken güneş gülümsedi inci mercan
İşlerken sıcaklığı içime
Isınıyor damarlarım
Bir sevgi ki çalıyor kapımı
Açmasam olmaz…

Hüzünlerim eridi yüreğimden
Bahara durdu buzu...

Dalmazsam olmaz, @Emine usta
11.5.2009 15:11:04
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 19:46:23
Meryem daha çok küçük
Seksek oynar sokakta
Verdiler bir yaşlıya
Nasıl kıydınız ona

çok çok anlamlıydı dizeleriniz duygulanmamak düşünmemek mümkün mü usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi saygılarımla


Meryem, @ahmet umut
11.5.2009 14:05:19
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 19:22:27
çok anlamlıydı çoook yalan söylememeyi bir becerebilsek kimimiz beyaz yalan söylerim der karşımdaki kırılmasın diye kimimiz çıkar için yalan söyler saysak uzar gider çok içten çok güzel yazmışsınız kaleminizi gönülden kutlarım sevgilerimle
" yalanın rengi ", @eMİNeYZAMAN
11.5.2009 14:43:37
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 19:06:58
Tükenen şiirler değil;
Baharlarımdı.!
son çığlıklarıydı, gülmeyen bahtımın
ayakları dışarda kalmış gecelerimdi,
umutlarımdı; en çocuksu, en AŞK..

Beni en çok gözlerim anladı
Benim için bir tek onlar ağladı…
Ki bizi onlar buluşturmuştu bir g...

Deniz bitti…, @İBRAHİM EROĞLU
12.5.2009 10:34:21
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 00:33:08
Bülbülün sedası güller aratır
Hele o sesiyle sorar hal hatır,
Sanki nota bilir makam yaratır
Aşık kalem elinde yazar bülbülü.

Şiiri yazdırıyor güzel sesiyle
Sanki ağıt yakıyor nameleriyle,
Bülbülün suçu neydi aşıktı güle
Seven kalem elinde...

GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 00:30:50
hayırlı geceler sevgi dolu içten çok güzel dizeler kalemini gönülden kutlarım hep yaz emi bizlerde okuyalım sevgilerimle
Olsam, @hazan444
11.5.2009 14:59:05
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 00:26:28
Bendeki sevdayı hor görüyorsan
Kalbin yargılasın, sevgilim seni.
Başka bir aleme yol alıyorsan
Kalbin yargılasın, sevgilim seni.

Ellerin tutmuşsa başka bir eli
Aşkından olmuşsam divane deli
Gönlümde kırarsan çiçekli dalı


çok içten çok gü...

Gönül mahkemesi, @RABATLI
12.5.2009 00:10:10
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 00:24:20
içten duygu doluydu kaleminiz daim olsun sevgi ve saygılarımla
Nedir, @s. divane
11.5.2009 17:57:53
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 00:18:06
duygu yüklü çok güzel dizeler ömrünüz sevgiyle baharın güzelliği ile ile sağlıkla geçsin derim sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
12 Mayıs 2009 Salı 00:07:05
bir zamanlar
eflatun sokağı vardı
denizlide sevilen
şimdi kayboldu

eflatun sokağının
kalkıyordu buğusu
uçardı havada
kar kokusu

şimdi kurudu sokak
kurutuldu
hüzünlenmiş
kıyı bucak

sevi yok
sevgi yok
sevda yok
sevdalılar başı örtü...

Eflatun sokağı, @ramazan.efe
12.5.2009 00:01:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.626
Şiir Okunma
882.469
Yazı Okunma
306.443
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL