(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......BÜLBÜLÜN SEDASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......BÜLBÜLÜN SEDASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bülbülün suçu neydi aşıktı güle Seven kalem elinde yazar bülbülü. ******** Bülbülede güle aşık olmak yakışıyor, emeklerinize sağlık,çok güzeldi. Selamlarımla.
Şiiri yazdırıyor güzel sesiyle Sanki ağıt yakıyor nameleriyle, Bülbülün suçu neydi aşıktı güle Seven kalem elinde yazar bülbülü.
Şimdi sayfanın büyüsüne mi , şiirin kendisne mi yorum yazsam karasız kaldım. Biri diğerinden muhteşem olmuş. Şairin yüce emeğini tebrik ediyor başarısının devamını diliyorum. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bir şiir olmuş.
Şiirdeki ustalığınızı Erzurum 'dan selamlıyorum..
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
İnsan oğlu gülleri kesmese idi Sanki gül ağacı suçlu biriydi, Şu güzel bahçeden sesi gelirdi Aşık kalem elinde yazar bülbülü. Evet şair güller insanlar için ve mevsimlere göre dizayn edilmiş güzel ifade etmişsin tebrikler kalemine daim olsun,,
Genç şair Recep Taşur'u kutlarım.Birbirinden güzel üç tane dörtlük ve güzel bir şiir bu kalemde kabiliyet var yolun aydın olsun tebrikler genç şaire ve selamlar.
Evet ne yazık ki bahçelerimizde ki gülleri kestik ve artık bülbüller güllere konup onun ile sevdasını türküler eşiliğinde sunamıyor bize. Tıpkı gerçek yaşamımızda herşeyi yok ettiğimiz gibi onların da sevdasını kıskanıp yok ettik her bir güzelliği.
Gül bülbül ile güzeldir ve yok ise gül bülbülde susmuştur artık.
Çok özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Seven kalem elinde yazar bülbülü.
********
Bülbülede güle aşık olmak yakışıyor, emeklerinize sağlık,çok güzeldi.
Selamlarımla.