Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
15 Mart 2016 Salı 21:56:35
Çanakkale zaferine giden yolu,
kıta kıta çizmişsiniz
bu güzel şiirle..

Gönülden kutluyorum,

selam ve sevgilerimle..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
15 Mart 2016 Salı 21:26:16
Şeytan Amet ilgimi çekti.
Evlendiğim adamın dedesine şeytan Amet derlermiş.
Belkide babasına :) Adam köyün ağasıymış.
Sonunda vurulup ölmüş.
Bana da ruhsal durumu bozuk birini bıraktı eş olarak.

tebrikler,
yine beğenerek okudum.

selamlar..
glenay
@glenay
15 Mart 2016 Salı 00:22:33
Güzel, sevgi dolu dizeler ve güzel bir şiir
bahar esintileriyle gelmiş.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
15 Mart 2016 Salı 00:19:55
Bitsin bu ıstırap bu vahşet

Dileriz biter.

Tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
15 Mart 2016 Salı 00:14:25
Sabırlı bir milletiz.
Bu üç oldu Ankara'da patlama.
Kimse terörü lânetlemek için sokağa dökülmüyor
ama yakındır, sabır taşının çatlaması.

Tebrikler,
anlamlı güzel bir şiir.

Selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
15 Mart 2016 Salı 00:02:32
Öyküsü olan, güzel bir şiir..

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 23:56:11
Yürekteki acının şiiri olmuş,

tebrikler,

sevgilerimle..
Anlatamıyorum, @Nilüfer Sultan
14.3.2016 05:51:55
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 23:52:24
Çok güzeldi şiir.
Bizim de anlatmak istediğimizi,
duyduğumuzu anlatmış.

Tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 23:38:18
Üzüntümüz büyük.
Şiirlere sığmıyor bu acı.
Allah ölenlerin ailelerine sabır versin.

Anlamlı, güzel bir anlatım, şiir

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
-it dokunulmaz olunca…, @AZAP
14.3.2016 01:00:35
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 23:31:26
Sevgiyle yazılmış dizeler
ve şiir.

Tebrikler Pınar hanım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 23:26:10
Gerçekten güzel bir şiir,

tebrikler,

selam ve saygımla..
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 22:12:34
Her acı, yıl bir çizgi ekler,
derinleşir çizgiler
acılar yol aldıkça..

tebrikler,

güzel bir şiir,

saygılarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 18:20:30
Bilmem senin kanın ne renk.
Ben al kanla ederim cenk.
İt yiğide olur mu denk.
Yeter ulan! Artık yeter!


Gerçekten yeter.
Amerikanın maşası olmuş teröristler.
Ülkemizi, kentimizi kana buluyorlar.
Allah yardımcımız olsun.

Tebrikler gönülde...

Yeter ulan!, @UNALAN
14.3.2016 00:06:42
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 18:16:49
Birbiriyle sarmaşan güzel dörtlükler,
güzel şiir..

****
Naçaram qalmışam yalnız başıma,
Sızı girmiş sol böğrüme döşüme,
Duşman bile acır bu göz yaşıma,
Doslarım üsdüme gülür ay lele....Cevdet ALTAY.

****
Mende caresizem düşmüşem dara
Xeb...

glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 18:09:42
Birader bir çare bulsun dilerim.

Kara günler yaşıyoruz milletçe.
Allah yardımcımız olsun.

Gönülden tebrikler
bu anlamlı şiire..

selam ve saygılarımla..
Birader - xxııı, @halilşakir
14.3.2016 00:01:54
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 17:06:11
Allah milletimizin yardımcısı olsun.
Görmeyen gözler açılsın,
sağır kulaklar duysun.
Göz göre göre gelen bir belâ bu.
Teröriste yüz verilir, göz yumulursa
bu olaylar yaşanır.
Önlem alınmalıydı.
Onca genç insan olmuş.
Bu insanlar kolay yetişme...

Ankara, @zaralıeren
14.3.2016 14:38:49
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 13:33:57
Dilerim bir daha olmaz
ve insan nasıl bir mahlûk olduğunu görür.
Büyük bir insanlık ayıbı, günahsız insanların ölümü.
Dün bomba patladığı yerde olabilirdim, ölenlerin olduğu gibi.
Ayıp hem de büyük bir insanlık ayıbı.

tebrikler,
şiir anlamlı ...

Utanç..., @Tsukuyomi
14.3.2016 01:43:28
glenay
@glenay
14 Mart 2016 Pazartesi 00:04:01
Aşka dilekçe yazılmış,

güzel bir şiir,
sevgiyle.. tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Dilekçe yazdım, @Celil ÇINKIR
13.3.2016 00:21:02
glenay
@glenay
13 Mart 2016 Pazar 23:51:03
Geceler sitem etmiş ve sevgiliye adeta güle güle git denmiş.

Tebrikler Saadet,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
13 Mart 2016 Pazar 23:44:44
Her şey zamanında güzel.
Sevda da öyle..

Tebrikler,
güzeldi şiir,

saygılarımla..
Gülistan tarumar..., @halilşakir
13.3.2016 00:00:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.910
Şiir Okunma
3.898.487
Yazı Okunma
397.301
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL