Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 16:36:40
Anlamıyla güzel bir şiir,

tebrikler Kadriye hanım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 16:36:36
Anlamıyla güzel bir şiir,

tebrikler Kadriye hanım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 16:33:07
Cantekin der; her yeni gün umuttur,
Direnişte yılma yürü komuttur,
Doğru yanlış çirkin güzel somuttur,
Al doğruyu vur yanlışa yere çal…

Güzel, anlamlı bir şiirdi,

her yeni gün,
yepyeni umutlarla gelsin,

tebrikler,

saygılarımla..
Garibim can, @Mahmut Cantekin
23.4.2016 14:02:19
Etkili Yorum
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 16:26:21
Gençler anlamıyor ne yazık ki..
Dilerim hastalanmazlar..

Tebrikler gönülden,
anlamlı, güzel bir şiir.

selam ve sevgilerimle..
Korkuyorum, @eminnur acar
23.4.2016 14:07:44
Etkili Yorum
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 16:12:16
Hainin defteri dürülmelidir..

İnşaallah dedim bu dileklere.

tebrikler,

anlamlıydı şiir,

selam ve saygılarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 14:19:21
Güzel bir yirmi üç Nisan şiiri.

Okurken, güzel bir çocuk şarkısı olur dedim.
Şu ses almak cihazım bozuk olmasa çok istiyorum şarkılar bestelemeyi.
Nota bilgim olmadığı için, ancak söyleyerek şarkı yapabiliyorum..

tebrikler kardeşim,

selam ...

glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 13:46:39
Tapanı çok oldu kimine yardı
Yalan fabrikası onlara kardı
Çok sevdiğin seni bak kefen sardı
Toprakta böceğe bir aş imiş vay

Yaşaşan yaşaşan elli veya yüz
Hepsi hayal inan kardeş düpedüz
Lokman hekim bile bulamadı cüz
Derdiyle ağrıyan bu baş ...

Yalan dünya, @AYSE KAVAK
23.4.2016 00:39:07
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 13:41:13
Aşık severse bir ömür de bekler.
Anlamlı güzel bir güfte,

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 13:37:44
Allah'ın adaletine güveniyoruz.
Namussuzları O'na havale ediyoruz
çaresiz kaldığımız durumlarda.

Anlamlı bir şiirdi
hayata dair.

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 13:31:12
Anlamlı, güzel bir şiir.
Özellikle final,
çok güzel.

tebrikler,

sevgilerimle..
Velhasıl, @sahrayeli
23.4.2016 00:08:10
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 13:24:23
Akılsız başların ürettiği kirli görüntüler içimizdeki o asil Atatürk imgesini asla bozamaz.
Bunları yapanlar er geç cezasını çekecektir.
Güzel gönlünüze sağlık,
anlamlı güzel bir şiirdi.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
23 Nisan 2016 Cumartesi 13:15:23
Çocuk yanımızı bırakmadık hiç.
Belki de diyorum bu güzel çocuksu duygular yönlendiriyor,
yazdırıyor bizi.

Misketler beni kardeşimin oynadığı misket oyunlarına götürdü.
Biz kızlar, o pırıltıları seyrederdik. Üst üste dizdiğimiz küçük
kiremit pa...

glenay
@glenay
22 Nisan 2016 Cuma 22:47:59
Güzel ve anlamlı bir şiirdi Pınar hanım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
22 Nisan 2016 Cuma 22:42:22
Dünya ne yazık ki kötülerin dünyası.

Bunu terse çevirmeliyiz,
Bunun çaresi de elbette ki sevgidir.
İnsan sevgisi.

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
22 Nisan 2016 Cuma 00:48:07
Güzel bir sevda şiiriydi,

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
20 Nisan 2016 Çarşamba 00:05:21
Siz çay dedikçe içesim geliyor
oysa çayı sevmem .

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Çay üsküdar rüyası, @zakir
19.4.2016 00:10:40
glenay
@glenay
19 Nisan 2016 Salı 23:58:19
Bilmem ki daha ne lazım.
Her şey tamam görünüyor ama..

tebrikler,
beğeniyle okudum
güzel bir şiir

selamlarımla.
Aşkımı anlamana, @BEN BİLMEM
19.4.2016 00:10:40
glenay
@glenay
19 Nisan 2016 Salı 23:50:51
Belkide boşuna çekiliyor acılar.
İnsan daha sonra anlıyor.

Tebrikler,
güzel bir sevda şiiri
ve güzel seslendirme..

selamlar..
glenay
@glenay
19 Nisan 2016 Salı 23:43:27
Duygulandırdı.
On beş yaşında apandisit ameliyatı olmuştum.
Annem hep başımdaydı.
Bana yemek bile yedirdi.
Ben de ona nazlar etim..

Anne bambaşkadır.
Annenize Allah rahmet eylesin.

selamlar..
Dövseydin anne, @İNSANOLDOSTKAL
19.4.2016 21:23:41
glenay
@glenay
19 Nisan 2016 Salı 23:30:53
Savaş vakti meydan kalmış zorbaya,
Yollar kesmiş altın atmış torbaya,
Hasret koymuş bir ekmeğe çorbaya,
Çalış diren aş kıt Yetim Mustafa…

Kimi yaya kimi binmiş kırata,
Diri diri can atmışlar Fırat’a,
Günler dönmüş kıldan ince sıra...

Demirci mustafa, @Mahmut Cantekin
19.4.2016 21:35:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.798
Şiir Okunma
3.897.340
Yazı Okunma
397.170
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL