Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
4 Ağustos 2016 Perşembe 20:54:04
Sevginin ve özlemin doruk noktasına çıktığı
duru bir dille yazılmış
güzel bir şiir.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
4 Ağustos 2016 Perşembe 20:39:04

Testimde duru ab-ı hayat
Ömrüme yedi diyar ötesinden
bir tutam ömür kat
Gel de kalbimin Aşk sandığında
ömrünce yan gel yat

Beğeniyle okuduğum hoş bir şiirdi.

Gönülden tebrikler Nafize,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
4 Ağustos 2016 Perşembe 00:53:53
Facede de okumuştum şiirini.

O zaman düşsün yakandan :)

tebrikler arkadaşım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
4 Ağustos 2016 Perşembe 00:16:56
Önceki gün
bayanlar arasında yaptığımız günümüzü parkta yaptık.
Şiirde sözünü ettiğiniz görüntü tam karşımızdaydı.
Bakmayalım ayıp olur dediysek de, gözümün bunlara kaydı.

tebrikler,
güzeldi şiir,

selamlarımla..
glenay
@glenay
4 Ağustos 2016 Perşembe 00:08:49
Bir hayal kırıklığının dökümü olmuş şiir.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
-neme lazım…, @AZAP
3.8.2016 21:34:48
glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 21:19:01
Zaman güzel bir yerde durmuş.

., @fransız
3.8.2016 13:35:09
glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 21:08:47

Kulağını aç güzelim çağrıma,
Al gülümsün gel takayım bağrıma,
Sen ilaçsın burgu olan ağrıma,
Sevgi ile yatır beni koluna…

Cantekin der; sevda gülüm meleğim,
Bitsin çilem aşk şafağı dileğim,
Sana köşktür gönül bahçem belleğim,
Gel bağ...

glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 21:08:18

Kulağını aç güzelim çağrıma,
Al gülümsün gel takayım bağrıma,
Sen ilaçsın burgu olan ağrıma,
Sevgi ile yatır beni koluna…

Cantekin der; sevda gülüm meleğim,
Bitsin çilem aşk şafağı dileğim,
Sana köşktür gönül bahçem belleğim,
Gel bağ...

glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 20:09:43

Ümit dedik uçup giden hayâle
Sırtımı dayadım fırtına yele
Sevgi diye boşa düşünce dile
Bir görünmez bir bilinmez hal olur

Ilık eser yalancının yelleri
Anlaşılmaz hava çalar telleri
Hâin bakış can acıtır elleri
Gönül deryam zapteden bir sa...

Ümit, @osman aksoy
3.8.2016 19:11:08
glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 19:48:07
Duygusal bir dille yazılmış
güzel bir şiir

tebrikler Nafize

sevgilerimle..
glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 12:42:34
Sevilene sitemkâr duygularla yazılmış
duygu yüklü, güzel bir şiir.

tebrikler Sema hanım,

sevgilerimle..
Gelmeyeceyim.., @SEMA DAAĞLI
3.8.2016 00:50:13
glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 00:20:13
İkili dizelerle güzellikler çizen bir şiir.

tebrikler,
bu güzelliğe

sevgilerimle.
Mutluluğun tablosu, @sahrayeli
3.8.2016 00:07:38
glenay
@glenay
3 Ağustos 2016 Çarşamba 00:11:26
Çok güzel bir sevda şiiri.

Gönülden kutluyorum,

selamlarımla..
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 23:57:02
Güzel bir şiir.
Katılmadığım yer olsa da.
Mirim'in dediği gibi.

bu millet ne olursa olsun her dönemde
canını ortaya koymuştur vatan için.
Bir kişi için değil.
Bizim reisimiz Atatürk.

tebrikler, saygılarımla..
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 13:41:34
Şiirlerde yaşar şair ruhumuz.

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 13:39:15
Bazı konularda başarı elimizde değil.
İnsanlar farklı farklıdır.
Hepsine ayak uydurmak zor.

tebrikler,
güzeldi gerçeklerin anlatımı..
Kimliksiz, @Noah
2.8.2016 01:45:21
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 13:24:24
Bakışlar ve şiir kalmış.
Eşinize Allah rahmet eylesin, üzüldüm.

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 12:05:47
Milletimiz böylesi durumlarda birlik olur, oldu da.
Ama yöneticilerimiz de bu durumu suiistimal etmemeli.
Darbecileri zaten yapmak istedikleri şeyi, altın tasta ellerine vermemeli.
Askeriye'nin önceki yapısını bozmamalı. Buna bir ülke karşı çıkar....

Etkili Yorum
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 11:58:22
Olması gereken güzel dilekler, dua

tebrikler Eminnur hanım,
o güzel yüreğinize

selam ve sevgilerimle..
Hayal bu ya, @eminnur acar
2.8.2016 11:49:20
glenay
@glenay
2 Ağustos 2016 Salı 01:19:25
Şiire her şey konu olabilir,
herkes gönlünce yazabilir.

ve
şiir hayata ozanca bakmalı.

güzel bir anlatım, şiir

selam ve saygılar..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.842
Şiir Okunma
3.897.774
Yazı Okunma
397.215
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL