Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 16:16:09

Allah’ım sana en samimi duygularimla,
açtım ellerimi,
yalvarıyorum,sen af etmeyi seversin
ne olur beni de affet
Ellerim havada,Dilim duada!
Sana inandım,sana güvendim,
sana sığındım ,
Hiç şüphe yok ki dualarımı işitir,
ve hakaniyet-...

Dua, @yön
17.3.2011 20:10:25
ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 16:06:31

Desteğimiz tamdır sana
Sözüm başkan er doğana
Jakoben seküler hiç tanıma
Ülkem huzur bulsun beyler

Eser yapmak ister tavsiye
Karar alın kanun hükmünde
Dönüp bakma boş sözlere
Haktan olsun yardım beyler

Yeter bu kadar çektiğimiz
Dışa ba...

ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 15:57:06

----------Yakışta gözler de kandı gözlerin
----------Ruh da kasveti de yaktı gözlerin

Derdime dermanı gözlerden aldım
Kem gözlere kanıp kötü aldandım
Yarı yollarda da sevgisiz kaldım
Çulumun üstünde ağlayıp yandım

----------Yıkışta gözler...

...kandırdı gözlerin!, @AZAP
3.4.2011 01:33:46
ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 15:52:25

Zaman böyle deyip, küsme hayata.
Bu bir imtihandır, boş ver rahata.
Pirzola baklava, yiyende insan.
Katıksız ekmekle, doyanda insan.

Bu böyle sürmez ya, bir gün bitecek.
Zenginde fakirde, hesap verecek.
Cennete girenin, yüzü gülecek.
Türkm...

Devran dönecek, @türkmendağlı
24.3.2011 20:28:26
ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 15:40:38


Sana papatyalardan taç yapardım ilk baharda
Sarı yaprakların üzerinde yürürdük sonbaharda
Döneceğim gene diye yemin ederim dedin
Gidişin aylar yıllar oldu sen hala dönemedin


Yemyeşil oldu köyümün merasında çimenler
Renkleniyor bayırlarda...

ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 15:35:13


yok gözlerim bilirim

bu yalnızca benim pembe hayallerim



ben seninile vurulurum

seninile tutulurum

biterim mahfolurum

ya var olurum ya da ölürüm

sus ağlama desem .........gözlerim .!



Yüreğinize sağlık aslında gözler h...

ferhan
@ferhan
4 Nisan 2011 Pazartesi 15:31:19

ADI İNSAN

Bülbül güle yanaşır kargalar ise leşe
Adı insandır ruhu hayvan yaşar beleşe
Dört yönün dördünde de kulluk vardır kalleşe
Her kavşakta mutlaka bulur dönecek köşe

ABDULKADİR YILDIZ

Yüreğiniz dert görmesin,derin manalar taşıyor k...

Bela, @-Abdulkadir Yıldız-
4.4.2011 09:36:49
ferhan
@ferhan
30 Mart 2011 Çarşamba 22:42:26

İki yürek bir birlerin görürse
İkisi de candan aşık olursa
Seven sevdiğine ikrar verirse
Asalet bellidir öz oynamasın

Coşturur türküler paşayı,beği
Efe’nin çözülmez dizinin bağı
Lüzumsuz oynarken coşup zeybeği
Yere öyle vur ki toz oy...

ferhan
@ferhan
30 Mart 2011 Çarşamba 22:39:23


inandım / ve zaman indirildi aklıma
geceyi kaldıran gündüz
gündüzü örten gece


ilk mevsimi tanıdığımda
sadece
bahardan başlayan yıllar
kan yok / gözyaşı yoktu
benim ve kimsenin gözlerinde


hayat
yalnızca tatlı gülümsemeli
güzel b...

Ya şimdi.!, @cennet cennet
29.3.2011 22:19:56
ferhan
@ferhan
30 Mart 2011 Çarşamba 10:48:59


Hüşyar yıldızlar gibi cezbedir güzergahım
Bir tavaf ötedeki gecenin hasretinde
Şafakta kısırsam da gece münbit seyyahım
Âminlerim yükselir günün ahiretinde

Sâlik kirpik uyumaz gün siyaha göçünce
Zamanın koynundaki d...

ferhan
@ferhan
29 Mart 2011 Salı 23:52:25

Neden koparıldı sevgimiz kalbimizden
Açmadan çiçeklerimizi aldılar elimizden
Her an beraberliğimiz geçerdi gözümüzden
Yetsin artık hep çaldılar bizim ömrümüzden


İstemem baharı sen yok iken gelmesin
Yarım kalan aşklar bir sonrasını beklesin...

Tek sevgilimsin, @NAZMİ ŞENUSTA
28.3.2011 13:39:50
ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 16:16:25

Dişlerini sırıtır
Sadistçe ısırırken ruhumu
Tozları dökülen kelebekler
Kanadı kırık kuşlar gibi
Kanlı avuçlarına
Bıraktım kendimi
Dudaklarımda kanı
Gözlerimde ışığı emdi
Kalbimin sıcaklığını aldı
Dondurdu kanlı tepelerinde
Böyle sevdi ben...

Aşk oyunu, @-Abdulkadir Yıldız-
25.3.2011 09:27:34
ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 16:12:57


Vuslata yaklaşırken dua kokar dolunay
Her medcezir zamanı görürüm zevk dağını
Güneş maske takınca zikir çekiminde ay
Nâr tadıyla öperim ayın nur dudağını

Işığın mola ânı, kalem kelâmla kardeş
Evde gölgem, gökte ay tövbelerime sırdaş


...

ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 16:02:55


Yüce Rabbim Adem’i kil topraktan vâr etti
Ve Havva’yı yaratıp ilk insana yâr etti
Topraktan üretildi ilk bardak ve tabaklar
Yine toprakta bitti domatesler, kabaklar
Yediklerimiz nerden? Düşünmek gerek biraz
Toprağın ikrâmıdır elm...

Toprak, @(Mustafa Çetiner)
25.3.2011 00:54:53
ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 15:49:39

Sevmeyenler sevgi nedir bilir mi
Taş yürekler görüp ibret alır mı
Diyorlar ki sizde vuslat olur mu
Ferhat gibi dağı deldiği zaman

Salınırdı esvapların giyerek
Gönül seviyorsa katlanmak gerek
Lüzumsuzum kurtulur mu bu yürek
Elbette kurtulur...

ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 15:46:31

Isıtmaz bir daha güneşin bir karabulutta solduğun da...

İlhamlar alamazsın artık ...

Nem salar şiirlerin.. didelerin dolduğunda..


Sen ona yanarsın... ancak ona...

Ceylan bakışlı aşkın son bulduğunda...



ALİYE UYANIK/GEBZE


Y...

Acıdır veda vakti, @BOZOK KIZI
23.3.2011 15:18:24
ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 12:03:55

Çağıldadı gürül gürül oluklar,
Can büründü bütün rengi soluklar,
Derelerde aşka geldi balıklar,
Ağlarıma bahar geldi yaz geldi.

Şair Seyfi ilham için günündür,
Şiir yazmak, güzel sevmek ünündür,
Hak’tan gelir ecel er geç sonundur,
Sa...

(23)bahar geldi, @seyfi betik
25.3.2011 00:16:25
ferhan
@ferhan
25 Mart 2011 Cuma 12:00:55

Anlatamıyorum sevgimi sana
Kelimeler aciz izahtan yana
Sorup da eziyet eyleme bana
Git deme ne olur senden gidemem.

Razıyım yanında el kadar çula
Kendine köle et, kul etme kula
Değerin deyip de satıp bir pula
Git deme ne olur senden gideme...

ferhan
@ferhan
23 Mart 2011 Çarşamba 11:52:24
Yüreğiniz dert görmesin mekanı cennet olsun,ben de 6 yaşımda yetim kaldım annemi tanımadan ah keşke bir fotoğrası olsa da bakıp özlem gidersem değerli anneme,
Kader göstermiyor nurlu yüzünü
Kelimelerle anlatamam özünü
Her an hatırlarım dostluk söz...

Babama, @AYSE 09
23.3.2011 11:45:49
ferhan
@ferhan
23 Mart 2011 Çarşamba 09:29:13
VE


Toprağa gömdüğümüz hayallerimiz
Sulanıp büyüdükçe kolları ve dalları ile
Yalnız bizim değil,oturduğumuz
Apartmanın boyunda olacak .
bizim hedefimiz ona ulaşa bilmek,
Kendini dev aynasında gören insan oğlu
Bir fidana hayran hayran bakark...

Ve, @Kahraman VARDI
19.3.2011 11:58:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.590
Şiir Okunma
1.723.822
Yazı Okunma
24.630
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL