Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KAYGISIZ
Ebuzer Ozkan

Ebuzer Ozkan

@ebuzerozkan Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 30 Haziran 2016'den beri üye

Şiir Yorumları

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:54:54
“İnsan bazen kendi içinde kaybettikleriyle konuşur. Dışarıdan bakıldığında sessizliktir bu, ama içeride büyük bir çığlık vardır. Ve bazı ağıtlar, aslında kaybedilen değil, değişen insanın sesidir.”

Yüreğinize sağlık. Duygusal yoğunluğu yüksek, içs...

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:39:02
“Şair olmak, sadece söylemek değil; önce susmayı, önce anlamayı, önce gönül terazisini kurmayı bilmektir. Çünkü hakikate dokunmayan söz, ne kadar süslü olursa olsun eksik kalır. Ve gerçek şiir, insanın kendi içini de terbiye etmesidir.”

Yüreğinize...

Şair olmak, @Hayrullah
10.6.2026 09:24:57
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:23:43
Bütün koltuklara bir adam oturmak ister. Yüreğinize sağlık. Saygılar selamlar.
Koltuk, @Ahmet Coşkun 1
10.6.2026 09:18:24
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:17:10
Yüreğinize sağlık. Gurbet, özlem ve iç yorgunluğu sade ama derin bir dille işleyen duygu yüklü bir şiir okudum. Kaleminizin hissiyatı güçlü, anlatımınız içten. Selam ve saygılarımla.
Sıla, @DÜŞLER SIĞINAĞI
10.6.2026 01:48:46
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:08:17
Yüreğinize sağlık. Hayatın içinden süzülmüş gözlemleri şiirsel bir dille birleştiren, olgun ve düşünsel yönü güçlü bir metin okudum. Kaleminiz sakin ama etkili bir anlatım taşıyor. Selam ve saygılarımla.
Yılların öğrettiği, @Fundaca
10.6.2026 07:52:13
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:06:34
Yüreğinize sağlık. Sakinliği, yaşlılığı ve doğanın dinginliğini şiirsel bir zarafetle birleştiren çok güçlü ve olgun bir metin okudum. Kaleminizin dili çok temiz, imgeleriniz ise oldukça rafine. Selam ve saygılarımla.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:05:51
“Bir şehir bazen haritada değil, insanın kalbinde yaşar. Uzaklık arttıkça sevda büyür, isimler bir coğrafyadan çok bir hatıraya dönüşür. Ve insan, en çok sevdiği yeri içinde taşıdığı kadar insandır.”

Yüreğinize sağlık. Gurbet, sevgi ve aidiyet duy...

Tebriz -2, @Emir ŞIKTAŞ
10.6.2026 00:08:11
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:04:22
Yüreğinize sağlık. Hüzünlü bir vedayı, içten ve yalın bir dille işleyen duygu yüklü bir şiir okudum. Kaleminizin hissiyatı güçlü, duyguyu doğrudan aktarabilen bir anlatımınız var. Selam ve saygılarımla.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 09:01:26
“Bir masa kalır geride, üzerinde soğumuş bir zaman gibi duran anılar. İnsan en çok gidenle değil, geride kalan sessizlikle sınanır. Ve bazı geceler, hatıralar uyumaz; sadece şekil değiştirir.”

Yüreğinize sağlık. Ayrılığın ağırlığını nesnelere yükl...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:59:40
“Bir sevda, zamanın içinden geçip efsaneye dönüşmek ister. Bazen bir çileyle büyür, bazen bir umutla dirilir. Kalpte yakılan ateş, dilden dile dolaşan bir hikâyeye dönüşür.”

Yüreğinize sağlık. Klasik aşk hikâyelerinin ruhunu modern bir duyuşla bir...

Efsanevi aşk, @HüznünŞairi
10.6.2026 00:57:49
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:58:41
Yüreğinize sağlık. Hüzün, özlem ve memleket kokusunu iç içe işleyen, derin çağrışımlarla dolu güzel bir eser okudum. Her okuyuşta yeni bir duygu kapısı aralayan bu şiir için sizi gönülden tebrik ederim. Selam ve saygılarımla.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:55:33
Yüreğinize sağlık. Duygusu yüksek, düşündüren ve ruhun derinliklerine dokunan güzel bir eser okudum. Kelimeleriniz gecenin sessizliğinde uzun süre yankılanacak güçte. Tebrik ederim, kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Selam ve saygılarımla.
Kim o?..., @Tercanlı24
10.6.2026 08:38:44
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:54:40
Yüreğinize sağlık. Hayata ve insan ilişkilerine dair içten bir serzeniş okudum. Duygularınızı yalın bir dille etkili şekilde ifade etmişsiniz. Tebrik ederim, kaleminizin samimiyeti daim olsun. Selam ve saygılarımla.
Soğudum, @Hayalleryumağı
10.6.2026 07:53:38
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:53:51
Yüreğinize sağlık. Hüzün, özlem ve sitemi iç içe işleyen duygu dolu bir eser okudum. Gönül telinden dökülen bu dizeler okuyanın yüreğinde iz bırakıyor. Tebrik ederim, kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımla.
Cana dargınım, @murat yildirim
10.6.2026 07:03:36
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:52:46
“Davullar vurdukça sesler göğe yükselir. Bir bayrak dalgalanır yüreklerin üstünde, umutlar tek bir nefeste birleşir. Zaferin yolu, inanç ve birlikten geçer.”

Yüreğinize sağlık. Coşkusu yüksek, tribünleri ayağa kaldıracak nitelikte bir marş okudum....

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:51:58
“Giden gider de bıraktığı iz kolay silinmez. Kırılan güven, gönülde uzun süre yankılanır. Yine de zaman, en derin yaralara bile sessizce merhem olur.”

Yüreğinize sağlık. Sitemin ve kırgınlığın içtenlikle işlendiği duygu yüklü bir eser okudum. Kale...

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:49:55
“Bir türkü yükselir uzaklardan, yarım kalan derslerin arasından. Kalem susmuş olsa da bıraktığı izler hâlâ çocukların yüreğinde yaşamaya devam eder. Vatan için verilen emek ve fedakârlık, zamana meydan okuyan bir hatıraya dönüşür.”

Yüreğinize sağl...

Şehit aybüke'miz, @nejat hoca
10.6.2026 08:06:14
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
10 Haziran 2026 Çarşamba 08:48:24
Yüreğinize sağlık. Duygu ile sitemi dengeli bir şekilde işleyen, türkü tadında güzel bir eser okudum. Kaleminiz daim, ilhamınız bereketli olsun. Selam ve saygılarımla.
Sevda dağları, @k.doğanay
10.6.2026 08:03:27
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
9 Haziran 2026 Salı 21:34:54
Şiir, “sen” merkezli yoğun bir aşk duygusunu güçlü imgelerle anlatıyor; doğa, müzik ve sessizlik üzerinden tek bir sevda evreni kurulmuş. Duygu akışı samimi ve etkileyici. Kaleminize sağlık. Saygılar, selamlar.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
9 Haziran 2026 Salı 19:30:56
Yüreğinize sağlık. Toplumun kanayan bir yarasını sade ve çarpıcı bir dille dile getirmişsiniz. Kaleminiz daim olsun, anlam yüklü dizeleriniz gönüllerde yankı bulsun. Selam ve saygılarımla.
Sen otur ağam, @Hayrullah
9.6.2026 04:47:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
57.112
Şiir Okunma
789.480
Yazı Okunma
23.055
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL