Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 18:13:33
çok etkilendim,harika bir şiir,

yüreğiniz bir pınar serinliğinde ve ak pak olsun,
sevgilerle...
Bir kadın, @nur49
16.12.2008 01:12:13
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 17:39:55
Gel de söyle suçlarımı bileyim
Hatalarım çoksa özür dileyim
Senden başka sevgiliyi neyleyim
Tükendim, gözlerim kapanmadan gel

teşekkürler üstadım,
neyleyelim baharı ,yazı,hazanı,
herkesin dilediği gelsin, hürmetler...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 17:26:01
yüzünüzden gülümseme eksik olmasın,
teşekkürler...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 17:23:06
harikasınız,,
düşüncelerimizi siz şiirinizle tercüme ettiniz,
ölçülü ama okkalı...
kaleminiz yaşasın, sizde...
Süt oğlan, @jiyanamin
17.12.2008 17:13:16
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 17:09:40
ağlamak için gözden yaş mı akmalı,
dudaklar gülerken insan ağlayamaz mı?
sevmek için güzelemi bakmalı,
çirkin bir tendde güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mı?
yüreğinize sağlık, allah ağlatmasın,
yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın...
-başlıksız-, @Sudemm
17.12.2008 15:23:54
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 17:00:58
tebrikler,gizil, arananaı arıyor okurken insan,
teşekkürler...
-başlıksız-, @simalyıldızı
17.12.2008 15:47:16
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 16:49:06
bazen hüzünlenmekte güzeldir, hatta acıda

buna degerse eğer..

sevgilerle kalın.
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:40:50
tebrikler, okurken keyif aldım,yüreğinize sağlık.
Baktı da geçti, @Fatma Biber
17.12.2008 09:28:29
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:35:28
baharsız kalmayın, yüreğinize sağlık,
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:30:14
Farkında mısın?
Gece kaçıyor gündüzden
Gündüz çok tekrar.Tekrarlar
Bugün seni kandırıyorum
Bir bardak çayla


tebrikler, çok farklı bir tarz,ilgiyle okudum,
evet bazen ince belli bardaktan bir çaya,
bazen kaçamak bir bakışa..
kaleminiz dai...

Tekrarlar, @sevil-ay
17.12.2008 03:11:52
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:25:39
tebrikler,,
kaleminiz daim olsun.
Erdem, @Özden Özpınar
17.12.2008 11:25:27
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:18:12
aşksız kalmayın, teşekkürler.
Aşk, @balam
17.12.2008 14:13:15
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:17:01
çok teşekkürler,
anıları yadettirdiniz,
geçtim yine dün eski hazan bahçelerinden...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:11:01
Ellerimde çığlık, bir fısıltı kaçamağında sanki ömrüm

yüreğinizdeki çığlık hiç susmasın,haykırsın karşılık bulana kadar,
teşekkürler
Tek sesli bir hece, @anjel
17.12.2008 11:02:08
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:08:45
çok güzeldi, üstad,
Gözler 6..., @meselci
17.12.2008 10:56:23
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:07:22
yüreğinize sağlık efendim,bir değil birkaç kez okudum,teşekkürler.
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 14:04:28
yüreğinize sağlık,özümsenerek yazılmış, besbelli,

okurken sanki içimde bir çakıl taşı ısındı,

kaleminiz daim, sevdanız bitmesin...
Sen başkasın, @gülüm_se
17.12.2008 13:50:08
Etkili Yorum
dördüncü cemre
@dorduncucemre
17 Aralık 2008 Çarşamba 00:18:23
'' Büyük şiir aklı allak bullak eder ''
Montaigne

öyle oldum, teşekkür ederim, çok içten.
Sensizliğim..., @sevgininsesi
17.12.2008 00:09:46
dördüncü cemre
@dorduncucemre
16 Aralık 2008 Salı 15:20:06
tebrikler, okudum,sustum, siz söylemişsiniz ne söylenmesi gerekirse dizelerinizde,
siz hayatı sek içerim demişsiniz,
bende şiirinizi tek geçiyorum,
hoş kalın...
Hayatı sek severim, @superisi77
9.12.2008 00:10:13
dördüncü cemre
@dorduncucemre
16 Aralık 2008 Salı 14:11:08
çok güzel harukulade,
ana babayı kader tayin eder,
dostlar ise seçilir,
dostsuz kalmayın...
-başlıksız-, @bluecould
16.12.2008 12:34:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.381
Şiir Okunma
40.954
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL