Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 19:43:51
hoş,güzel ve bir o kadar da farklı bir çalışma..
yüreğiniz elem bilmesin.
sevgi ve saygılarımla...
Kiralık yürekler!.., @dağ gülü
31.12.2008 12:46:42
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 19:26:06
Bu çok hassas konudaki göstermiş olduğunuz
duyarlılıktan dolayı sizi kutluyor ve teşekkür ediyorum.
Bu vesileyle yeni bir yıla girmeye saatler kala,barış içinde bir dünya,
savaşların olmadığı,kapital uğruna çocukların katledilmediği sevgi dolu,
b...

Kıymayın çocuklara, @GÜLDESTE
31.12.2008 14:05:47
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 17:11:28
Hatirlasa olmuyor.
Unutsa olmuyor.
Sevse hic olmuyor.

O yinede ...
Kendi icinde...
Saskin ama sakin ’sevdasini’ yasiyor.

harika,,,
bu sevda bitmez...
sevgi ve saygılarımla...
Çare değil..., @gülüm_se
31.12.2008 10:47:55
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 17:09:33
bu güzel şiiri bize sunduğun için teşekkürler ediyorum,
ne diliniz nede yüreğiniz sussun,
sevgi ve saygılarımla..
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 01:52:21
emeğinize,yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla..
Sensizlik, @GÜLŞEN
29.11.2008 16:34:50
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 01:43:59
yüreğinize,
emeğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
***boşuna**, @beyazmelek_1977
25.3.2008 18:54:35
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 01:36:21
hayalleriniz gerçek ,
dualarınızın kabul olması dileklerimle,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Hayal ülkesi, @AYSE 09
31.12.2008 00:14:06
dördüncü cemre
@dorduncucemre
31 Aralık 2008 Çarşamba 01:32:53
güzel bir şiir,yalın,
masumca bir istek şiirde ,tertemiz,
sevgi ve saygılarımla....
Satılık daire, @dağ gülü
30.12.2008 02:35:15
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 22:30:31
Akşamların kızıllığıdır
Güneşi koynunda saklı tutan

yüreğinize sağlık, içli ve hüzün dolu dizeler,
sevgi ve saygılarımla...
Olmadı, @Emine usta
30.12.2008 20:41:49
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 22:12:19
güzel bir şiir,
yüreğinize sağlık...
sevgi ve saygılarımla...
Üstü sende kalsın...., @nerimanK
30.12.2008 21:52:15
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 20:44:15
hayatın içinde vefa da var ahde vefa da keza riya da
tebrik ederim,
sevgi ve saygılarımla...
Üzgünüm, @SERENİTİ
27.12.2008 13:36:24
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 20:31:48
güzel bir şiir,yüreğinize sağlık.
Sabret, @Nermin Aydın
29.12.2008 03:19:23
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 19:52:47
dört dörtlük olmuş,
elinize,yüreğinize sağlık.
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 19:37:27
tek kelimeyle harika bir şiir,
içten akıcı,özlemide hüznüde okurken yaşadık,
sevgi ve saygılarımla...
Su mavisi, @Yasemin Göksel
30.12.2008 16:17:35
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 15:23:06
çok güzel bir şiir,
hep anımsayacağım,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Anımsa, @aşiyan052
28.12.2008 00:01:43
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 15:17:02
bir içli şiirinizi daha okudum,
hüzünlenmemek ne mümkün,
her mısrasında uzun uzun düşünerek okurken,
yüreğiniz elem bilmesin,
sevgi ve saygılarımla...
Yollar, @Leyla Demirli
29.12.2008 23:36:43
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 15:09:06
harika bir şiir,
duyarlılığınız için teşekkürler,
insanlık ayıplarının ortadan kalkması dileklerimle,
sevgi ve saygıyla...
Darbe, @ebar77
30.12.2008 09:23:47
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 14:59:29
yüreğinize sağlık,
senli sevdalarda doğ,
sevgi ve saygılarımla...
Yalan olur, @nilgün canik
27.12.2008 13:07:38
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 14:54:40
çok güzel bir şiir,
defalarca okudum keyifle,
sağolun,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
30 Aralık 2008 Salı 14:48:13
okuduğum en mükkemmel şiirlerden biri diyebilirim,
yüreğiniz dert görmesin,
Allah yar ve yardımcınız olsun...
Cihad, @Lâ
29.12.2008 23:02:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.333
Şiir Okunma
40.951
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL