Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 06:22:46
büyük bir emek,
anlamlı,öğretici,düşündürücü,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 06:18:18
harika bir şiir,ustaca,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Yaprak, @aşiyan052
10.1.2009 00:01:47
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 06:12:37
Duyarlılığınızı,şiiri ve şairesini kutluyorum.
vahşeti yapanları kınıyorum.
sevgi ve saygılarımla...
Neden azarsın, @balam
10.1.2009 15:00:36
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 06:07:59
harika,etkili sözlerden oluşmuş,
dört dörtlük bir şiir ,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 06:02:58
Tahir olmakta ayıp değil Zühre olmakta,
hatta sevda yüzünden ölmekte ayıp değil,
Bütün iş Tahir'le Zühre olabilmekte,
Yani yürekte.... N.H.RAN.

Fevkalade bir şiir,
yüreğinize sağlık,
şiirinizle mavi gözlü dev adamıda yadettirdiniz,
sevgi ve...

dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 01:34:34
büyük şiir olmuş,
her türlü övgüyü hakediyor,
yüreğinize,emeğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Yağmur zamanı, @saba35
7.1.2009 16:17:58
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 01:28:05
harika bir şiir,
içten sözler,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Özlem, @ulkuduysak
11.1.2009 20:58:56
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 01:16:29
yüreğinize sağlık,
güzel bir şiir daha okuttunuz,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 01:11:07
mükemmel olmuş,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Aşure, @Tülay Aslan
11.1.2009 02:13:03
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 00:52:23
bu şiirinizde çok güzel,
emeğinize yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 00:49:24
Anne, hayatın sonsuzluğudur. EMİLE ZOLA

Harika bir şiirdi üstadem,
bu ne güzel duygular, vefa

sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 00:42:57
harikaydı üstad,
emeğine yüreğine sağlık..
Kördüğüm olsun, @zekibekar
11.1.2009 04:12:39
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 00:40:00
harika bir şiir üstad,
emeğine sağlık...
Köy odası, @Adnan ŞAHİN
11.1.2009 21:59:11
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Ocak 2009 Pazartesi 00:37:44
çok anlamlı,çok önemli mesajlar veren,
harika bir şiir,
emeğinize sağlık...
Bir gün, @slenak
21.12.2008 23:15:50
dördüncü cemre
@dorduncucemre
10 Ocak 2009 Cumartesi 22:56:24
kocaman bir amin denir ancak buna,
yüreğinize sağlık,
dua ile kalın.
Bırakmasın, @sevilay alpaslan
4.1.2009 19:23:15
dördüncü cemre
@dorduncucemre
10 Ocak 2009 Cumartesi 22:52:07
harika bir şiir,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
Unutamam seni, @Tülay Aslan
9.1.2009 23:53:35
dördüncü cemre
@dorduncucemre
10 Ocak 2009 Cumartesi 22:46:06
İster cennetine koysun,ister cehennemine,
Yeter ki onun sevgisini içimde hissedeyim.
güzel ve anlamlı sorgulayan ara ara yargılayan bir şiirdi,
yüreğine sağlık...
sevgi ve saygılarımla...
Kabir, @dağ gülü
9.1.2009 04:06:08
dördüncü cemre
@dorduncucemre
10 Ocak 2009 Cumartesi 22:22:35
''Kıskançlık, bir güvenin kumaşı yemesi gibi,insanı yer bitirir.'' (Chraysostorm)
harika bir şiirdi, yüreğine sağlık,
sevgi ve saygılarımla...

dördüncü cemre tarafından 1/10/2009 10:23:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
dördüncü cemre
@dorduncucemre
10 Ocak 2009 Cumartesi 11:32:28
geceye sızı,
yürege sevgi düşmeye görsün,
işte o zaman özlem yakar,hasret yakar,
sevgi ve saygılarımla...
Sıla, @AYSE 09
10.1.2009 00:11:14
dördüncü cemre
@dorduncucemre
10 Ocak 2009 Cumartesi 11:27:04
duyarliliginiz icin kutluyorum,
Gazze de bir insanlik dramı yaşanıyor ve bütün dünya seyrediyor,
Siz şiir yazdınız,okuyup amin dedik,kizdik,kinadik.
Emperyalizm bizi bitirmeden biz emperyalizmi bitiremezsek,
daha çok vahşetler yaşanacak,
saevgi ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.324
Şiir Okunma
40.951
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL