Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
25 Ocak 2009 Pazar 23:24:04
harika bir şiir ,kutluyorum,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
25 Ocak 2009 Pazar 18:39:07
Faulkner:
"Aşkı kitaplara soktukları iyi oldu, yoksa belki de başka yerde
yaşayamayacaktı."

Sizde şiirinize sokmuşsunuz,
ve çok güzel anlatmışsınız,
yüreğine sağlık hemşehrim,
sevgi ve saygıyla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
25 Ocak 2009 Pazar 18:22:46
? = Her şeyi söylemek mümkün.

ne.....sevgi
kim.....sevgili
neden.....sevgiden
kimden.....sevgilinden
bilmeden.....bağlanırsın
yaşarsın.....vurulursun
vurulur.....yaşarsın
vurur.....mağrursun
ölür.....kurtulursun
ve..... arkana bakarsın he...

!hayat?, @necva kıyak
22.1.2009 18:24:56
dördüncü cemre
@dorduncucemre
25 Ocak 2009 Pazar 15:08:36
inanılmaz ser sevgi,
müthiş bir duygu,
gönlünce olsun.
sevgi ve saygıyla...
Seni seviyorum, @SERENİTİ
25.1.2009 12:02:53
dördüncü cemre
@dorduncucemre
25 Ocak 2009 Pazar 12:40:40
Giden gitmeyi kafaya koymuşsa eğer,
arkasına zaten bakmaz,
arkasına bakıyorsa eğer,sendedir,gidememiştir,
kendini avutuyordur.
güzel ve anlamlı bir şiir,
sevgi dolu yüreği selamlıyorum...
...aklından silme..., @Yurdanur
24.1.2009 16:23:50
dördüncü cemre
@dorduncucemre
25 Ocak 2009 Pazar 02:32:30
kısaca bir ömür işte,
ardına bakmaya korkuğun
bakıldığınıda bir şeyler bulamayacagın için.
sevgi ve saygıyla...
Bir, @tuğba çelik
18.1.2009 00:49:10
dördüncü cemre
@dorduncucemre
23 Ocak 2009 Cuma 20:37:38
Beklemekte güzeldir bazen,gelecek olan buna değecekse eğer,
beklenecek bir şeyi olmadığını düşününce insanın, beklemek güzel,
beklememek daha beter düşününce,
ama umutla, ama umutsuzca yinede beklemek güzel,
hele kimseler beklemezken beklemek... ...

Geleceğim bekle..., @sevgininsesi
23.1.2009 01:52:58
dördüncü cemre
@dorduncucemre
23 Ocak 2009 Cuma 15:14:49
Şairin hayal gücü geniş olmalı,
dağarcığı dolu olmalı,
ağlamalı,ağlatmalı,
en önemlisi düşündürmeli,
şiirde okuyucu şairin neyi anlattığını araya araya bulamamlı,dalmalı, gömülmeli şiire boğulmalı,
herkes şiir yazabilir,ama herkes şair olamaz,
...

Şair, @KADERR
20.1.2009 02:54:03
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Ocak 2009 Perşembe 04:53:15
hep böyle içli mi olur şiirleriniz,
hep okuyanda hüzün mü bırakır,
buğulandım...
daim olun,
sevgi ve saygılarımla...
Bir yıldız yok oldu., @KADERR
15.1.2009 20:20:55
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Ocak 2009 Perşembe 04:47:09
sanırım ilk kez şiirinizi okuyorum,
iyikide uğramışım,abartmıyorum,
sanki Bahattin Karakoç okuyorum, fevkalade
şimdi diğer şiirlerinizede göz atacağım bir bir,
sevgi ve saygılarımla...
Bu gece, @KADERR
21.1.2009 01:11:46
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Ocak 2009 Perşembe 04:29:50
harika,gerçekten harika bir şiir,
ince bir sitem,güçlü bir sesleniş,
ithaf olunan bu sese kulak verecektir,
başarılarının devamını dilerim,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Ocak 2009 Perşembe 00:49:51
Şiiride şairesinide kutluyorum,
anlamlıydı,dokunaklıydı,
bu sınırlar kolay çizilmedi her bir karesinde kan ve gözyaşı var,
nice analar ağladı,nice çocuklar yetim kaldı,
yanlış ve ucuzu politikalrla ülkeyi bu hale getirenlere ithaf olunur bu şiir,...

Kutsal destan, @özgecanalpöz
18.1.2009 21:56:07
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Ocak 2009 Perşembe 00:41:22
Bu şiirinizde harika,
mavilere sarmışsınız duygularınızla birlikte şiirinizi,
mavi arapçadan Ma'i den geçmiştir türkçeye '' su gibi'' anlamına gelen,
ve kan dolaşımını ağırlaştırdığı, insanı sakinleştirdiğide denir.
ayrıca aşk la mavi hep özdeşle...

Masmavi, @dağ gülü
21.1.2009 04:09:34
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 21:27:20
harika bir şiir,
güçlü bir sesleniş,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 21:20:17
Rabbim artık sende bu şairenin dualarını kabul ediver.
kısa ama dopdolu,güçlü bir şiir,serzeniş,
gönlünüce olsun,
sevgi ve saygılarımla...
Geliver.., @Edibe
21.1.2009 20:04:04
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 17:09:06
aşka dair,sevi ye dair
yine güzel bir şiir olmuş
sevgi ve saygıyla...
Yar döşüne, @balam
17.1.2009 14:26:33
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 15:31:15
harika bir şiir,kutluyorum,
bu kadar güzel ve etkili sözü bir araya getirebilmek,
büyük bir ilham ,bir birikim ister şüphesiz,
kaleminiz daim olsun,
sevgi ve saygılarımla...
Mavi ses_1, @ezgi ve su
16.1.2009 15:09:05
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 15:25:31
harika bir şiir,içten ,duygulu
evet aşk ve göz
gözün göze değmesidir aşk,
sevgilinin yüzünü ilk görüşte içinden bir şeylerin kopuvermesi,
ve nice aşıklar vardır ki tarihte,
sevgilinin yüzünü ilk görüşte kalbine bir ok saplanmışçasına atından ye...

İlk son durak, @aşiyan052
17.1.2009 00:01:49
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 15:18:43
bu emeği,bu yüreği bu şiiri kutluyorum,
fevkalade iyi bir iş çıkarmışsınız,
üzerinde çalışılmış, kaleminiz daim olsun,
sevgi ve saygılarımla...
Deve ve yavrusu, @hicranseçkin
20.1.2009 16:33:57
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Ocak 2009 Çarşamba 15:13:55
çok öz ve çok içten,duygu dolu
yangının söndüğünü sanırız keza o an
kendimizi teselli etmemeiz gerekir
daha doğrusu kendimizi kandırmamız gerekir
oysa yandin diner ,beklemededir ama
ve en zayif aninda tekrar alev alır ve yakar yakar yakar....
...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.314
Şiir Okunma
40.951
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL