(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
!Hayat? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
!Hayat? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
! ne kim neden kimden bilmeden yaşarsın vurulur vurur ölür ve ? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ hayat işte... nerden geldiği,nasıl geldiği,neden geldiği bilinmez belki ama yaşadığın gerçeğindir sonuçta hayat.. ve çoğu zaman adil değildir. hiç yoktan vurulur,hiç yoktan kaybedilirsin... bu gerçeği dile getiren şairin duygusunu ve duyarlılığını selamlıyorum şiir,umut ve sevgiyle...
! ne kim neden kimden bilmeden yaşarsın vurulur vurur ölür ve ? değerli kalem ; tema ve içeriği kadar göz estetiğini de okşayan ,kafamızı masanın üzerine koyup geriye çekilerek ego muzu sorgulatan basitmiş gibi görünen ancak derinliğini sadece yaşayanın vede hayatı nefes almaktan ibaret saymıyanların anlıyacağı müthiş dizelerdi..nasıl kutlnmazki..
! ne ---------------------hayatin ozu kim ----------------------hayatin kendisi neden ------------------cunku yasama sevici ve mutlulugu verir kimden --------------------hayati seven ve yasamasini bilene bilmeden -----------------yasmak bos ve anlamsizdir yaşarsın ----------------sevgiyle ,ozgur ve mutlulikla vurulur -----------------yureklere prangalar sevgiler cikmaz ordan hayatin ta kendisidir.yasanmisliklara yasananlatr.ve kendi elimizdedir mutlulugu yakalamak ve sevginin mutlulugunu hissetmek.yeterki biz kendimize o hayati zehir etmiyelim.yasamasini bilelim. vurur ölür ve ?
! ne kim neden kimden bilmeden yaşarsın vurulur vurur ölür ve ?
Şiir budur....
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
ne .....................Her şey kim .................................Hepimiz neden ...............................................Beraber kimden ..............................................................Herkesten bilmeden .............................................Her zaman yaşarsın ................................Her yerde vurulur ..........................Hep vurur ......................Bizi ölür ........... her daim ve ? ...............................Ben herkesi, her zaman , her koşulda , hep seviyorum.....
anlamsal olarak dolgun...
harika bir şiir..
:)
tesekkurler..