Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 19:20:22
ustaca, usta
şiiri kutluyor alkışlıyorum,
sevgi ve saygımla...
......, @Zeynep A. Edirne
4.2.2009 11:35:20
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 19:11:59
sevmek ,hayatını ona verebilmektir.
yüregine sağlık,
sevgi ve saygımla...

dördüncü cemre tarafından 2/9/2009 7:12:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 18:17:52
ve parçaları bir araya getirmek kolay olmuyor,
dağılmaya görsün insan,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 14:23:11
oyy oyyy oyyyy ne yapmışsınız yine böyle,
hece hece okudum, harika
besteci olsam isterdim bu şiiri sizden,
yinede şiir defterimdeki yerini aldı, müsadenle...
ilhamın bol ola inşaaallah,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 12:22:45
Diğer şiirleriniz gibi bu şiirinizde çok güzel,
siz bu işi iyi yapıyorsunuz,
hatta yorum yapmam için şiirleriniz belki beni biraz aşıyor,
ben sadece keyifle okumayı yeğliyorum,
daim olun,
sevgi ve saygımla...
Emanettir sana can, @onurumsun
7.2.2009 00:08:21
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 12:08:53
anneler ,elleri öpülesi,
yadedttik sayenizde tekrar,
duyarlı yüreğinizi kutlıuyor,
anneyi yazan kaleminize hürmetler ediyorsum,
sağolun,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 11:51:21
şiirlerinizin müptelası oldum,
kaleminiz çok güçlü,
inş.daha çok kişiye ulaşır emekler karşılık bulur,
başarı diliyorum,
sevgi ve saygılarımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 11:47:09
harika bir şiir,
biraz sitem,biraz kızgı,
hafiften yinede bir özlem,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
9 Şubat 2009 Pazartesi 11:43:48
uüzünüzden gülümseme,
elinizden kalem eksik olmasın,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
Çocukluğum, @Kübrayıldırım
9.2.2009 11:38:25
dördüncü cemre
@dorduncucemre
8 Şubat 2009 Pazar 06:42:16
bir kızıl goncaya benzemiş şiirin,
hüzünlendim,
gönlünce olsun,dilerim.
sevgi ve saygımla...
Kızıl gülüm, @Sengul
7.2.2009 23:50:58
dördüncü cemre
@dorduncucemre
8 Şubat 2009 Pazar 06:40:42
Nasıl yaşarım demeyeceksin,
yaşıyor insan,yanarak yıkılarakta olsa,
yüreğine sağlık,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
Tutamazsın ellerimi, @Sengul
6.12.2008 13:49:21
dördüncü cemre
@dorduncucemre
8 Şubat 2009 Pazar 03:04:15
büyük bir emek,etkileyici,
gönlünüzce olsun,
sevgi ve saygımla...
Beni hatırla, @sibel eylül
5.2.2009 23:33:49
dördüncü cemre
@dorduncucemre
8 Şubat 2009 Pazar 02:44:01
harika yazıyorsunuz,
duygu yüklüyorsunuz,
evet ansızın çıkıp gelirler,
allak bullak edip,sessizce çıkıp giderler...
yüreğine sağlık,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
8 Şubat 2009 Pazar 02:26:21
çok sevmeyeceksin,
ne kadar çok seversen o kadar çok acı çekersin,
ömrünü verirsin, yaranamazsın,
hakedene vereceksin sevgini...
yüreğine sağlık,
sevgi ve saygımla...
Yaranamadım, @Tülay Aslan
8.2.2009 02:03:22
dördüncü cemre
@dorduncucemre
8 Şubat 2009 Pazar 02:06:49
içten,güçlü,etkileyici,
tufan olmuş hasret,özlem bir okyanus,
ama
ayrılıkta sevdaya dahil,
kader diyemeyiz hep kendimiz ediyoruz,
büyük şiir olmuş,kutluyorum,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
7 Şubat 2009 Cumartesi 22:09:57
harika bir şiir
yakıcı bir hasret, özlem
daim ol
dördüncü cemre
@dorduncucemre
7 Şubat 2009 Cumartesi 22:05:30
bu emeğe hürmetler
daim olun,
saygılar...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
7 Şubat 2009 Cumartesi 22:00:24
fevkalade bir şiir üstad,
kalemine kuvvet,
saygılar...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
7 Şubat 2009 Cumartesi 21:57:07
berhüdar ol üstad,
yüreğine sağlık,
saygılar..
dördüncü cemre
@dorduncucemre
7 Şubat 2009 Cumartesi 17:42:24
çok içten
sanki konuşur gibi,
evet anılar parça parça düğümleniyor bazen böyle,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.327
Şiir Okunma
40.951
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL