Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 03:49:25
Seni çok özledim gece gözlüm benim
Gemilere bin gel yine gidersin

Kayahan ın şarkı sözleri dökülüverdi dilimden,
Çok hoş çok içten bir özlem şiiri
özleminiz dinsin,dilerim
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 03:37:46
çok içten,çok anlamlı ve duygu yüklü dizeler,
okurken buğulandım
Allah yar ve yardımcınız olsun,
sevgi ve saygımla...
Sivas-yukarı tekke, @baba özlemi
14.3.2009 01:59:41
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 03:26:21
senli sevdalarda doğ,
gönlünce olsun
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 03:17:52
harika bir şiir
ne mutlu atfedilene
gönlünce olsun
sevgi ve saygıyla...
Koçak-lama, @gülkurusu
12.3.2009 16:25:09
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 03:07:19
harika ve samimi dizeler,

kontrol edilememezliktir sevgi

gönlünüzce olsun

sevgi ve saygımla...
Taş gibi, @emine demircan
14.3.2009 12:00:03
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 02:46:52
hicvederek hayatınızın gerçeklerini
yalın bir dille anlatmışsınız,
dilerim gönlünce olur herşey
yaşamak direnmektir
sevgi ve saygımla...
Yorulmadım, @nerimanK
9.3.2009 23:48:18
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 02:39:22
mükemmel dizeler,
yüreğinize sağlık,
dualarınız kabul Allah yar ve yardımcınız olsun,
sevgi ve saygıyla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 01:56:43
çok doğal ,en içten
duyguların mısralara aynen yansıması
hissetmemek,etkilenmemek ne mümkün
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygımla...
Hissediyorum..., @gülder
14.3.2009 11:37:46
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 01:51:39
her zamanki gibi mükkemmel
içli,buğulu
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 01:43:14
gönülde hasret
yürekte ince bir sızı
inadına sevmek
icli dizeler, sitem dolu
gönlünce olsun
sevgi ve saygımla...
Yare sitem, @hezal
14.3.2009 12:03:40
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 01:18:41
düşleriniz gerçek,vuslatınız yakın ve engelsiz
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
__asude__, @ayşedemirkol
14.3.2009 22:35:36
dördüncü cemre
@dorduncucemre
15 Mart 2009 Pazar 01:10:31
mükemmel bir şiir,ustaca
yüreğinize sağlık
sevgi ve saygımla...
Sislerle yürüyen kadın, @suna
15.3.2009 01:01:11
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 18:23:02
bu vefa bu dostluk hic bitmesin dilerim,
ne güzel, imrenilesi,
sevgi ve saygımla...

dördüncü cemre tarafından 3/15/2009 3:33:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 17:21:50
Bende şiirde tutuklu kaldım
gerçekten fevkalade,
şiirlerinizin müptelasıyım
devamını dilerim,
sevgi ve saygımla...
Bırak sende kalayım, @onurumsun
14.3.2009 00:05:37
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 17:11:34
duyarlı yüreğinize hürmetler,
bu terör bu kavga bitsin artık,
sevgi ve saygımla...
Şehitler ölmez, @AYSE 09
14.3.2009 00:05:37
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 16:57:59
çok güzel bir şiir
sitemler sarmış
aşk yazdırır
yok/sa yazarmıydınız
gönlünüzce olsun,
sevgi ve saygımla...
Yoksa!. . ., @dağ gülü
13.3.2009 02:41:54
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 16:45:33
Ne güzel hicvetmişsiniz
gerçekten harika imrenilesi,
ve günümüzü,günümüz insanlığını
bir şiir diliyle bu kadar güzel anlatılabilirdi,
yürekten kutluyorum,
sevgi ve saygımla...
Neler gördük, @fatma.naz
12.3.2009 02:36:43
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 16:39:58
cok hos bir siir
gülümsedim sayenizde,
gercekten tüm kalbimle kutluyorum,
dilerim sevgiler gercek olur,
sevgi ve saygımla...
Sanal aşkım:)), @NaR TaNeSi
10.3.2009 13:38:10
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 16:30:21
harika dizeler,
hüzünlü hatıralar,
ve her izin biraktiği ince bir sızı
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
14 Mart 2009 Cumartesi 16:15:11
çok güzel bir şiir,
geçmişe duyulan özlem
yaşanmışlıklar,geride bırakılmışlıklar,
ve hayatın yılgınlığında geriye dönüp
bir bir gözünün önünden geçmesi o güzelim, doğal yaşamın,
yüreğinize sağlık
sevgi ve saygımla...
Dut ağacı, @ruveyde
14.3.2009 15:26:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.244
Şiir Okunma
40.944
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL