Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 12:54:35
güzel bir şiir kutluyorum,
özleminiz dinsin,dilerim
sevgi ve saygımla...
Nispet, @Ayşın Eroğlu
12.3.2009 12:52:52
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 12:03:26
her yanı vurgun
yürek talan
manidar dı,
gönlünüzce olsun,
sevgi ve saygımla...
Saçma, @selma dönmez
11.3.2009 02:39:42
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 12:00:12
gözlerimde bir avuç masumluk.
gözlerimi sana verdim , almadan gittin
yaşlarımı içime …
her şey sakinleşti,
kabuğundan taze çıkan yılan bile

çok hoş çok anlamlı dizeler
yüreğinize sağlık
sevgi ve saygımla...
Bir avuç masumluk, @Nuray Karaman
12.3.2009 00:07:58
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 11:56:52
çok anlamlı ve düşündürücü,
belirli bölümlerde hicvederek daha bir vurucu olmuş,anlamı katlanmış
dilerim ülkemde herkes hak ettiği yeri bulur,
kutluyorum,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 11:52:42
harika bir şiir,anlamlı ve duygulu
Allah bağışlasın,acılarını göstermesin
sevgi ve saygımla...
Ay parçam benim, @fatmapoyraz
10.3.2009 19:31:44
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 11:34:27
sitem sevgiden doğar
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 11:14:20
yana yana yazmışsınız,
seven yüreğiniz dert görmesin
sevgi ve saygımla...
Yana yana..., @aysegül atakli
11.3.2009 04:09:47
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 11:01:49
Harika bir şiir,
duygulu ve hüzünlü dizeler
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygıyla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 10:43:24
çok hoş bir anlatım
ve bir kardelen sevgisi
sevgi ve saygımla...
Kolay ölmek, @Fazilet ELİAÇIK
6.2.2009 00:00:22
Etkili Yorum
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 10:40:19
çok hoş ve etkileyici,
derin bir sevgi
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 10:36:39
harika imgeler
ve harika bir şiir
yüreğinize sağlık
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 10:26:02
AŞK
Aşk koşmaktan çok kovalamayı sever,
görmekten çok özlemeyi,
dokunmaktan çok düşlemeyi,
ve aşk öyle haindir ki,
nerde imkansız varsa onu sever...ö.asaf

duruluğuyla,anlam ve imgeleriyle
mükemmel bir şiir,
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygım...

Soyle ey ask..!, @gul ozcanli
12.3.2009 10:05:48
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 02:45:40
harika bir şiir,
bu huzur ,bu dinginlik hiç bitmersin diliyorum,
sevgi ve saygımla...
Huzur, @çiy tanesi
8.3.2009 23:43:21
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 02:20:59
tek kelimeyle muhteşek
etkili,derin ve düşündürücü
yüreğinize sağlk
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 02:15:39
Çok güzel ve oldukça içten
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 02:09:59
ah u zar damısın?
ağır,derin,muhteşem...
gönlünce ola
sevgi ve saygımla...
" bu ah burada bitmez ", @NESTEREN
12.12.2008 01:52:51
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 02:03:06
hazin ama inanılmaz bir sevgi
kazınmış şiire, vefa ile dolu
gönlünüzce olsun,
sevgi ve saygımla...
Sen bil yeter, @halime bayrak
10.3.2009 04:32:56
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 01:53:03
Milli duyguları harekete geçirecek kadar içten ve anlamlıydı
yüreğinize sağlık,
ama şiirin adına İstiklal Marşı demeseniz daha iyi olurmuydu diye düşündüm,
belkide yanılıyorumdur,
sevgi ve saygımla...
İstiklal marşı, @AYSE 09
12.3.2009 00:06:47
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 01:28:54
sitem ve hüzün sarmış birbirini
yinede duygu bir sel
gönlünüzce olsun
sevgi ve saygımla...
Eserini gör yar, @Tülay Aslan
10.3.2009 01:33:47
dördüncü cemre
@dorduncucemre
12 Mart 2009 Perşembe 01:24:04
çok güzel ve çok zarif bir şiir
yüreğinize sağlık
sevgi ve saygımla...
Figanı bırak, @dağ gülü
10.3.2009 03:16:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.247
Şiir Okunma
40.944
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL