Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:22:20
tebrik ederim güzel mısralar.

saygılar
--------özledim-------, @esmeri
30.5.2007 15:20:14
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:19:03
tebrik ederim kaleminiz daim olsun

saygılar
Bir resim, @MÜNEVVER
30.5.2007 11:17:22
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:17:04
Zamanın pençesinde kalıp ömür sürümek
Rüzgarın kanadında yokluğuna yürümek
Adına aşk denilen cehennemde erimek
Ak sinende kor ateş yakıp gitmektir sevda

yüreğinize sağlık kutlarım

saygılar
Sevda, @Şenay
30.5.2007 09:19:09
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:13:17
yüreğine sağlık gülşen kardeşim severek okudum mısralarınızı.Kutlarım

saygılar
Islak ünlemler, @gülşen eroğlu
30.5.2007 14:58:31
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:12:08
yüreğinize sağlık.Kutlarım

saygılar
Bir gün, @bilginhaza
30.5.2007 14:12:44
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:11:22
duyarlı yüreğinizi kutlarım.

saygılarımla
Gs, @muallimhasan
30.5.2007 14:15:56
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:10:25
Bir gece daha...

Bir gece daha benimle
Kalıver gitsin...
Canımı bedenimden
Alıver gitsin...
İçinde dert keder kalmasın
Hepsini salıver gitsin...
İstersen bu gece gelme,
Yüreğimi yakıver gitsin..
Bedenimi yakıver gitsin...

güzel bir şii...

Bir gece daha, @Abdulkadir MERT
30.5.2007 14:27:52
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:07:11
bayraktaki hilalin yıldızı sevdiği gibi
seviyorum ben seni

elif kardeşim yüreğine sağlık güzel mısralar..Kutlarım

saygılarımla
Kırmızı kader, @elifsebnem
30.5.2007 16:27:47
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 17:02:04
yüreğine sağlık..Kutlarım

saygılar
...demleme aşk..., @siirotesi
30.5.2007 16:58:01
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 16:08:47
Gözlerimin görmek istediği
Bir göz rengin var
Hani zeytin yeşili
Badem gözlerin

İşte ben
Ben onu
Onu çok seviyorum

yuregine saglik degerli dostum

kutlarim

yuregim izmirde kaldi, bilesin...

arslan ailesine sonsuz hurmetler
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 15:56:49
sayin rabatli hocam

yine guzel bir siirini okudum yureginizden ve kaleminizden

tebriklerim usta yureginize

saygilar efendim
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 14:23:05
yuregine vekalemine saglik kutluyorum

saygi ile
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 14:20:38




direnis tarafından 5/30/2007 2:21:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 14:20:38
Doymadı hiç gözümüz hep ikiye katladık,
Gereksiz ihtiyaçları zorunlu kısma aldık,
Bedenleri sevgilere hep aç, muhtaç bıraktık,
İş işten geçti ama biz gerçeği anladık,

yuregine ve kalemine saglik sevgili hayriye

kutlarim

sevgilerimle
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 13:54:19
gecmis hatiralarin sicakligi dusmus yurege ve animsamis otelerde kalan bir sevdayi

sevgili katre,

yurekten kutlarim 18 lik siirini

sevgilerimle
Ayrılık şiiri, @Sernur Kekik
30.5.2007 13:14:51
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 13:47:54
sevgiliye beddua (((


hasan bey yuregine ve kalemine saglik

kutlarim
.... şimdi, @Hasan TOKU
30.5.2007 13:15:49
direniş
@direnis
30 Mayıs 2007 Çarşamba 00:34:42
Duvağımı söküyor müptezel rüzgâr
Soyuyor bedenimi
Sanki meraklı yıldızlara gösterecek
Son gidişinle parçalanan
Sefil yüreğimi

yuregine ve kalemine saglik asli

duygularin huzun duraklarina ugramis

icten ve oldukca yalin bir siirdi

kutl...

Efsunlu gece, @saba35
30.5.2007 00:02:17
direniş
@direnis
29 Mayıs 2007 Salı 14:52:38
askerlerimize selam olsun!

yuregine vekalemine saglik

kutlarim

saygilairmla
Garip asker, @nesimsek
29.5.2007 07:59:48
direniş
@direnis
29 Mayıs 2007 Salı 14:47:03
Gözyaşlarımı tutamıyorum
Sen cok özlüyorum işte

seven yurek sizilarda...

tebrik cok sevdana...

saygi ile

birazcik daha dikkat edilse kurallara harika olacak, gayret...

mesela:Halada seviyorum hala özlüyorum
Hala da seviyorum, hala ...

Özledim, @ÜMMÜ
29.5.2007 13:59:53
direniş
@direnis
29 Mayıs 2007 Salı 14:42:23
Sevmiyorum işte seni anla ve sözümü dinle,
Yeter bıktırdın tanıdığıma pişman etme,
Yolları aşındırdın ha bire gide gele,
Hala usanmadın mı koydum adını kene,


bu siirinden sonra sanirim tuyecektir yanindan

sitemlerin kursun misali...

gon...

Bıktırdın, @MASAL PERİSİ
29.5.2007 09:24:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.147
Şiir Okunma
2.853.101
Yazı Okunma
245.080
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL