Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:31:27
Bu akşam mezarım kazdım,
Taşına fatiha yazdım,
Çoğaldım topraktan azdım,
Beni bende bulamadım.

Yüreğinize sağlık kardeşim.Kutlarım

saygılarımla
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:29:55
saçı kınalı bir kadın ,

VE
çatlamış ellerinden
ince toprak sızan eri...

sisler arasından
kimbilir kaç zamandır izlerler,
kımıltısız ve sakin,

çok zaman önce diktikleri,
iğde ağacının büyümesini.....


İğde kokusu gibi güzel ol...

İğde ağacı, @kum tanesi
2.10.2007 18:33:32
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:24:45
Bırakarak ardımda eski sevgileri
Sonsuz bir başlangıca koşarcasına
Savurup durarak gülüşlerimi
Yaban kuşlarının şarkılarıyla
İçimde damla damla inciler
Gelirim kapına


Yüreğiniz dert görmesin güzel dizelerdi kardeşim.Kutlarım

saygılarıml...

direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:21:28
Aşkımı nasıl anlatsam bilmiyorum
Bir duysan içimdeki haykırışları
Dayanamıyorum artık yokluguna
Hayallere dalıyor seni düşlüyorum

Yüreğine sağlık gardaş yine güzel dizelerdi.Kutlarım.

saygılarımla
* vefasız *, @kaderimol
1.10.2007 00:56:25
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:20:18
Çekemem sineye bundan sonrası
Ölümü yaşattı,zalim sofrası
Neyine güvenir nedir tafrası
Beni elden ele atıp durdular


Yüreğinize sağlık,Kaleminiz daim ,yüreğiniz engin olsun.Kutlarım

saygılarımla
Beni benligimden, @Sengul
7.9.2007 18:15:11
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:19:10
SENSİZ, DENİZİN DİBİNE VURAN GEMİ GİBİYİM,
TAMİRİ OLMAYAN VE ALDIĞI DARBELERLE
BATTIKÇA BATAN.....

Kutlarım kardeş yüreği.Severek okudum şiirinizi.

saygılarımla
Sensiz...., @nimesay
2.10.2007 09:09:30
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:17:32
Perihan kardeşim hayırlı olsun yeni okul döneminiz..Kolaylıklar dilerim.Sizlere her zaman çok şey borçluyuz,tüm öğretmenlerimize saygı sevgiler.

kutlarım

saygılarımla
Affet n'olur beni, @Perihan Metin
1.10.2007 22:11:30
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:13:53
Gurbet kahrı acı imiş
Çekmedim ne bileyim
Ağlamak fırsat vermez ki
Bir an olsun güleyim...


Sen gül benim gülden kardeşim.Hiç üzülmesin yüreğin.

kutlarım bu güzel şiirini.

Abinden sevgiler taa ötelerden.
Yangınım, @gülden
29.9.2007 04:52:40
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:10:23
alabildiğine okyanustun hani
bende mavi hayalinin
ak köpüklerini dağıtan
sevinç nöbetlerinde
yaramaz bir yunus
eylül varsın döksün umutları
varsın hoyrat dönsün dünya
şiir masalımda
mucizen ile uyurum
pamuklara serildi yüreğim
yarı uykulu ...

Şiir düşlerim, @zeynep bora
2.10.2007 20:03:22
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:09:22
yüreğinize sağlık,kutlarım

saygılar
Düşman, @Ecemsu
2.10.2007 14:06:07
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:05:12
çoklukta yokum aslında
bir kafes içinde
gökkuşağı uydurdum kendime


-haydi, bir fırça al eline
boyayalım gökyüzünü mevsimsiz renklerle-


Ne güzel yazmış kalem,rengarenk mavice olmuş şiir.Kutlarım

saygılar
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 20:01:05
Yok da hayat film..

artıkın..

Ya da prova!..
sadece..
herşeyi rol sanıyorsun.
herşeyi gerçek!..

Yüreğine sağlık beğendim mısraları.Kutlarım

saygılarımla
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 19:54:29
şimdi ben
gölgelenen umutlarımdaki ışığına hasretliliğimle
senli anılarımı gözyaşlarımla harmanlayıp
yüreğimin karanlık mahzenlerine yatırıyorum...


Yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun.Kutlarım

saygılarımla
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 19:49:06
İçer iken sen zemheride, ab-ı baharını coşkuyla,
Kıyar iken sen fakirlikte, o can-ı insanın ruhuna
Görmez iken, şimdi yaşar oldun zifiri karanlıklarda
İnme daha, bu sahte dünyanın kuyularına!


Yüreğinize sağlık güzel dizelerdi.Kutlarım

sayg...

Koltuktan sonra, @elvin
2.10.2007 18:53:21
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 19:47:39
Çalışmak ibadettir dinde, Allah-u Ekber,
Ekonomik gücü olan her zaman muteber.


Doğru dersin gardaş,çalışmakta ibadetlerin en güzelidir.Boş duranı Allah sevmez..Çalışmak gerek sağlık olduğu sürece.Kutlarım

saygılarımla
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 19:46:13
Bil ki, bugün benim tesellim;
Ulaştığın doruğun temeline katkımdır.
Bitek bir tohumun nesline katkısı kadar.

Adımın önemi yok.
İnsanım işte.
Dedenim…
Gelecekteki torunum.
Dedenim işte.

Değerli üstad yüreğine sağlık, kalemin hiç susmasın.K...

Adımın önemi yok, @hacı ali
2.10.2007 12:40:04
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 19:44:34
Dostum bana diyorsan ''Mecnun nasıl, öyleyim''
Onu ilk tanıdığım günden beri böyleyim
Aşk dokunmak değildir, madem sordun söyleyim
Tende değil yürekte yaşıyorsan aşıksın


Yüreğine sağlık çetin gardaş
yine güzel dizelerdi.Kutlarım

saygılar ...

direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 19:43:23
ceynan gardaşım

severek okudum şiirini
kutlarım yüreğini kalemini

saygılar sevgiler yüreğine.
Bedel, @Canan Onuş
2.10.2007 18:56:04
direniş
@direnis
2 Ekim 2007 Salı 02:47:54

ne var ki;
ardından kapattığın
kapı sesinde
kaldı canım..

o seste vuruldum .
o seste öldüm...

cok anlamli dizelerdi sair

yurekten kutlarim

saygilar
Aldatma, @kum tanesi
2.10.2007 02:03:14
direniş
@direnis
28 Eylül 2007 Cuma 21:10:25
Gazeteler manşetten vermiş şahadetimi,
Sen teröre Lanetler yağdırıyordun,
Gizleyememiştin gözyaşlarını,
Sen ağlıyordun,TÜRKİYE ağlıyordu.
Ben ağlamayın diyordum;
Bu vatanı sevin,
Bu vatana sahip çıkın
Bu vatana binlerce can feda,
Binlerce ca...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.144
Şiir Okunma
2.853.057
Yazı Okunma
245.072
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL