Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 21:56:41
Rüzgarı kıskanır alınyazım
Ellerim yüreğine haciz koyar
Sevdana rehin gözlerim
Ölüm geldikçe aklıma gülerim
Deli kız gibi seni ölümüne severim


Yüreğiniz hep sevgilerde kalsın,sevmek güzel daim sevgi yüreğimizde olsun.Hayırlı bayramlar kutla...

direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 21:55:00
YÜREĞİMDE HEYECANIN
YÜREĞİMDE KORKUN YOK
SIRF SENİN YOKLUĞUNDAN YOK
BÜTÜN BUNLAR AMA ÜZÜLMEM !
HER ŞEYE RAĞMEN
SENİN İÇİN ,SENİN YOKOLAN VARLIĞIN İÇİN ;
YAKTIM MUMLARI...


Yüreğinize sağlık kardeşim severek okudum.Kutlarım. Hayırlı bayram...

Yaktım mumları.., @cerenimo
11.10.2007 21:32:50
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 21:53:26
Bence bu işte bir bit yeniği var.
Bu işin başında bir it eniği var.


Biz hem Laz’ız, Çerkez’iz Boşnak’ız,
Hem Türkmen’iz, Oğuz’uz, Azeri, Kürt’üz.
Hepimiz aynı kültürün zengin mozayığı,
Biz bir ulus’uz canım kardeşim, Türk’üz.


Doğru söze...

Türk’üz, @hacı ali
11.10.2007 21:43:21
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 21:16:18
Müminin, fıtratını bilincinde ve şuurunda
Yaşadığı bir bayramdır.
Hz. Ali k.v. in şehit edildiği için,
sevinen ve sevinçten şeker dağıtana haramdır
Bu bayram fıtır bayramı
Şeker bayramı değil
müminlerin bilinç bayramıdır
önünde eğil


...

direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 14:45:25
ben mahzenimde üşürüm
sen soğuk-sıcaklanırsın
o donar

ben sen o...


yuregine ve kalemine tesekkurler

tebriklerimle

saygilar
Üçlü, @sonyaprak
11.10.2007 13:07:17
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 14:41:52
Kesebilirsin der doktoruna
Vur neşteri kanasın
Kes istersen dilim dilim
Hissedilmez acısı.
Ama izin almalısın doktor
Kalbimin yarısının sahibi
Bir başkası.

rabatli gardas

yurekten kutladim

saygi ile
Kesebilirsin doktor, @RABATLI
11.10.2007 09:10:15
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 14:39:58
Kaç bayram geçer ardından
Kaç anne acıyı kucaklar
Kınalı eller yalnızlığı sarmalar
Kaç bayram hüzne boyanır
Kaç bayram künyeme sen vurulur
Dilimde yokluğun yankılanır

yurekten kutlarim,

yuregime biraz huzun dustu siirinde lizi

saygilar...

Hüzne boyalı saatler, @LİZİ
11.10.2007 11:41:26
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 03:42:18
Yoldaş olsun Oğluna, Fatihalar Yasinler.
Sana da tüm Melekler, berhudar ol desinler…

yuregine saglik gardasim

allah hic bir millete acilar yasatmasin diyecegim ama sanirim

en cokta bizim milletimiz bu acilari yasiyor

sehitlerimizin (aske...

Ey şehit anası !..., @Savaştepe
11.10.2007 01:31:05
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 03:39:24
Kar yagdı ummadıgım gönlüme
yalanım yok gururum kırıldı
ama umudum hala yaşıyor içimde
dertsizim kedersizim
ve merhaba artık gelecekteki güneşli güzel günlere

ozgurum, yoldasim

yuregine ve kalemine saglik

yurekten kutlarim bu guzel s...

Kardan adama, @vatansever35
11.10.2007 02:30:09
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 02:39:47
paçavraya sarılı içi boş kemiklerdi seçtiklerim
bu yüzden yüreğimi karanlığa mahkum ettim

ne zaman ki kalmadı pembe yalanlar
durdu yürek kıpırtısı soluklanmak için iki nefes
fazla değildi acısı gerçekten kendi kendimi
kandırdığımı yüksek ses...

Haykırış/1, @Blackless
11.10.2007 02:37:31
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:39:56
Sızıyor damla damla yaşlar
Kan çanaği gözlerimden
Bir yokluk seli dökülüyor
Bedenimin her yanından
Bulmak istiyorum insanı
Fakat ışık yok
İçimdeki güneş batıyor
Karanlık her taraf
Uyanın ey insanlar
Zaman geçip gidiyor.

galatasaraylim
...

Bulamıyorum, @galatasaray
10.10.2007 23:42:02
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:38:40
Ya da
Yaşamış kadar özgür olsun…
Özgürlük elden gidiyor…
Yaşadığımız kadar yeter mi ki!!!

Sevdamızın özgürlüğü gidiyor elden….

İsyanım sevmekten geliyor;

Özgürlük elden gidiyor….

sibel yuregine ve kalemine tesekkurler

saygi ile ca...

direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:37:43
Okuyup gönlümü düşmüşüm yola
Her gönülde bir harfe verip mola
Zor günümüz ilim ve hayır ola
Bir harf için Cahit Can’a gelmişim

yuregine ve kalemine tesekurler can

saygilar
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:36:18
öpmesin diye vapurlar
tuzlu yanaklarına
araba lastikleri takar
baldırı çıplak kent.


yurekten kutlarim gardas

saygi ile
Lastik, @zeki ersoy
11.10.2007 00:15:48
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:34:36
sığındığım her kalabalık
bir yalnızlığın
başlangıcı oldu
sahipsiz akşamlara
esir düştü umutlar

parmak izlerim vardı
üşüyen anılarda
geçmiş çoğaldıkça
ben azaldım yarınlarda...

yuregine ve kalemine tesekkurler gardasim

saygi ile ote...

Zaman tüneli..., @suskunum
11.10.2007 00:00:30
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:33:29
çare gecelerde,
karanlık gül''e göstermez,
ben asılı kaldım bulutlarda, gönlüm en diplerde.
bilirim ki duyarsın, ansızın yolculuk yap gökyüzüne,
hayal, düş, yalan değil, dertlerin en gücündeyim,
gitme dedim, gitme gülüm, çağlıyor gökyüzü.
tekra...

......, @Mary Jane
11.10.2007 00:04:17
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:27:40
Coca cola mübarek!..
Üstüne sür, üstüne/ güneş yağı

Üzümü ye bağını sorma
Balı ye/ bağını hiç sorma
be zevzek!


gardasim tebrik cok beden

saygilar
Arı/ ve zevzek, @rftk
11.10.2007 00:01:12
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:26:31
Çıkmaz ki yollar ben gidemem dosta
Ne dersin üstadım sen bu hususta
Aklım yarda takıldım artık ona
Neyleyim ki şimdi bu kalbim yasta


yuregine ve kalemine saglik gardasim

yurekten kutlarim
Aşk yüzünden, @ceyhunaltunkas
11.10.2007 00:22:53
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:25:26
Hayatta yüzü gülmemiş annemin.
Yüzünü güldür.
Yaşarken yüreği yangın yeri olan annemin.
Yüreğini söndür.
Annemi bütün güzelliklerinle büründür.
Annemi cennetinle ödüllendir.
Allah mekanını cennet eylesin
ANNNEEEEEEMMMMM!......

kutladim ga...

Annemmmm........., @alidogan
10.10.2007 22:56:05
direniş
@direnis
11 Ekim 2007 Perşembe 01:24:23
en fazla
kuru bir
söylentide kalır aşkımız

utançla hissederse
o eksik
bir buseyi yanağın

yuregine ve kalemine saglik sami gardas

tebrik cok kisa siirine

saygilar otelerden
Eksik buse, @samiarslan
11.10.2007 00:20:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.286
Şiir Okunma
2.854.401
Yazı Okunma
245.256
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL