Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
23 Ekim 2011 Pazar 22:14:49
pardon,ne demiştiniz?:)
deniz-ce
@deniz-ce
23 Ekim 2011 Pazar 18:29:15
güzeldi...
Sessiz sessiz, @DuyguAracısı
23.10.2011 18:24:49
deniz-ce
@deniz-ce
23 Ekim 2011 Pazar 18:09:39
:(
Alışmış, @mutaff
23.10.2011 17:57:55
deniz-ce
@deniz-ce
23 Ekim 2011 Pazar 17:13:26
okunmuyor:(
Sevmek vuruşmaktır..., @Lodoš
23.10.2011 17:11:37
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 21:30:22
mükemmel...
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 21:26:08
Dilin merasimi, @Oktay Coşar
22.10.2011 20:54:18
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 17:48:49
çok güzeldi,tebrikler.
Gerdek, @savrulmalar
22.10.2011 17:12:27
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 16:45:38
şairin kafası karışık:)))
yüreğine sağlık.
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 16:40:10
amin!
Cehennem azabı, @ghost rose
22.10.2011 16:27:18
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 16:35:00
çok beğendim,tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 16:28:02
aferin,otur
beş:)
Sözlük anlamı, @AliBUDAN
22.10.2011 10:15:55
deniz-ce
@deniz-ce
22 Ekim 2011 Cumartesi 16:14:47
hakkıyla bir 5 benden:)
Aşk, @ERKAN ÇELİKOL
21.10.2011 23:35:43
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 20:57:29
:)))
Tut, @AliBUDAN
21.10.2011 16:48:37
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 16:49:30
emir kipiyle konuşmuşsun beğenmedim
otur
sıfır:))
Tut, @AliBUDAN
21.10.2011 16:48:37
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 16:46:06
ben yine de üzüldüm haberi izleyince,
kim olursa olsun aşağılık bir ölüm yakışmıyor.
Diktatörün sonu, @tahsinbasak
21.10.2011 14:34:48
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 16:31:32
susma,
okuması keyifli oluyor.
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 16:03:26
gönül işte,şımarık çocuktan farkı yok.
arada pışpışla,arada kız:)
Doymaz olansın gönül, @meselci
21.10.2011 15:55:56
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 16:02:09
:)))
hoştu anlatım.
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 15:39:36
boşver yaaa,onu katletsek olmaz mı?
yok,düşündüm de olmaz.
kızma canım sustum:))


hakeder mi bırakıp giden bunca güzel cümleleri ardından bilmem ama çok güzel yazıyosun roza.
Sonsuz'a (2), @Roza
21.10.2011 15:35:19
deniz-ce
@deniz-ce
21 Ekim 2011 Cuma 15:20:01
bekle bekle nereye kadar arkadaşım:)))
Hüzün sahilleri, @aemin
21.10.2011 09:29:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.774
Şiir Okunma
1.222.050
Yazı Okunma
82.116
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL