Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 21:57:36
Güzel şiiri gerçeklerle nakş etmiş değerli dost.Sizi gönülden kutlarım.Ve lakin şu yaşadığımız ortamı şöyle bir analiz edince ne çirkefliklerin döndüğünü hepimiz ayan beyan görüyoruz ne yazıkki.
Eğer insan gibi yaşamayı başara bilmiş olsaydı insan...

batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 13:00:37

Yasaklarda sevdim seni suçsa da
Yüreğim susmuyor gözler kaçsa da
Seven sevdiğine halin açsa da
Gizledim bir tanem gizledim işte

Vazgeç deyip kırma, kırma ne olur
Israr edip yorma, yorma ne olur
Sebebini sorma, sorma ne olur
Özledim bir tan...

Özledim işte*, @Erdoğan BEKTAŞ
17.4.2013 11:10:26
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 12:51:21
Dosteli’ ne yaren, olup kalırsan,
Her ne aradınsa bende bulursan,
Beni can nefesin sayıp , solursan,
Bilesin dilimde çığlıklar susar .

EVET VUSLAT GERÇEK OLMADAN DİL VE YÜREK SUSMAZ ŞAİRİM.NİCE GÜZEL ŞİİRLERDE BULUŞMAK DİLEKLERİMLE
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 10:48:42
Şu yalan dünyanın kulla derdini
Sorayım diyorum bırakmıyorlar
Gönül sultanımın asıl yurdunu
Göreyim diyorum bırakmıyorlar

Katlayıp derdimi sabır katına
Varmak için yârin saltanatına
Eyeri vurarak ümit atına
Süreyim diyorum bırakmıyorlar

Y...

batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 00:14:49
Sevda böyledir şairim ne yaparsın düşmeye görsün yürek o ateşin içine.hele birde aşikar yazarsan allah yardımcın olsun şairin kalemi gelmiş dile
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 00:12:00
Her kuşa sır söylenmiş derlerdi demek doğruymuş kutladım dost
Söz*, @saniye uzun
16.4.2013 21:49:59
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 00:01:50
NE DEMİŞ ATALARIMIZ ADAM OLUP KISMETLENENE NE MUTLU..MALDA YALAN MÜLKDE YALAN AL BİRAZDA SEN OYALAN..BU DÜNYAYA KAZIK ÇAKMAK İÇİN UĞRAŞANLAR DÜŞÜNSÜN...BİRAZ BEYNİ VARDIR SANIRIM HOCAM YÜREĞİNE SAĞLIK
batu_41
@batu-41
16 Nisan 2013 Salı 19:38:01
hüzün ve hüsranla dolu güzel bir gönül sesi her iki değerli kardeşimi canı gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Derin darbe, @Deniz Giritli
16.4.2013 19:13:44
batu_41
@batu-41
16 Nisan 2013 Salı 18:50:53
Bağrıma saplanmış, namerdin oku,
Fırsatı bulsam da, ezmemem gerek.
Güllerden alınır, misk amber koku,
Öyleyse çöplükte, gezmemem gerek.
Sözlerim tesirsiz, kıymetsiz yazım,
Sabredip tadımı, bozmamam lazım.


Kimine can dedim, arkamdan vurdu,
...

batu_41
@batu-41
16 Nisan 2013 Salı 15:56:12
Haklısınız <nurani> hocam ortamı kötü sözlerle germemek gerek.Yanlız yapılan hakaretlerede kayıtsız kalmak ar geliyor..Ölçüyü kaçıranlar düşünmeli diye düşünüyorum,zira bu ülkeden başka hiç bir ülkenin bizi kabul etmeyeceğini en iyi bilenlerin başınd...

Yakışmaz bize, @Osman NURANİ
16.4.2013 15:32:27
batu_41
@batu-41
16 Nisan 2013 Salı 14:35:32
lime lime olmuşken tümden duygularım
beynimde şimşeklerin çakıyor
tir tir titrerken atim
mazinin irinin de boğuluyorum
aslında ne yenir ne yutulur bir lokmaydın
nasıl oturdun ki sen mideme

bin bir çelişkiyle parçalarken yüreğimi
tüm nefretin...

İçim de ki makber..., @AZAP
16.4.2013 14:00:34
batu_41
@batu-41
16 Nisan 2013 Salı 12:51:29
Kavgalar etmek vardı hakkı bulamayan
Haksızlıkların çerçevesin de,
Aşık olmak vardı RAB’BİMİN izniyle,
Görmeyen gözlerle...
Umutlar vardı,yaradan dan yana
Ve izniyle kurulan hayallerle,
DOYASIYA SEVMEK VARDI HAKTAN YANA

CANI GÖNÜLDEN KUTLUYO...

Sevmek vardı, @Tuana Çelik
16.4.2013 11:55:41
batu_41
@batu-41
16 Nisan 2013 Salı 12:15:33
Ben şahsıma kimseye husumet bağlamış değilim,sağdece kırıldım,gücendim.Ama asla nefsime yenik düşmek gibi bir gafletede asla kapılmam..Yanlız Yusuf girazın yaptığı gibi ona buna şikayet etmem,yorumlarda da bir başkasını KÖPEK yerine asla koymam.Elbet...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2013 Pazartesi 12:47:02
Yöresel bir şiveyle yazılmış anlam ve manası derin düşündüren bir şiir..
Ben doğrusu hiciv yazmayı hiç sevmiyorum.Sizler kadarda başarılı bir şair değilim.
Bu tartışmanın içinede girmek istemiyorum.Zira bu tür şiirler çok kalb kırıcı oluyor.
Çok ...

batu_41
@batu-41
14 Nisan 2013 Pazar 23:17:31
Biliyor musun artık eski ben ben değilim
Bitikliğimin acısıyla başıboş sokaklada gezerken
Her yer sessizce ağlıyor sana
Her yer ıssız her yer sessiz her şey sensin
Anla artık bu şehir kaldı kimsesiz

Bardaki kadın bile söylerken veda şarkıları ...

batu_41
@batu-41
14 Nisan 2013 Pazar 23:11:50
DOĞRULARI SÖYLEDİM HER DAİM
YALANLA HİÇ İŞİM OLMADI BENİM
MAZLUMUN YANINDA OLDUM HER DAİM
SIRF BU YÜZDEN KİMSEM KALMADI BENİM

HAKLIYA HAKLI ! HAKSIZA HAKSIZ DEDİM
DOĞRU BİLDİĞİMDEN ASLA ŞAŞMADIM
EN BÜYÜK DARBEYİ YAKINDAN YEDİM
SIRF BU YÜZDEN...

Kimsem kalmadı, @aliusta25
12.4.2013 22:55:41
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2013 Pazar 14:03:56
Hoşgörü ve yardımlaşmalrımızın sekteye uğramamsı dileklerimdir değerli kardeşim.Güzel bir hasletimizi sayfaya yansıtmanız oldukça asil bir duruştu.Canı gönülden kutlar saygılar sunarım
Varla olmuyor, @bestikoc
14.4.2013 13:27:50
batu_41
@batu-41
13 Nisan 2013 Cumartesi 22:33:06
Yürekten kutluyorum değerli kardeşimi çiçek çiçek bahar açmış sayfada.selam saygılarımlasın
batu_41
@batu-41
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:10:39
Hayat böyle can hilmi ne yapalım şimdi,,Hepsi latifeydi güzel kalemini engin yüreğini candan kutladım can
Bu şehirde, @kulhilmi
13.4.2013 18:48:22
batu_41
@batu-41
13 Nisan 2013 Cumartesi 14:32:08
Vallahi öyle gardaşım ne diyelim kader utansın diyeceğim ama kaderi ellerimizle biz çizmedik mi..?
Ne diyem, @zaralıeren
13.4.2013 00:01:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.644
Şiir Okunma
3.868.184
Yazı Okunma
83.047
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL