Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Nisan 2013 Pazartesi 23:37:32
BEN GİDİYORUM

ÇOK GÖRDÜNÜZ BANA MUTLULUĞU
BEN GÜLLER EKERKEN BAĞIMA
SİZ DİKENLER KOYDUNUZ YOLUMA
GÖZÜN AYDIN İŞTE BEN GİDİYORUM

İHANETLER ACITIYOR İÇİMİ
HİÇ SIZLAMAZ-İDİ KALBİM BÖYLESİNE
KARARLIYIM BİR DAHA DÖNMEZCESİNE
GÖZÜN AYDIN İŞTE B...

Gidiyorum, @aliusta25
29.4.2013 22:44:25
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
29 Nisan 2013 Pazartesi 13:53:40
Aşık kim, maşuk kimdir bilmez mel’un
Elinde fener şaşı görmez yolun
Uzatırsın elini tutmaz dalın
Saz anlamaz söz anlamaz yol bilmez

Mahlası isim zanneder zümera
Yakında tabi tutucam tımara
Sakın benimle tutuşma kumara
Yaz bilmez güz bilmez h...

Zül bilmez, @Osman NURANİ
29.4.2013 13:39:11
batu_41
@batu-41
26 Nisan 2013 Cuma 01:23:16
KUDUR/A-3

Damarımda asil kırmızıdır kan
Ağzını bozmuş da tezek kokutur
Hele söyle kimdir bu alçak hayvan
Koça gelmiş koyun mayi akıtır

Atam Rus değil Oğuz soyundan
Dedelerim hepsi kayı boyundan
Asla korkum yoktur Pontus tohumdan
Bu nasıl ...

Kudur/a-3, @Osman NURANİ
26.4.2013 01:04:45
batu_41
@batu-41
24 Nisan 2013 Çarşamba 16:13:40
GARDAŞIM VARMI BUNUN ÜSTÜNE SÖYLENECEK SÖZ DAHA..ERKEKSELER EĞER BİRLİK BERABERLİKTEN BAHSETSİN O SİYONİSTLER,BÖLMEK PARÇALAMAKTAN DEĞİL...

Tüyleri ürpertiyor,ölüm denen engerek
Kardeşçe yaşam varken,bu kavgaya ne gerek ?
Huzursuz oldu millet,a...

Bu ne ihanet, @Osman NURANİ
23.4.2013 20:05:11
batu_41
@batu-41
24 Nisan 2013 Çarşamba 15:03:48
Kokunun sindiği her bir köşeye,
Yüreğin sahibi sen diye yazdım.
Teselli doldurdum, onca şişeye,
Ne olur sevdiğim, dön diye yazdım.

Hep içime attım, gönül sızımı.
Sayende unuttum bahar, yazımı!
Duymadın nedense hiç avazımı,
Sen de bencileyin ...

Sen diye yazdım, @Dosteli_
24.4.2013 14:40:09
batu_41
@batu-41
23 Nisan 2013 Salı 23:49:25
Sanalın şu an ki hali,80 öncesi gözümün önüne geldide gardaşım aynı senaryo gene okunmaya başladı gibi geliyor bana..Yazık bu ülkemize,yazık insanlarımıza..Demekki dava diye biz bilmeden ne büyük günahlar işlemişiz..Yazılması gereken o kadar çok şey ...

Bu ne ihanet, @Osman NURANİ
23.4.2013 20:05:11
batu_41
@batu-41
23 Nisan 2013 Salı 18:42:51
Sayfa hüzünlere belenmiş benim gibi.Çığlık çığla kalmış yaralı yürek..Gönülden kutluyorum annem herne kadar acıtsada yürekleri yaşanan olumsuzluklar her ne hikmetse bitmiyor işte..
Duydun mu ?, @siyahgecem
23.4.2013 15:40:00
batu_41
@batu-41
23 Nisan 2013 Salı 10:30:27
rehin alınmış hayatlar gibiyiş,karşılıksız bekleyişe dönerse,işte kelebek misali döner durursun uımutların peşinde.yüreğin var olsun değerli şairim
Ruhum, @S / ÂYE
23.4.2013 00:47:16
batu_41
@batu-41
22 Nisan 2013 Pazartesi 19:23:29
Kalem zaman zaman feveran eder ya işte yürekten kutluyorum can
Bomboş gözlerle..., @AZAP
22.4.2013 14:18:42
batu_41
@batu-41
22 Nisan 2013 Pazartesi 16:39:20
söyle
Şimdi ne çıkarır seni oradan
Kandığın iki yüzler mi
Yoksa düştüğünde şamar indirdiklerin mi
Kurtaracak sanırsın
Ne seni geçirir sırat köprüsünden
Söyle ne geçirir küçüğüm

Yürek hep hüzün gamla dolsada gerçeklerden ödün vermeden yaşamal...

batu_41
@batu-41
22 Nisan 2013 Pazartesi 16:23:44
serbestte hüzünlerin dertli sesi yine kanattın inanki içimi yürekten kutluyorum annem
Cansızım, @Funda SAĞLAM
21.4.2013 22:02:26
batu_41
@batu-41
22 Nisan 2013 Pazartesi 10:56:27
Gönlümde ne varsa sevgiye dair,
Derleyip topladım sildim bu gece.
Sevmek sevilmekmiş hepsi ve sair,
Yalanmış anladım bildim bu gece

Adarken yoluna canı bin defa,
Ettiğin nazlardan sürmedim sefa.
Nasıl dersin bilmem "sende yok vefa"
La havle ...

Bu gece, @Mihriban81
22.4.2013 00:54:40
batu_41
@batu-41
21 Nisan 2013 Pazar 21:10:30
Yaşantımdan geriye kalan,Hiç bir şey ama hiç bir şey...
Kalmasın ben de;senle ilgili...
Canımın yanması,acılarım ve ihanetlerinin en ağırı olan
YALANIN....

Düşünmek bile yüreğimi yakıyor...
Oysa ki;isterdim mutluluğumu,sevgimin sonsuzluğunu,
...

Yalan....., @Tuana Çelik
21.4.2013 14:01:15
batu_41
@batu-41
21 Nisan 2013 Pazar 11:49:31
SU’DA YANDIM..!!

Belki bir piknikti Şu koca hayat
Dostlarla çıkılmış garip bir piknik
Hepimiz nasılda davrandık hoyrat
Her şeyi, bir güzel,yedik bitirdik

Ömür çınarının dibinde çadır
Dallarını yaktık ocağımızda
Dans ettik, yanarken o cayır...

Su'da yandım..!!, @yeğinadnan
21.4.2013 09:30:53
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2013 Cumartesi 15:51:50
yÜREĞİN VE KALEMİN KANAMASIN KARDEŞİM GÖNÜL DİZELERİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYOR SELAM SAYGILAR GÖNDERİYORUM
Çok severdim...., @Tuana Çelik
20.4.2013 15:01:53
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2013 Cumartesi 13:44:55
Şiir yemek gibidir

Dünyada en iyi aşçılar erkeklerden,
en içli şiirlerde onlardan hasıl olurmuş,
soran oldumu kendine acaba neden?
çünkü;
Gül konuşur sadece lisan-ı beden ile,
Bülbül marifetleriyle yaklaşır güle.

EVET ÖYLEDİR DEĞERLİ DOST ...

batu_41
@batu-41
19 Nisan 2013 Cuma 01:10:43
Üsadad ne yazasam adamlar yanlış anlıyorlar bana çatıyorlar yahu.. sayfana nasıl yorum yazayım düşünüyorum.Galiba onlardan icazet alacağız.Tahammülü olmayanlar sayfaya yorum yazmaya gelmesinler kısa yolu bu..

batu_41 tarafından 4/19/2013 10:46:56...

Sözü kalmamış, @Osman NURANİ
19.4.2013 00:49:56
batu_41
@batu-41
18 Nisan 2013 Perşembe 18:52:12
Serdikleri ipte kurudu unlar
Hangi telden çalsan anlamaz bunlar
Heryerden çıkarlar yırtılmış donlar
,,,Boş işle uğraşmak bize yakışmaz
,,,Boşuna uğraşıp durma NURANİ

Ne yapsan ne etsen mutlu edemen
Yol sarpa sarmadan geri dön hemen
Bundan s...

Yakışmaz, @Osman NURANİ
18.4.2013 11:35:01
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 22:50:41
Şimdi yüzleşme zamanı mı senle
Ama önce dinle!...
Uslu duygularım yırtılsa,
Zapta sığmasa yüreğim,
Coşkumun limiti kırılsa,
Çılgına dönse bedenim...

Bunun adı sevgidir yüreğe düşmeğe görsün,
Gönül dilinde yangın eder,
notaya söz,söz’e göz,g...

Sevgiye merhaba..., @Tuana Çelik
17.4.2013 18:41:24
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2013 Çarşamba 22:18:20
karar vermişsem kuytudaki gizleri açmaya
ömrümü ayaklarına yol etmeye hazır sanrılarım
siyah yok artık denenmemiş kızıllıklarda
sadece zihnimin terkisindeki yaşanmamışlıklardayım

bir baktım ki zaman almış başını gitmiş
hayatın anlamını çözemed...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.633
Şiir Okunma
3.868.065
Yazı Okunma
83.038
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL