Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:48:43
Masalım düşerken zamanın ellerinden
Kanatmak var mıydı
Anıları kundaklanan yüreğimin kıyılarını...

Yangın olmadan kül olmaz ki...

Keşke kül için yangınlar olmasa....
Güzel ve anlam dolu dizeler...
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:46:22
Ne verirsen elinle,işte o gider seninle
Bütün zorluğu göğüs gerersin sevginle
Böyle gelmiş böyle gider,bu hayat da
Yaptıkların,senden önce bulunur safta..

Güzel dörtlükler..
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:45:13
Saklanırsa yaşam kuytularında karanlığın
Belli ki gün kendini yeniliyor.

Yankılanırsa sokaklar sessizlik çığlıklarıyla
Gece kendi koynunda çoğalıyor..

Dolarsa hüzün şarkılara,söylenirse kederli
İçinden geçilen gece yarılıyor..

Yaralanırsa...

ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:34:51
Ayrılık vakti geçiyor bile,
Yüreğimdeki sitemim geliyor dilime,
Birgün geri dönmek umudu ile,
Ardına bakmadan git benim için...

Hep gidenlerin ,ayrılanların bir gün geri döme umutlarım olsa
Güzel dizeler....
Kutlarım saygılar....
Git benim için..., @sibel durak
16.4.2009 13:26:31
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:20:10
segaha sararken
ay seherinde
anılarım canlanır
unutulanlar katlasın

Suç unutanadamı,unutulanda mı*
Bece birazda unutulan düşünsün.....
Güzel ve anlamlı dizeler..
Kutlarım saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:14:23
Dü/et il/e ’ben buyum’ şar/kı/sı/nı söy/ler/dik
Ölüm bize sarılırdı Tahir el/el/ey/dik
Hastalık ve sağlıkta biz/biz/ey/dik ö/ley/dik
Bu zaman o zaman mı Tahir,bir/ki bileydik.

Biz insan oğlu insandık bu tekmil bilinir
Bilmeze zorla mı bildirel...

ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 09:06:39
Yıllarca aşkın fermanı elimde sandım

Okudum okudum her gün hayale daldım

Yar seni kendimden özge bir candır sandım

Yalan dolanmış aşklar da şimdi anladım

Aşkların yalan olduğunu anlarız
Ama saçlara ak düştükten sonra.......
Acaba di...

ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 08:59:29

Yalnız sende tanıdım, bilmediğim duyguyu
Yaşattığın aşk için, yar teşekkür ederim
Ayrılsak da yitirmem, sana olan saygıyı
Bende ki sevdan ile bu dünyadan giderim

Güzel sevgi dizeleri
Kutlarım saygılar
Sensiz olmuyor, @onurumsun
21.4.2009 00:37:47
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 08:49:38
üç kuruşluk günaha bile
giremiyorum
çünkü;
yoksun

Güzel dizeler...Kutlarıom saygılar dost
.......günaha girmek, @kardanadam
21.4.2009 01:00:18
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:28:32
Ellerin olacaksın bildiğim halde bunu,
Yine de gönlüm sende düşünmeden sonunu,
Seven ne zaman gülmüş, bu dünyanın kanunu,
Gül olup da bağrımda, bitemezsin birtanem.


Sevenlerin gülmesi zor...mutlaka bir engwel çıkarırız......
Güzel yorum..Her...

Bir tanem!, @ümit zeki soyuduru
21.4.2009 00:09:08
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:25:13
Anladım başka yolu yok
Unutmak yasak
Işıklar söndü
Gün döküldü penceremden
Ömür doluyor karanlık odalarda
Ağır aksak.
Unutamamak zor......
Kutlarım güzel ve anlamalı...Saygılar
Işıklar söndü, @x adamus
19.4.2009 13:38:27
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:22:27
İki ayrı nehir gibi akar olduk; aynı yatakta, ayrı yollara
Üşüyorum, sensiz, titrek kelimeler düşüyor dilimden
Büyük sevdaların ardında, ölüme olan hasreti bilir misin?
Dinmeyen haykırışı; çığ düştü yüreğime, ezip geçip gitti

Yürek isyanlarda....

Geçip gitti, @gizemlibalık
18.4.2009 16:39:23
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:20:00
Almanyaya göç başladı
Gurbet yürekler haşladı
Doyunca bizi dışladı
Bir nesil bitti Almanya.......Ahmet Umut


Bu ülkemizin gerçeği...
Ekonomik geri oluşumuzun faturası......Kutluyorum dost
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:09:42
seviyorum be ...
varmı ötesi bir geçmişi
iki ayrı yaşam bendeki
senden öncesi a hali yaşamımın
senden sonrası z hali yaşamımın
varmıki sonrası diye cok düşündüğüm
yaşadıkça çok fazlası...
sadece sen varsın gerisi boş...
sevgin bana yeter
sev...

Seviyorum be ..., @goliat*
20.4.2009 22:24:52
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:06:26
Biz deniz kenarında denize hasretiz.

Bu hasretlik pek bitecek gibi görünmüyor....
Kutluyorum ...gerçekçi bir şiir......Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:03:48
Hani beraber söylerdik
Bir sevda şarkımız vardı
Şimdi onu dinliyorum
Senden kalan son hatıra

Güzel duygular...sonuna kadar birlikte dinlemek olsaydı...
Kutlarım saygılar
Tek hatıra, @GÜLDESTE
19.4.2009 01:48:01
ahmet umut
@ahmetumut
21 Nisan 2009 Salı 00:01:50
Yabancı ellerde, ekmek parası.
Günler geçse, bile gönül yarası.
Bu nasıl bitecek, var mı devası.
Benim dertlerimi, bilir hikmeti.
Eskiden ekmek parası diyerek gurbete katlanıyorduık.Ama arık gurbettede ekmek parası yok...
Hem gurbet hem sefillik...

ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 23:57:10
Karaosmanoğlu öldü dervişler
Yazık islamı hor görüp yermişler
Bizi bitirmeye yemin vermişler
Mandacı yavşağı sahte müslüma


Onların ne olduğu beni hiç ilgilendirmez....Ama işgalci oldukları çok ilgilendirir...
Adamlar kurnaz ......ya bizimkil...

ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 18:20:40
Ama bizim.....
Kutluyorum....saygılar
Uçak benim değil, @Adnan ŞAHİN
20.4.2009 14:52:37
ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 18:19:04
Yaşamda yerini almalı ...hepimiz korkuyoruz....
Mutlu yarınlar dilerim..güzel şiir...
Resim gerçek mi?......oyuncak bebek mi?
Syagılar
Kızım'a,, @gönül gözü
20.4.2009 13:40:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.957
Şiir Okunma
608.290
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL