Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Bana gelişin olmadı ki gidişine ağıt yakayım/Gel son bir kez rengini bilmediğim gözlerine bakayım.
Ahmet Moran

Ahmet Moran

@ahmetmoran Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Eylül 2010'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

Ahmet Moran
@ahmetmoran
21 Kasım 2014 Cuma 23:03:24
Ah o yıllar neler götürmedi ki

yüreğine sağlık kardeşim
Yıktınız yıllar!, @KAFKASİ
21.11.2014 22:44:11
Ahmet Moran
@ahmetmoran
21 Kasım 2014 Cuma 20:45:45
Dolu doluydu duygular bu satırları okuyup bir roma yazılabilir

Su misali aktı satırlar

anlamsızlığın girdabında dolanıp durmadı şiir

Kutluyorum güzel kalemi
Ahmet Moran
@ahmetmoran
21 Kasım 2014 Cuma 11:30:21
Amin efendim amin

Bu mübarek günün hürmetine bizlere vicdan ver Allah'ım

Anlam dolu haz veren şiirdi

Sizi kutluyorum Ülkü hanım
Umutların ardından, @gül peri
21.11.2014 11:25:30
Ahmet Moran
@ahmetmoran
21 Kasım 2014 Cuma 11:28:51
Çok güzeldi gazal sesleri

Kutluyorum efendim
Gazal yaprağı, @Ümmü AŞCI
20.11.2014 17:04:52
Etkili Yorum
Ahmet Moran
@ahmetmoran
21 Kasım 2014 Cuma 10:19:15
Rabbim o güzel varlığına zeval vermesin

Yüreğine sağlık kardeşim

Hayırlı cumalar
Kesret'ten vahdet'e, @Derebey
21.11.2014 06:15:30
Ahmet Moran
@ahmetmoran
21 Kasım 2014 Cuma 00:48:36
Haz veren sıcacık şiirdi

Kutluyorum değerli kaleminizi
Ahmet Moran
@ahmetmoran
20 Kasım 2014 Perşembe 20:58:51
HÜZÜN YAĞDI HER SATIRDAN OKURKEN

KUTLUYORUM DEĞERLİ KALEMİNİZİ, VARLIĞINIZI
Ahmet Moran
@ahmetmoran
20 Kasım 2014 Perşembe 18:03:11
Çok güzeldi duygular ve anlatım

Kutluyorum dost yüreği
Seviyorsa insan.., @AYDINK
20.11.2014 14:12:53
Etkili Yorum
Ahmet Moran
@ahmetmoran
20 Kasım 2014 Perşembe 11:44:43
Çocuklar için yazılan tek kelime bile beni heyecanlandırır zira onlarsız bir dünya olamaz

Siz derya misali duygularınızla ne güzel anlatmışsınız istikbalimniz olan en büyük varlıklarımızı

Sizi kutluyorum Serap hanım
Çocuklar için, @serapertence
20.11.2014 11:15:56
Ahmet Moran
@ahmetmoran
20 Kasım 2014 Perşembe 11:41:11
Ah! kara gözlere neler yazılmaz ki ama değerli kalemdaşım o kadar güzel yazmış ki usta kalemiyle, insanın bir daha dönüp bakası geliyor hem şiire hemde kara göze

Kutluyorum efendim
Kara gözlü yâr, @Mustafa Sade
20.11.2014 10:41:32
Ahmet Moran
@ahmetmoran
20 Kasım 2014 Perşembe 11:39:01
Anladım ki değerli kalemdaşımı üzen veya muhaşerete aykırı davranışlarda bulunan biri olmuş ama bu değerli kalem çok fazla incitmeden, çok güzel bir şiirle anlatmış

Kutluyorum değerli varlığınızı ve kaleminizi Nilüfer hanım
Küstah, @Nilüfer Sarp
20.11.2014 10:37:19
Ahmet Moran
@ahmetmoran
19 Kasım 2014 Çarşamba 23:26:29
Sitem vardı naif şekilde

İncinen bir narin yüreğin fısıldayarak avazı vardı

Kutluyorum sevgili kardeşim
*.* hiç, @Şebnem Örs
19.11.2014 01:28:34
Ahmet Moran
@ahmetmoran
19 Kasım 2014 Çarşamba 23:24:32
Çok güzeldi duygu seli

hem satırlar hemde o güzel yorumun şölen olmuş kulaklara

kutluyorum kardeşim
Ahmet Moran
@ahmetmoran
19 Kasım 2014 Çarşamba 22:46:35
Acıtmasaydı adına aşk denmezdi belkide bu duygular

Çok güzel anlatımdı haz veren şiir

Kutluyorum efendim
Sızı, @nazlıgül
19.11.2014 22:27:02
Ahmet Moran
@ahmetmoran
19 Kasım 2014 Çarşamba 16:06:17
İşte gerçek aşk

Kutluyorum seven yüreği yazan kalemi
Hayat iksirim, @Gulun Kokusu
18.11.2014 14:44:39
Ahmet Moran
@ahmetmoran
19 Kasım 2014 Çarşamba 12:49:44
İnsan olabilmenin vasıfları çok güzel anlatılmış güzel şiirde

Okurken muazzam haz verdi

Kutluyorum değerli dost
İnsan o ki…, @AYDINK
19.11.2014 12:47:04
Etkili Yorum
Ahmet Moran
@ahmetmoran
19 Kasım 2014 Çarşamba 11:25:16
Evet kendini uçurumun kenarına iliştirip orada düşe dalmaktır şartsız birine bağlanmak, halbuki insanın kendini kandırmaktan başka bir şey değil bu kör ebe oyunu

Geçmişe dair her şeyi irdelerken bazen tebessümlü bir ifade, bazen de; acı belirtiler...

Ahmet Moran
@ahmetmoran
18 Kasım 2014 Salı 22:31:06
Ne çok şey anlattı derya misali bir kaç satır

sevmek en güzel duygudur lâkin acısına meyletmek var

zaten zor olan değil mi aşk

Kutluyorum dost yüreği
Etkili Yorum
Ahmet Moran
@ahmetmoran
18 Kasım 2014 Salı 17:31:27
Kalbine sevdayı olduramadım
Çekildim solundan ben gidiyorum
Âşkın badesini dolduramadım
Çekildim yolundan ben gidiyorum

Eski resimlere baktım bu gece
Ah çekip maziye aktım bu gece
Senden kalanları yaktım bu gece
Çekildim yolundan ben gidiyor...

Ahmet Moran
@ahmetmoran
18 Kasım 2014 Salı 17:19:22
çok güzel duygular güzel dizelerde dile gelmiş ve Nuray hanımın dile getirmesiyle ayrı anlam kazanmış

Kutluyorum tanıdığıma sevindiğim genç kalemi
Benim ömrüm, @Hasreti
15.11.2014 12:53:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
103.759
Şiir Okunma
1.439.777
Yazı Okunma
52.036
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL