ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Aşk, kalbimizin saygısız misafiridir. Bize sormadan gelir bize sormadan gider. CENAP ŞAHABETTİN Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
shopen

shopen

26.7.2014 22:37:09

-Bir sur var ortada kim yükseltmişse taş üstüne taşı,
Ulaşamayan ruhum aşk üstüne aşk bulaştırmıyor...
Bir ihanet öyküsü mısralanmalı diyorum bazen, bazen yükleyip herşeyimi ceketimin cebine çekip gitmeli diyorum... Sokaklar hiç boş değil o yokken biliyorum, varsa her sokak bir tek o oluyor pervasız, anlamsız, isnatsız....
-Kimi gözlerinden vuruluyor kimi kalbini tam ortasından sen gibi, kimi ruhunu kaybediyor malum o da ben gibi...
Bir avuç içinde bir parmak izi taşımamak için kimseye elini uzatmayan gönüller, sevdasını bir başkasına kaptırıyor kimi..!
-Kadehler boş olduğunda doluyor da yürek binbir acıyla doluyken dolmuyor bir daha-


Kanama başlıyor içerde, gönül karargahı isyan bayrağı çekince beynine insanın, denge kayboluyor dizlerinde...
Burnu sızlayan insan aşıktır bilirsin... Burnu kanayana ne demeli..?
Birileri bir yerlerde bir şeyler yaparken birileri ile, sen bir an bekliyorsun umarsız...
Hani inadım inat gelmiyor kimse...

-Beklemek ile varılan yerlere seyahatleri durdurdum-

Haberin olsun,
Her sevda üç köşelidir...
Biri sen..! yangın gibi yaz köşesi...
Biri o..! anladığında vardığı ayazdan dönüşsüz kış köşesi..
Sonuncu malum ortada..
Bir gözyaşı şişesi..
Melekler aldanmaz bilesin... Hesap muhakkak verilir..

Her satır adına teşekkürüm senindir kabul buyur...
Saygılarımla
Tebriklerimle
İsmail Yılmaz

dağ köylüsü tarafından 7/26/2014 10:47:29 PM zamanında düzenlenmiştir.


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.