ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Serhat AKDENİZ

Serhat AKDENİZ

15.3.2013 01:00:20

resim seçimi bile bazen şiire verilen ciddiyeti gösterir. önce bu düzen ve titizlik için teşekkür ettim.

şiir ise iyi düşünülmüş ama iyi aktarılamamış gibi geldi bana. sakın kötü filan almayın sadece bazı kavramlar birbirine çarpmış
az bunaltmış şiiri. mesela benzetileri kendileriyle yapmak yorar etkisiz kalır deme o biraz da.

''mızıkacının mızıkası'' uçurtmacının uçurtması'' gibi . bunlar daha değişik tamlayanlarla anlatılabilir miydi bence evet.

fakat bir final yazmış ki şâir;



''siyah üzümden beyaz şarap yapıyor kızıl saçlı kadının biri*****
benim güneşimi kumbaraya atmaya uğraşıyor bir çocuk

ya karanlıkta kalırsak azizim''



yani ne denir ne istenir ki dahasından. beğenimin büyükçe paydası onadır.

ve şâir bunları kaydedin adınıza derim. pırlanta gibi cilalıdır bana göre...


tebrikler ve hürmetler şiire-şâire

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.