Aşk tesadüfleri sever, bir çizgi çekersin hayatına, tek seferde ulaşmak istersin, hani yıldızla gökyüzü gibi, ne kadar yakın olursa gözler, o kadar yalın kalır aşklar !
Aşk tesadüfleri sever, silik cümleleri yoktur, kollarına sarar yüreğinle, hani önce dokunur sana, sonra saklar gözlerinde, masum dillerin nazik aşkları !
Aşk tesadüfleri sever, yağmurla karın birleşmesi gibi, asil sevdanın akılda kalan tutkusu, hani sevmek denir ya buna, dokununca aşkın ateşi, çağlayınca birikir dilinde, buram buram sevda yelleri, AŞKIN !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK TESADÜFLERİ SEVER ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK TESADÜFLERİ SEVER ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşündüm de akşam demek ki uykuluymuşum da bu denli çağrışım yapmamıştı. çok ama çok beğendim ve nasıl akmış duygular su misali. yüreğine sağlık canım benim. kocaman sevgimle. ve hayırlı cumalar....
Aşk adına içten sıcak sağanak duygular Evet aşk tesadüfleri sever Bir zamanlar sonra ,hicranıda sürükler yüreklere beraber Başı döner insanın deli divane misali Sarar seven yürekleri gam ile keder
Buram buram sevgi kokuyordu içimdeki aşk *.
Özlem Demirkaya &*.*&