Bir gece uyumadan önce yine rüyamda onu göreceğimi düşünüyordum. Derken "git artık, gelme rüyalarıma" dönmeye başladı dilimde ve şiiri yazdım..
Yeter!.. Bırak beni git artık, İhtiyacım yok sana. Ne verdin ki gözyaşından başka? Işığımı alıp karanlığı verdin, Acıyı damarlarıma işledin.. Hala ne duruyorsun orda? Git artık gelme rüyalarıma. Yokluğun bile olmasın yanımda Git artık!.. Gelme rüyalarıma..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git Artık.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git Artık.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeter!.. Bırak beni git artık, İhtiyacım yok sana. Ne verdin ki gözyaşından başka? Işığımı alıp karanlığı verdin, Acıyı damarlarıma işledin.. Hala ne duruyorsun orda? Git artık gelme rüyalarıma. Yokluğun bile olmasın yanımda Git artık!.. Gelme rüyalarıma.. ----------------------------------- gitmesi acı ama yinede gitsin saygılar....kaleminiz daim olsun
Eminimki Git derken aslında dilinizden dökülen sözcükler Gitmeydi ama aşkın gururuna takıldıysanız eğer Git demek zorunda hissettiniz kendinizi, hani dil söylemiştir de gönül tastik etmemiştir... Duygusal,sade ve içten bir anlatımla kaleme alınmış güzel bir şiir okudum kutlarım şairi.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...
Bırak beni git artık,
İhtiyacım yok sana.
Ne verdin ki gözyaşından başka?
Işığımı alıp karanlığı verdin,
Acıyı damarlarıma işledin..
Hala ne duruyorsun orda?
Git artık gelme rüyalarıma.
Yokluğun bile olmasın yanımda
Git artık!..
Gelme rüyalarıma..
-----------------------------------
gitmesi acı ama yinede gitsin saygılar....kaleminiz daim olsun