sabırlarımız bitişte kökten tükeniyor gönül hicranları öğütürken yüreklerimizde çiçek yerine ellerde dolaşırken bombalar En masumu Molotof olsa da oda yakmakta vicdan ve merhametin zerresini de yetemezsiniz zira hiç mi hiç dirhemi yok sizde ne kadar ölüm olursa o denli çıkarınız var biliriz ki siz beş yüz milyondan başkasını istemezsiniz
yalan dilinizde bin bir pelesenk olmuş sarhoş varı dolanır hükümranlığının etkisi siyahbeyaz ve beyazsiyah olur her bir halden baş ağrısı gibisiniz tutturursunuz hep başa denizde karada havada mevtler hep çocuksu koparıp ayırdınız bizlerin canlarını bizden bıraktık sizleri artık kanlı vicdanlarınız ile baş başa
nedense hiç de çözemiyoruz bu yangınlar ne vakitte son bulur umarım bir gün gelirde yine kapımız da it olup da ulursunuz sizi bir toz gibi yaratan tutup da savurur sizinki de sanki bir iş mi be çöreklenip durursunuz hep Müslüman ümmetine ırzını malına ve mülkünü talan edişte birbirimize düşürüp sömürüşte de çıkıp da gidersiniz görüldüğü gibi aptalcasına bir insanlıktır bu benim elimle çektiğim her neyse alacağımız olsun kanımızı batı batı diyerekten yüz yıllardır hiç görememişiz kan emici canavarlığınızı
bir sırat köprüsü oldunuz bu dünyada bize sizden olmayana asla geçit yok bir bir dökülürüz çelmelerinizle yine de sizden isteğimiz kendinize çok dikkat edin sakın ha güç ve kuvvetinize çok güvenip de durmayın bizlerden hiç bir halt olmaz ya ortam bozuk nemize lazım kollayın kendinizi çokta umurumuzdaydı ya sopası yok ki aklınızı başınıza getirsin Allah nefsinizi hemen ıslah etmeye bakın gelmeyin gazabına yerin göğün her şeyi yaratanın olur ya alt üst oluşta da tepe taklak gidersiniz maazallah…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğinize sağlık kutluyorum güzel mükemmel gerçekleri korkusuzca dile getiren şiirinizi, sular bulanmadan durulmaz. ülkemiz ve müslüman ülkelerin kendine geleceği günler yakındır.
bir sırat köprüsü oldunuz bu dünyada bize sizden olmayana asla geçit yok bir bir dökülürüz çelmelerinizle .. Çok dogru tespitler . Kutluyorum hocam . Selam ve saygılar.
İç yangınınız yangınımdır kıymetli şairimiz. Bahar dallarımızı, fidanlarımızı,canlarımızı yok ettirenlere nifak sokanlara yazıklar olsun... Biz bir bütünüz ayrılmayayacağız, Allah merhamet versin, kışkırtılmış yüreklere... Saygılarımla...
Her yokuşun bir inişi, her gecenin bir sabahı var Yaratan neyi ne zaman yapacağını bilir hocam Zulümle Abay olunmaz olsa da uzun sürmez Kaleminiz dert görmesin hoşça kalın
Müstesna bir anlatım,tat ve haz veren olağanüstü betimlemeler,duyguların sırına vakıf bir yüce gönlün yağmur gibi içimize düşmesine benzer bir hal yaşattınız.Ayrılmak zor geldi,tekrar dönme sözü vererek .kalın sağlıcakla
rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah Yüreğinize kaleminize sağlık hocam ilhamınız bol olsun. Saygılarımı ve selamlarımı sunarım çok güzel bir eserdi, Yürek sesiniz daim olsun.
sabırlarımız bitişte kökten tükeniyor gönül hicranları öğütürken yüreklerimizde çiçek yerine ellerde dolaşırken bombalar En masumu Molotof olsa da oda yakmakta vicdan ve merhametin zerresini de yetemezsiniz zira hiç mi hiç dirhemi yok sizde ne kadar ölüm olursa o denli çıkarınız var biliriz ki siz beş yüz milyondan başkasını istemezsiniz
GÜZEL YÜREĞİNİZE SAĞLIK HOCAM NİCELERİNE İNŞAALLAH
Ve mutlaka geleceklerde.Bu devran böyle gitmez.Hiç bir devirde eşkiya devleti yıkamamış ve ele geçirememiştir. Bir gün bütün hainler elbette cezalarını misli misli çekecekler. Gönlüne sağlık Kadri Bey.Selam ve sevgilerimle..
DİZELERİNE HAK VERMEMEK ELDE DEĞİL ÜSTADIM. BAŞTAN SONA HAKLISINIZ. NE YAZIK Kİ HAÇLI SÜRÜSÜNÜN BÜTÜN HÜKMÜ MÜSLÜMAN VE TÜRKLERE GEÇİYOR. KENDİLERİNDEN OLANLARA BİR ŞEY YOK. BAŞTA DEDİĞİNİZ GİBİ MASUMLARIN ALLAH'I ELBETTE BU YAPTIKLARINI ONLARA MİSLİYLE SORACAK. KİM BİLİR BELKİ DE ONLARA YERLE YEKSAN EDECEK. ABSİ ABDSİ BMLERİ VE DİĞERLERİNİN BÜTÜN GÖZÜ ÜSTÜMÜZDE OLMAYA BAŞLADI SURİYEYE OBÜS TOPLARI ATIŞ YAPINCA. SANIRIM ÖDLERİ BİLMEM NELERİNE KARIŞTI BİR ANDA.RUSYA YAPACAĞINI YAPIYOR BAKALIM NEREYE KADAR. GÖRECEĞİZ BARIŞ SÜRECEK Mİ SÜRMEYECEK Mİ? SAYGILARIMLA ÜSTADIM.
bir sırat köprüsü oldunuz bu dünyada bize sizden olmayana asla geçit yok bir bir dökülürüz çelmelerinizle yine de sizden isteğimiz kendinize çok dikkat edin sakın ha güç ve kuvvetinize çok güvenip de durmayın bizlerden hiç bir halt olmaz ya ortam bozuk nemize lazım kollayın kendinizi çokta umurumuzdaydı ya sopası yok ki aklınızı başınıza getirsin Allah nefsinizi hemen ıslah etmeye bakın gelmeyin gazabına yerin göğün her şeyi yaratanın olur ya alt üst oluşta da tepe taklak gidersiniz maazallah…
Tebriklerimi güzel kaleminize gönderiyorum süper olmuş selamlar.............
Dualar,temenniler ve isyanlar evet.. Elbette duyarsız kalamayız.. Ancak her birey vatandaşlık görevini de yapacak. Ülkemize sahip çıkmalıyız.. Yüreğinize sağlık üstadım!!
Herzaman olduğu gibi duyarlı yüreğinizden anlam dolu dizeler süzülüp akmış sayfaya hayranlıkla okudum kutlarım eserinizi bu arada kusuruma bakmayın lütfen vakit bulup gelemiyorum iş yoğunluğu nedeniyle saygılar sunuyorum selamlarımla
Uygarlık tarihinin konusu insandır. Biz insanı çok akıllı sanırız. Ve yaptığı her işte akıl ararız. Oysa, hiçte öyle değildir. Akıllıların, aptalların sırtından geçindiği hikayeler doludur insanlık tarihi. Tanrının insana verdiği en önemli olgu akıldır. Eğer, onu kullanmayı beceremezsen, her günün kaos olur...Kısaca yaşam olmaz orada. Bu akılla daha çok ağlarız. Daha çok ölürüz..Ve kurtulamayız yoksulluktan, yoksunluktan..Yürek yangınınızı anlıyorum Üstat. Tüm Yurtseverler adına dizeler bunlar.. Yüreğinize sağlık..
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
Yeryüzünde Hiçbir İnsan Allah’tan Büyük Olmadığı Gibi Allah Adına İnsanları Kendine Taptırma Hakkına Sahip Değildir. // Türk Devrimi Yazıları // Önder Karaçay
Firavun kendisini yeryüzünde Allah olarak görüyordu ne oldu? Suyun içinde boğulduğu an secde ediyorum dedi, yalnız Allah kabul etmedi.
Peygamberlerin görevi bile sadece ilahi mesajları insanlara tebliğ etmektir. Ben işsiz ve sır bir yaşantı ile emanetin görevi için hayatını feda etmiş bir şair ve yazarım. Tek görevim gerçeği Türk Milletine ve insanlığa açıklamaktır. Başka bir talebim yoktur. Türk Milleti er ya da geç uyanacak bu zalimlik bitecek 2023 yılında Türk Birliği kurulacaktır. Türk Devlet Başkanlığı bir kadın, bir erkek olacak, Başbakan olmayacak, siyasi partiler olmayacak, partisiz parlamenter sistem olacak. Her il kendi seçtiği bölge insanları tarafından yönetilecek. Vekil ile asil arasında fark olmayacak. Bunun dışında başka bir çare ve çözüm yoktur. Var diyen varsa ihanete hizmet içindir.
Bugün mahşer tufanı ile canlı helak Firavun ibretinden ders almayanlar için yaşandı. Bir sırla Allah bunu bana yaşamam ve insanlığa insanlık ve Türk Milleti ile Türkiye Cumhuriyetinin sonsuzluk adına insanlık projesi olduğu için son darbe ile yok olmasının önünü ilahi tecelli kesti. Zaten zalimler kendi sonlarını kendileri getirdiler. 12 Eylül’de Akbank emperyalizmin şirk kurumu olarak kendi ayaklarına ilk kurşunu sıktı, sonu da 19 Ocak 2016 mahşer tufanı bittiği gün sermaye derin devlet ihanetini dünyaya ve insanlığa duyurdum bu zalimlerin helak olduğunu ve canlı öldüklerini duyurdum, ibret olsun diye Allah Mustafa Koç ibretini babası ve diğer zalimler için yaşattı. Firavun da Allah’ı kabul etmiyordu. Şimdi vatanı ve milleti çok seviyoruz yalanını, biz Atatürk’ü ve Türk Milletini çok seviyoruz yalanına kim inanır? Sizin gibi canlı helak olan ve puta tapanlar inanır. Onlarla Türk Milletinin bir işi yoktur.
Mustafa Kemal Atatürk gibi dini bütün mütedeyyin bir insan ve dahinin büyük Türk Milleti ile yaptıkları sonsuzluğun eserine ihanet eden 1950 ve sonrasının peşinden gidenler yarın bu ülkede çok zor günler yaşadıklarında bu yanlışı nasıl savunacaklar ve bu ihanete ortak olduklarını eğer varsa vicdanları nasıl kabul edecekler?
Bugün hala sesleri çıkmayan ve kısık sesi çıkanları herkes çok iyi biliyor.
Sermaye localarından talimat alan siyasi partilerin hizalarında çıkar peşinde koşanları herkes çok iyi biliyor.
Niyetini para için kalemiyle kendini satan milletin gazını almak için paçavra bir gazetede köşe bulanların ihanetini bu millet çok iyi biliyor.
Bitmiş batı şerrini öve öve bitiremeyen hainleri bu milletin ve devletin yılmaz bekçileri çok iyi biliyor.
Milletinin dini ve milli duygularını sömürerek dini, siyaseti ve sermayeyi put parayı çıkarı niçin ilahlaştıran hainleri bu milletin yılmaz bekçileri çok iyi biliyor.
Zulmü göreceğine kendi çıkarı için istikrar sürsün bir asırlık birikimler şer devletlerin eline geçsin diye bu zalimliğe destek olanları bu milletin ve ülkenin yılmaz bekçileri çok iyi biliyor.
Kimse Aziz Nesine kızmasın % 49+% 24+%16 içinde o payı kendine çıkarsın. Çünkü bunların tamamı ihanet içinde ve sermaye derin devletinin emrindeler. Hepiniz kandırıldınız. Kanmayan sandığa hiç gitmeyen % 15 ve gidip mecburen oy verenlerdir. Belkide tamamı kandırılmıştır. Bunu biz bilemeyiz. Herkesin kendi vicdanı bilir. Genel sonuçlar ihanet ve kandırılmış olduğumuzu gösteriyor.
Fazla basılan 17 milyon oy pusulaları zaten başlı başına bir pis koku hikayesidir. Anlatılanlar gerçekse, oy verenlerin sandıktan çıkarken aranması bile gerekir. Düşünün bu ne demektir!…
Bu zihniyet Türk Milletinin halk devrimi ile gitmediği takdirde halkın önüne koyacağı her sandık yeni ihanet üretecektir. 14 yıldır ürettiği gibi. Çünkü muhalefet başka niyetlerin elindedir. Ekmeleddin ve CHP’nin terör partisine bir miktar oy aktarması ihanetin boyutunu göstermesi açısından ibrettir.
Cumhurbaşkanı diyor ki yargıya talimat verdim. Padişah/Kadı ilişkisi gibi. Hani siz ben diktatör değilim diyordunuz. Bundan iyisi Şam’da kayısı. Şam’da kayısı da sizin yüzünüzden Suriye kan bataklığına döndü.
Yargıya bir talimat verin sermaye derin devletini yargı önüne çıkarsınlar.
Veremiyor musunuz? O zaman buna bir isim bulun…Bu rezalet nedir?
İşinize gelince yargıya talimat, işinize gelmesinde suskun bir rezalet.
O zaman bu ihanete ortak olduğunuzun ve bu sermaye derin devletinin emrinde olduğunuzun ispatı için fazlasıyla yeter.
Mustafa Koç cenazesi Osmanlı sancağı ile tabutu sarılıyor. Nerede Türk Bayrağı. Ertesi gün Sabah gazetesi Koç ailesinin vatana ve millete olan hizmeti haber yapılıyor. 19 Ocak 2016 tarihinde Türk Mevsimi ihanetini dünyanın gizli derin devletine üye olan ve ülkemizde gizli derin devletin en son başı olan Mustafa Koç’u açıkladım. İlahi tecelli gereği CANLI HELAK ibreti için Allah kendisinin canını aldı. Canlı kalanları da canlı helak etti.
Siz kendinizi ve işbirliği içinde olduklarınızı Allah’tan daha büyük mü? Görüyorsunuz!…
Görmeye ve bu ihaneti devam ettirmeye çalıştığınız müddetçe daha kötü günler yaşayacaksınız. İlahi tecellinin ağına zalim haliniz ve zulmünüz ile tüm ihanet edenlerle birlikte düştünüz.
emekdi şiirdi
çok tebrik ederim saygımla