Sana olan sevdamı anlattım Dağlar taşlar dize geldi O dağlar ki Yalçın kayalara yarenlik yapan Yüce dağlar Oy dağlar senin başın dumanlı Benim içim kan ağlar Yar dedim Canımdan da öte can dedim O vefasız yüreğimi yaralar…
Uçurum bakışları yüreğime dokunur Bir adım daha atarsam Yardan aşağı yuvarlar Dizginleri ellerine almış sanırlar Oysa bilmezler ki her şeyi yok ederler…
Oy dağlar yalçın dağlar Söyle sevgi bunun neresinde? Birde sadakat beklerler Kırıp dökerler Utanmadan arlanmadan ilgi isterler…
Ey yar! Kalk! Silkelen ve kendine gel! Adama gülerler. Alma mazlumun ahını kopartırsın gönül bağını Geçmişte yaşarsın unutamazsın o mutlu anı Öyle bir yar sevmişimki Bin adım atacağımı bile bile Bir adım atmaz ayağını…
Çok konuşmasıyla andırır bir papağanı Dili ile yerden yere vurup ağzına geleni söyleyen Hani nerede kaldı ölesiye seviyorum diyen? Aşk, sevgi, sadakat! Yürek ister ölümüne sevmek Sabır ve hoş görü gerek Nerede kaldı seni öven? Demek ki yaşamışız seninle Unutulmayacak bir serüven
Sahraa/AYŞEN DAŞKIN 13.02.2016
Değerli Dost Sevgili Arkadaşım Mustafa KARAAHMETOĞLU’na gönül dolusu teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle Bir Yar Sevmişim Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle Bir Yar Sevmişim Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdalar eskidenmiş şimdi sevdalar heves olmuş.. Yalanlar dolanlar..Bir zaman sonra ilk baştaki güzel sözlerin yerini, ÜZÜCÜ SÖZLERİN ALDIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.. SONUÇ.. VEFASIZLIK..KUTLARIM. SAYGILARIMLA
Anlamlı duygu dolu dizeler değerli dost bellimi olur vefasız yare sevgiler günün birinde belki biter çok güzeldi şiir yüreğinize sağlık kutlarım saygılar.
Ey yar! Kalk! Silkelen ve kendine gel! Adama gülerler. Alma mazlumun ahını kopartırsın gönül bağını Geçmişte yaşarsın unutamazsın o mutlu anı Öyle bir yar sevmişimki Bin adım atacağımı bile bile Bir adım atmaz ayağını…
Zaten hep değer verdiklerimiz kırmıyor mu kalbimizi. Harika anlatım çok güzel bir şiir. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Gönül Dostum. Gönül sesiniz daim olsun.
Sevdalar güzeldir umduğunu bulana dek. Her şey sevildiğini veya sevilmediğini anlayana kadardır. Kimileri sevilmeden sever, kimileri de sevilmediğinde tüm gemileri terk ederler. Ama her şeye rağmen sevgi güzeldir. Sevebilmek ve bunun arkasında durabilmek ayrı bir cesarettir. Güzelliğin yanı sıra umutsuzlukların baş göstermesini ise, bir ihmalkarlık değil de gerçekten sevilmemek olarak yorumluyorum. Bu yüzden he ne olursa olsun gönlümüze ve sevdiğimizin kalbini tanıyacak kadar hakim olmayı bilmeliyiz diye düşünüyorum. Yoksa sonrası ya bir anı yada bir macera gibi unutulmayanlar listesine giriyor ki, unutulmuyor da..
Anlamına anlam katan çok değerli dizeleri keyifle okudum. Kaleminiz daimi olsun çok güzel bir eser. Gönlünüz dert görmesin..
benim sana olan sevdam, hastalıklı bir sevda (...) ne tabip el verebilir yarama ne zaman ilaç olabilir yaralı canıma yüreğim tek kişilik kefenim ise çift kişilik.. bir gün ecel canımı alırken bu dünyada sanma esirgerim seni taşımda toprağımda sanma seni bırakıp giderim ardımda sanma bırakırım seni tek başına ya sonsuz olurum ... ya kalırım sen sonsuzum,da bırakırım neyim var neyim yoksa. tek bir seni bırakmam , senide alır götürürüm sol yanımda...
.........................Tüm güzellikler sizinle olsun.
İnsanlar bazen çaresiz kaldıklarında en büyük gördüğü şeyden yardım umarlar. Dünyadaki en büyük, ulaşılması zor olan dağlardır. Şair de dağlara seslenerek sitemini dile getirmiş. Samimi duyguların yer aldığı dizelerdi. Her şey gönlünce olsun Sahra Hanım.
Hoş geldiniz onur verdiniz kıymetli hocam değerli yorum ve begeniniz icin cok tsk ediyorum saygı sevgi dua la kalin Rabbim güzel yureginize dert keder vermesin saygilar
Hoş geldiniz değerli hocam sayın ismail bey nekadar güzel şiirime şiirle yorumlamaniz yureginize emeğinize saglik guzel yorum ve begeniniz içinde ayrıca tsk ediyorum saygilarimla selam dual kalin
Hoş geldin benim çok değerli hocam can arkadaşım begeni ve kıymetli yorumun ve begeniniz u in çok tsk ediyorum seni de yüreğine emeğine sesine sağlık desteğin içinde tsk ederim saygı sevgi dua ile kalin
Hoş geldiniz çok kıymetli arkadaşı Değerli dos begeniniz ve güzel yorumunuz için tsk ediyorum size beni yalnız biraknadiginiz içinde tsk ediyorum kıymetli dost saygilarimla selam dua ile kalin
Ey yar! Kalk! Silkelen ve kendine gel! Adama gülerler. Alma mazlumun ahını kopartırsın gönül bağını Geçmişte yaşarsın unutamazsın o mutlu anı Öyle bir yar sevmişimki Bin adım atacağımı bile bile Bir adım atmaz ayağını…
Çok konuşmasıyla andırır bir papağanı Dili ile yerden yere vurup ağzına geleni söyleyen Hani nerede kaldı ölesiye seviyorum diyen? Aşk, sevgi, sadakat! Yürek ister ölümüne sevmek Sabır ve hoş görü gerek Nerede kaldı seni öven? Demek ki yaşamışız seninle Unutulmayacak bir serüven
..Güzel şiirinizi kutlarım. Duygusal efsanevi ve özlüydü. Yazan kaleminize yüreğinize Sağlık. Saygı ve selamlarımla.