(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen gidersen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen gidersen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gidersen, yaşama sevincimde biter. Sen iken hayatın anlamı,sen gidersen gülüşüm gider, sevincim gider, karanlıklara hapsolur, herşey anlamını kaybeder. Güzel olan herşey biter bende. Ölümüne sevmek budur işte. Yürek sesiniz hiç susmasın. Beğenimi bırakıyorum bu güzel gönül sesinize.
Murat Bey kardeşim şiir tam bir usta işi eksiği yok fazlası var. Ahenk uslup,anlatım,kelimelerin seçimi,sadelik ve aşk ve ayrılık ... Gönlünüze sağlık.Saygı ve hürmetlerimle...
Sevgili Dost, Ne güzel bir şiir yazmışsın. Okudukça okudum. Gitmek mi, kalmak mı? İnsan böyle bir durumda ne yapacagını pek bilemezse de işte yürekten gelen duygular her şeyin önüne geçer ve ne olması gerktiğini şiirde belirtildiği gibi meydana çıkarır. Kimisi gitmeye üzülür, kimisi gitmemeye. Şiirinizde böyle bir güzelik gördüm ve de çok beğendim. Güzelliklerle ve sevdalarla dolu yürek sesiniz her daim böyle güzel eserler yazsın, okunmaya sunsun diliyorum. Sağlıkl ve de sağlıcakla kal. Sevgi ve de selamlar yolluyorum.
Su misali dizelerle sen gidersen her şey biter dese de şiir, gitme kal hayat seninle güzel, diyen yürek sesini hissettiriyor okura.. Harika bir şiir daha okudum güçlü kaleminizden, kutlarım Murat bey. Saygılarımla...
Kimse sebepsiz yere gitmesin kardeşim. Yüreğine sağlık çok güzel bir çalışmadan Eser çıkması budur işte. Hüzün ile tedirginliğin bir arada işlenmesi dizelere çok yakışmış.
Tebrikler dedim saygılar efendim.