Değerli sanatçı, Film ve TV yıldızı, şair ve Edebiyatçılar Derneği Genel Sekreteri sayın Kevser Atay’a sunumdur.
deniz dibi midir gökyüzü; neler neler geçiyor kim bilir derin düşünüzden, bir de ardınıza dönüp baksanız yakamozlu gözlerinizde pul pul olacak deniz bir kuyruk, akanyıldız gibi gelecek peşinizden!
kuyrukluyıldız desem, değilsiniz denizyıldızı desem, dip sularında duymaz denizkızı desem belki; dipdiri aşkla yüreğinizdeki Kevser ırmağında yüz/en efsanevi bir güzellik bu kendisinden başka hiçbir şeye uymaz!..
gönlünüz hep yüreğinizin sahilinde kışlasın kurşun eritsin kaleminizin sivri ucu duygularınızı ince ince, tel tel teyelleyip nakışlasın yerin, göğün, suların tüm güzelliklerini tanrım yüreğiniz ile sahibinize bağışlasın!
Şaban AKTAŞ 14.02.2016 - 14.34
Fotoğraf: Sayın Kevser Atay’ın Facebook sayfasından alınmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEVSER IRMAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEVSER IRMAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
___________________________________Saygılar