bir kış akşamıydı soğuklardan en soğuğu tüm suların ayrılıp sıcaktan buz kestiği bir kış akşamıydı...
pazar tezgahlarından kalan yitik cennet meyvalarının kovulmuş hali darmadağınıktı evlerin pencereleri satıcı naralarından öz direncini yitirmiş kırılmaya yüz tutmuş kırılmaya buz tutmuş öyle bir soğuk ve buz kesmiş tüm uykular rüyada...
her şey bir ılık nefesle başlamıştı bu raddeye ulaşacağını tahmin etseydi kale duvarları daha şiddetli direnirdi kasırgalara ılık nefes kasırgası...
bilmezsin o nefesin yarattığı kasırgayı devlerin kırılır çatırdayarak bütün kaburgaları bilemezsin...
hırsı artarak devam ediyor sibiryaya aşık bir kasırganın bir nefesin ılıklığına kanışı ayrılık soğuğuydu bu evet ayrılık soğuğu pazar naralarının sebebi buydu kararması da havanın ziyade sırrı saklayan suydu kale duvarlarını yıkan devlerin omurgalarını parçalayan küçük mahlukatların ayak seslerinde gizlediği bir dünyadan rüyaların sahte evrime yüz döndüğü mecusilerin aciz tanrılarını söndüren toprağı ağlatan sibiryaya aşık garip bir yelin bir anlık ılık nefese kanıp kasırgaya dönüşme sebebi ayrılık soğuğuydu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şadı ruya... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şadı ruya... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.