(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akıl Ötesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akıl Ötesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan zulmeder, kader adalet.. İnsan zulmeder, kadar adalet..
Her şeyi kullanır da.. binbir zerafet.. Çekip çevirir işi.. zorla hesap et..
Gelir gelir de bir dünya güzeli.. Kimse fark etmez onu.. Hesab et!..
Akıl, şaşkın.. Yürek, diri.. Dil!... halîm.. *********************** muhteşemsiniz. Bir şiire özün özü olarak hem hayatı,hem insanı,hem ahireti sığdırmak bu.Çok soyut.Ama altyapısı olanlara zor sayılmaz.Sanat eseri olarak bakıp geçmezse nedir ne değildir derse hemen her akıl alır dersini. Şiire insana çok yölü hizmet diye bakarım,kimi bir gülümseme,kimi bir ufak çağrışım,kimi öğreti,kimi eğitim. Sırf hayalleri fazla sevmiyorum. Sevdim ve alkışladım bu şiiri. Yazarının derinliğini anons ediyor.
Akıl, şaşkın..
Yürek, diri..
Dil!... halîm..
Tanınmaz biri…..
Anında tarif...
yüreğinişze sağlık değerli gönül dostu güzel bir şiirdi
selamlarımla