(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sanatçı Ruhu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sanatçı Ruhu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanatçı dediğin insan canı ve kanı pahasına sağlık eğitim ve adlaetten ödün vermeyen adam gibi adamdır... Madam gibi madam desek resimle şiiri özdeşleştirmiş oluruz...
RESİM VE ŞİİR kollektif bir anlam ve önem kazandırmış...
O resimdeki insan; Bir anne Bir aydın, Bir sanatçı, Bir tarih, Bir aksaçlı hanımefendi, Bir merhemet abidesi, Bir samimiyet, Bir duygu seli, ve Sanatçı Ruhu...
Şiirler bir olmuş şiire ayrıcalıklı bir güzellik seçmiş ve vermiş te...
sanatçı dediğin resimle şiiri tek yürek yapandır...
Sanatçı,sıradan ve basit olamaz Canı pahasına,savunur gerçeği
Sanatçının ruhu demektir seçtiğim mısralarınız!
Resimdeki insan,inanılmaz derecede SANATÇI RUHU nu temsil ediyorve bu yüzü seçen ve bu şiire uygun gören şairin yüreğini kutlarım sıonsuz saygılarımla...
Sanatçı,söylemekten çok söyletmektir Sanatçı,ağlamaktan çok güldürmektir Almaktan çok vermektir,muhtaç erbaba Canı pahasına,savunur gerçeği
Anlamlı ve bütünsellik ifade eden dizeler, Gerçek sanatçılar böyle olur,Sizin belirtiğiniz gibi sanatını sanat için kullanır sanatçı,milletin etik değerlerine hakaret etmek için değil,inanca saygı duyar ve sanatını inandıkalrına hizmet için kullanır sanatını,realitesiyle idealitesi paraleldir.
çok anlamlı ve derin, Sanat' yakışmış dizeler okudum...
saygılar,sevgiler...