(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüdü Yine! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüdü Yine! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinde titreme Kalbinde atışlar sık Ter alından akan ırmak Gözlerinde ışık çakmak Kulağında bir fasıl Hissettiği ılık bir meltem Dudaklarını örttü Dinledi şarkılarını
Yüreğin elini kulağına atarak uğultuları dinleme çabasında, Renklerin tonlara gebeleşmesinin sancılarında, Duyguların kurban edilişiydi...
Dizeleri yüreğinde damıtıp cemreli baharlara fısıldayan bir gönüle; Selam, saygı ve tebriklerimle...
Çığlıkları gökyüzünde Bulutlar gözlerinde Islaklık kirpiklerinde Ümitleri gömdü Yüreği mateminde Adı ezberinde Mutluluk kaydı Bak üşüdü yine! ............................................................ ************************************************************* Ümitler hep varolsun Sevgili Gizem , Üşüse de mutlak ısınır bir gün.Biz görmedik siz görün mutlaka.Anlamlı her seferde daha başarılı dizelere yol almaktasın.KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Çığlıkları gökyüzünde Bulutlar gözlerinde Islaklık kirpiklerinde Ümitleri gömdü Yüreği mateminde Adı ezberinde Mutluluk kaydı Bak üşüdü yine! ............................................................ KARANLIKLA IŞIGIN CİLVELEŞTİĞİ BİR AKŞAM YÜREK SERZENİŞE DURMUŞ GÜZELDE OLMUŞ KUTLARKEN BU NAİF YÜREGİ BAŞARILAR DİLERİM