(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerede? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerede? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasat zamanı gelmişti Ne ektiyse onu biçecekti Yığdı üst üste harman yaptı Savruldu bütün umutları gözünün önünde Rüzgârdı savuran delicesine Diz çöktü, yığıldı olduğu yere Giden umut, sevda ve hayattı kendince Yüreğinde düğümlendi Acılar kalmıştı ellerinde Önce buğulandı gözleri Sonra döktü ne varsa Akıttı damlaları sağnak halde Bağlandı karaları Yasını tuttu günlerce Başı dikti, gönlü eğilmişti Bu uğurda yara almıştı Gözlerindeki yaşa inat Dilinde sadece “Ne ekersen, onu biçersin” Atasözü vardı, tekrar edercesine Hani ektiklerim nerede? Dercesine…*
bazen ekileni biçmek kısmet olmuyor uğraşıp didiniyorsun bir de bakıyorsun ki birileri biçmiş ekilenleri diğer yorumcu arkadaşlardan kopyaladım bu güzel şiiri Sayın ATLI
daha öncede şiiri zaten beğenmiştim yine şiir diyorum
selam saygımla.
Ümit esk tarafından 5/5/2011 12:12:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hasat zamanı gelmişti Ne ektiyse onu biçecekti Yığdı üst üste harman yaptı Savruldu bütün umutları gözünün önünde Rüzgârdı savuran delicesine Diz çöktü, yığıldı olduğu yere Giden umut, sevda ve hayattı kendince Yüreğinde düğümlendi ..................................... yaşanan ne varsa şiire dairdi
Hasat zamanı gelmişti Ne ektiyse onu biçecekti Yığdı üst üste harman yaptı Savruldu bütün umutları gözünün önünde Rüzgârdı savuran delicesine Diz çöktü, yığıldı olduğu yere Giden umut, sevda ve hayattı kendince Yüreğinde düğümlendi Acılar kalmıştı ellerinde Önce buğulandı gözleri Sonra döktü ne varsa Akıttı damlaları sağnak halde Bağlandı karaları Yasını tuttu günlerce Başı dikti, gönlü eğilmişti Bu uğurda yara almıştı Gözlerindeki yaşa inat Dilinde sadece “Ne ekersen, onu biçersin” Atasözü vardı, tekrar edercesine Hani ektiklerim nerede? Dercesine…* ********************************************* gerçekte hayat öylemidir. eker ekersin başkası biçer biçer bakakalırsın hiç düşünmeden... emeğin boşa gitmez umarım ellerine sağlık...
Başı dikti, gönlü eğilmişti Bu uğurda yara almıştı Gözlerindeki yaşa inat Dilinde sadece “Ne ekersen, onu biçersin” Atasözü vardı, tekrar edercesine Hani ektiklerim nerede? Dercesine… ***************** İNSAN HASATA BAŞLADIMI EKİLENİ BİÇTİĞİNİ GÖRMEK KADAR DAHA FAZLA NE MUTLU EDEBİLİR Kİ YA ACILAR KALIRSA ELİNDE ....YA ALDIĞI YARADAN KURTULAMAZSA ..YANITINI ARAYAN SORULAR ZİNCİRİ UZAR GİDER.BU KONUDAKİ İÇSEL BİR SORGULAMANIN KAPISINI AÇAN DİZELERİNİZ GÜZELDİ.. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 6/21/2008 2:23:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hasat zamanı gelmişti Ne ektiyse onu biçecekti Yığdı üst üste harman yaptı Savruldu bütün umutları gözünün önünde Rüzgârdı savuran delicesine Diz çöktü, yığıldı olduğu yere Giden umut, sevda ve hayattı kendince Yüreğinde düğümlendi Acılar kalmıştı ellerinde Önce buğulandı gözleri Sonra döktü ne varsa Akıttı damlaları sağnak halde Bağlandı karaları Yasını tuttu günlerce Başı dikti, gönlü eğilmişti Bu uğurda yara almıştı Gözlerindeki yaşa inat Dilinde sadece “Ne ekersen, onu biçersin” Atasözü vardı, tekrar edercesine Hani ektiklerim nerede? Dercesine…
umut ediyor ve diliyorum ki hiç kimsenin emeği boşa gitmesin.... herkes ektiğini biçsin ki adil olanda budur,ne fazlası ne eksiği...hakkettiği kadarını alsın.... sevgili şairem güzel emeğini kutluyorum şiir ve sevgiyle....
şiir güzel kaleminize sağlık ama fotoğraf için aynı şeyi söyleyemeyeceğim 4. kemerin altında biri var ve objektife bakıyor eğer başka tarafa bakan bir vatandaş olsaydı o zaman güzeldi derdim elbette ama bu haliyle şiir güzel fotoğraf değil saygımla.
şair dibe vurmuş ve içsel enkazlarda bir kurgu çalışmasını mükemmel dile gtirmiş... fotoğraf güzel.... teşekkürler... saygılar... maviler yüreğinize...