(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güvercin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güvercin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ah bir uçabilse Yolları aşabilse Zamanı yenebilse Kurtulsa tel kafesten Özgürce Koşsa sevdiğine
Gördüm hasretimi Bana bakan bu gözlerde Bıraktım kendimi onun yerine Duygularım kanadında saklı Uçamadım Tıpkı ahşap üzerine tüneyen Güvercin gibi bende…"
Gök bir gövel güvercin edasında hoş yürekller yaylasında salınımdı..
Şairler kervanın görünebilen tepesinde güçlü dost nefesi salgılayan kaleme selam... Hoş yürekliler yaylasında mola veren asaletli duygulara sombahar coşkunluğunda saygı... Cemre duygularına damıtılmış, nisan yağmurlarına açık yürekle ve şiirle kalınız.. edipçe çok ama çok tebrikler...
S. Edip tarafından 6/20/2008 3:41:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gördüm hasretimi Bana bakan bu gözlerde Bıraktım kendimi onun yerine Duygularım kanadında saklı Uçamadım Tıpkı ahşap üzerine tüneyen Güvercin gibi bende…
güzel bir şiirdi,kendimizi kanadı kırık bir kumruya benzetmek ve uçamamak ne kadar güzel bir benzetme tebrikler
Göğün mavisi yıkarken ruhunu Sanki tel örgüye sarılı tutsak Yeşil yapraklar sunmaz Özgürlüğün türküsünü
Ah bir uçabilse Yolları aşabilse Zamanı yenebilse Kurtulsa tel kafesten Özgürce Koşsa sevdiğine
Gördüm hasretimi Bana bakan bu gözlerde Bıraktım kendimi onun yerine Duygularım kanadında saklı Uçamadım Tıpkı ahşap üzerine tüneyen Güvercin gibi bende…
Tebrikler.. Yüreğine sağlık.. Kalemin daim olsun. Sevgi ve muhabbetle.*.*.*.*
Bu gün 'Güvercinin kanadındaydı hayat'adlı roman okudum. (jonathan evlendiği yıl karısının bir başka admla kaçması Jonathanın hayatında ilk kez bir seçim yapmasına neden oluyor ve içine kimseyi dahil etmediği tam on beş yıl suskunluğuyla yaşıyor. Ta ki bir sabah uyandığında pencerenin kenarında inanılmaz sakinliğiyle Jonathan'a bakan güvercinin, gözündeki şeffaf tabakanın tesirinde kalıncayakadar. O an Jonathan'ın aklından geçen tek şey,insansız geçen on beş yıl ve ....Bir güvercinin kanadındaydı hayat)Böylesi bir paylaşımı ilk defa yaptım.Umarım sıkmamışımdır.Şiir çok etkiledi beni.Sevgiyle kalın.
Paylaşımınız için teşekkürler. Duygu aynı aslında, fakat ben okumadım inannın. Ve şu andan itibaren okumak istiyorum en kısa zamanda...Teşekkürler, sevgiyle kalın
anadı kırık sanki Gözlerinde yorgunluk Tünemiş umutsuzluğa Aklında bin türlü düşünce Düşleri solgun Irak yollara bakamaz Bedeni ürperir Boynu bükük kalmış Uçamıyor Varamıyor İstese de ............................. kutlarım sırça yüreğinin şeffaflığını başarılar
Gördüm hasretimi Bana bakan bu gözlerde Bıraktım kendimi onun yerine Duygularım kanadında saklı Uçamadım Tıpkı ahşap üzerine tüneyen Güvercin gibi bende…
Yolları aşabilse
Zamanı yenebilse
Kurtulsa tel kafesten
Özgürce
Koşsa sevdiğine
Gördüm hasretimi
Bana bakan bu gözlerde
Bıraktım kendimi onun yerine
Duygularım kanadında saklı
Uçamadım
Tıpkı ahşap üzerine tüneyen
Güvercin gibi bende…"
Gök bir gövel güvercin edasında
hoş yürekller yaylasında salınımdı..
Şairler kervanın görünebilen tepesinde
güçlü dost nefesi salgılayan kaleme selam...
Hoş yürekliler yaylasında mola veren asaletli
duygulara sombahar coşkunluğunda saygı...
Cemre duygularına damıtılmış,
nisan yağmurlarına açık yürekle ve şiirle kalınız..
edipçe çok ama çok tebrikler...
S. Edip tarafından 6/20/2008 3:41:51 AM zamanında düzenlenmiştir.