(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLEN İNSANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLEN İNSANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sami Hocam, Yüreğimizdeki yangın bir türlü sönmüyor, sönmeye meyyal de görünmüyor. Bugün gene yandı canlar. Kaç hanenin ocağı söndü, kaç yüreğe kor düştü... Rabbim, bu mel'un güruha karşı inanmış yürekleri muzaffer eyleye... Kalbî selâmlarımla...
Teşekkür ediyorum Mehmet Bey Kardeşim. Milletimin ve devletimin devamından korkanların oyunları bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da devam edecektir. Önemli olan, bizi yönetenlerin basiret ve firaset ile bu oyunları görüp, bozma gayretinde olmalarıdır. Rabbim sonumuzu hayr eyleye... Kalbî selâmlarımla...
Sor, şairim sor! Ama aklı, vicdanı olmayan anlayamaz ki senin sorularını. Allah'tan korkmayan kuldan utanır mı? Ama sen yinede sor. Belki aklı olduğu halde uyuyanlar ve anlamayanlar uyanır da anlar. Yüreğine sağlık. Saygılar sevgili dostum.
Kıymetli Adaşım, Uyku ilâcı verilmiş gibi bir türlü ayılamayan milletimize neyi, nasıl anlatacağız ki? Rabbim, sonumuzu hayr eyleye... Kalbî selâmlarımla...
Gaflet ve delaletin at başı gittiği, yurdumun kan gölüne döndürüldüğü, insanların nerede ise açlıkla burun buruna getirildiği, sürekli tükürdüğünü yalayarak ve dahi siyasetin bile edep adabının yerle bir edildiği, şehit haberleri ile kalbura dönen yüreklerimizle resmen dalga geçer hal ve tavırlar sergilendiği, ağzı olanın boş boş konuştuğu, körpecik beyinlerin yalan yanlış bilgilerle sulandırılıp cehalete çanak tutulduğu, vatanı sevmenin, ne mutlu Türküm diyene demenin suç sayıldığı, karanın da karası bir devir içindeyiz maalesef.
Niğmet Hanım Kardeşim, Gaflet, dalâlet ve hıyanet üçlüsü hiç bir zaman milletimizi yönetenlerin üzerinden gölgesini uzaklaştırmadı. Arada mutlaka cılk yumurtalar bulundu. Bundan sonra da bulunmaya devam edecek. Önemli olan biz, millet olarak kendi inancımızdan, amellerimizden emin olmalıyız. Seçtiklerimizin ve temsilcilik verdiklerimizin fikri ile zikri farklı olduğu müddetçe biz kayıptayız. Rabbim, sonumuzu hayr eyleye. Kalbî selâmlarımla...
Osman Bey Kardeşim, Şehitlik makamı -üzerinde kul hakkı olmayan için- peygamberden sonraki en yüce makam. Bunun şuurunda bir milletiz. Lâkin, şehadete koşarken, koş emrini verenlerin amelleri ve niyetleri hakkında emin olmak gerek. İşte bu noktasa mütereddit haldeyiz. Rabbim, milletimizin bahtını karartmaya... Kalbî selâmlarımla...
Ak hocam ah, bu insanlık nereye koşuyor. Söylenecek söz bulamıyoruz hani ilim, hani bilim, hani teknoloji, nerde bu insanlık ve insan olmak... Allah iman dan Kur'an dan dinden imandan ayırmasın. Duyarlı yüreğin var olsun selamlar saygılar. Allah (c.c.) şehitlerden razı olsun mekanları cennet olsun ailelerine sabır versin.
"İlmi ile amel etmeyen âlim, kitap taşıyan merkepten farksızdır!" diyor yanlış hatırlamıyorsam İmam Gazali. Bugün maalesef kitap taşıyanlar çoğaldı. Amel olmayınca, bir ayağı topal tazının av peşinde koşması gibi huzur peşinde koşuyoruz. Rabbim, sonumuzu hayr eyleye.. Bakî Selâm ile...
Mustafa hocam hırs ve dünya mevkilerine Vatan evlatları malesef kurban gidiyor Peygamber efendimizin dedigi gibi layık oldugumuz yönetim bu demek yüreklerimiz yanmakta haber seyredemez olduk kanayan yüreklere tercüman olan şiirinize canı gönülden katılıyorum selam ve dualarla niyetlerimiz hayır akıbetimiz hayır olsun saygılar