DÜNYA ŞİİR GÜNÜ TÜM ŞAİR VE ŞAİRELERİMİZE VE ŞİİR SEVENLERİMİZE KUTLU OLSUN/ AŞK VE HASRETLİK DUYGULARIYLA YANIP TUTUŞAN GÖNÜLLER MUTLU OLSUN.
Geliyorum bir tanem, sevdiğim, aşkım benim Sevgimize ket vuran zinciri kıracağım, Bırak hüzünlerini, de ki, varmış sevenim Sana yürekten akan şiirler yazacağım.
Soranlara söyle ki, baharımız gelecek Yitirmedim umudu dallarım yeşerecek Mutluluk çağlayanı çiçeklerim gülecek Sana amberler kokan şiirler yazacağım.
Bulanık sular bile sonbaharda durulur Sevda türküleriyle sofralarım kurulur, Gerçek olacak düşler hayırlara yorulur Sana sevgiyle bakan şiirler yazacağım.
Yaşananlar bir andı, geçti kalmadı derdim Sensizlik yaktı beni, sevgi sırrına erdim Anaların hasına kalan ömrümü verdim Sana mutluluk katan şiirler yazacağım.
Faziletin, dostluğun resimlerini çizdim Sevda sevgi sendeydi, sensiz hayattan bezdim Seviyorum, sevdikçe yaşam sırrını sezdim Sana sevdayla taşan şiirler yazacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRLER YAZACAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRLER YAZACAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensizlik yaktı beni, sevgi sırrına erdim
Anaların hasına kalan ömrümü verdim
Sana mutluluk katan şiirler yazacağım.
Harukulade bir şiir kutlarım.
Saygılarımla...