hayalin kol geziyor puslu… karanlık… sessiz… lal dilli… buğulu gözlü buğusu pencere camlarına yansımış rüzgar sesi yankılanıyor… sokaklarda
hayalin bir ideoloji mensubu en gelişmiş silahlarla terör yaratmakta kalbimin bazı bölgeleri işgal edilmiş bazı ülkeleri savaşa halinde bazı ülkelerinde darbeler yapılmakta kaos yaratıyor hayalin kendi çıkarına göre … bir zerre umut bırakmadan
çok şey var anlatılacak senden yana pimi çekilmiş bombalar var içimde kimin eli kimin cebinde belli değil ağır bir sükut-i hayal bahtsızım ,sahipsizim kanlarım sebilcesine…
kontrol edilmesi zor öfkeler biriktirdin adım adım şiddet dalgası her yerde eşkıya hayalin kol geziyor içimde hırsına yenik düşmüş yakıp yıkıyor
sabaha dek süren sürgün uykusuzluk hayalin benle birlik, umulmaz anılara kurşun sıkıyor susuyor hüzzam şarkılar avuçlarda bir can sıkkınlığı
hayalin bana ihaneti, bana yalanlarını yazdırıyor gitmeleri, acıları, düşleri kaç yalanını, kaç ihanetinı, kaç kez… bir sigara közünde yaktım hepsi hava -civa kocaman bir boşluk şimdi istersen içine çekebilirsin bana çektirdiğin kadarını
aşkta mutluluk arayan boşuna arar acıyı da yaşayacaksın… kanatların kırılacak… için kanayacak… yangın yerine dönüşecek duyguların yüreğimde bir dinamit patlaması unutamadığım her şey paramparça her şey bir girdap… her şey bir boşluk… kanadı kırık bir güvercin titreyişinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eşkıya hayalin kol geziyor içimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eşkıya hayalin kol geziyor içimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstadım., Sadece sayfayı değil.! Tüm şiirlerinle olduğu gibi, bu şiirinle de gönülleri süsledin.. Ve her şiirinizde, farklı muhteviyat seçmeniz, ustalığınızı kanıtlıyor.. Oysa., söylenecek çok şey var, lakin zaman kısıtlı.. Doyumsuz bir eser okuma hazzını yaşattığınız için, kalbi teşekkürlerimi ve dualarımı gönderiyorum..
Korku filmleri gibiydi...puslu, karanlık, sessiz, lal dilli... gerçekten ne güzel bir şiir dili...yazınca böyle yazılmalı. bunları yerli yerine koyamadığım için serbest şiir yazmıyorum daha doğrusu yazamıyorum... bu güne kadar okuduğum tüm şiirleriniz gibi, yine kaliteden ve lezzetten ödün verilmeden yazılmış bir serbest şiir okudum hazla... tebrikler ve saygılar sunuyorum dost kalem.