ben bu hayatın içinde hep yalın kat! akıl yalın. gönül yalın. kalp yalın. ömür bitecek yok bana bir rahat; salın gönlüm salın!
tek sevincim yardan gelen bir ’günaydın’. o da kesildi artık. elim yalın. dilim yalın. hayat; dramatik bir film, sahnesi yalın. senaryosu yalın. film yalın.
salın gönlüm, salın...
karasına bulaştığım gecem yalın. öylesine dolaştığım günüm yalın. hayat bir salıncak, biz elinde oyuncak; salın gönlüm, salın...
ben bu yollarda yarı çıplak, yalıncak. nesi var ki bu hayatın; nefes alınacak, katıla katıla gülünecek. candan öte yar var mı ki sarıla sarıla ölünecek. gözüm yalın, sözüm yalın. tabanı su almakta ömrümü taşıyan sandalın. ha battım, ha batacağım. biraz nefeslensem biraz ufku görebilsem boylu boyuncak yatacağım.
kader çekmiş oklarını. üstüme salmış yoklarını. bu yolda bıraktım çoklarını... beni taşımaz oldu nalın, salın gönlüm salın.
can tenden arındı, arınacak. günahlarını sırtına sarınacak. kara basanlar uykuma musallat; her gece yatağımda barınacak.
yalnızlık gönlüme eş. doğmaz beklediğim güneş. yar yok. var yok. ömür varla yok arası, ha var , ha yok! gün; nasıl olsun günaydın!
can yalın ,ten yalın. orda sen yalın. burda ben yalın. ah! yanımda olaydın!
aklımda saklı durur o çocuksu halin. ardı arkası kesilmez hayalin. elinde gülün. dudağında balın ayağında nalın; aklımı uçururdu rüzgarın. başın önde, ürkek ve narin. artık her şey biraz eksik biraz sensiz ve yarım. düne dair dilimden düşen ahüzarım. nerden baksan görürsün o kadar büyük başımda efkarım.
hayat yapyalın. can yapyalın. gece erken düştü ömrüme olmaz arık günüm aydın! salın gönlüm salın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
==== salın gönlüm salın === şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
==== salın gönlüm salın === şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnızlık gönlüme eş. doğmaz beklediğim güneş. yar yok. var yok. ömür varla yok arası, ha var , ha yok! gün; nasıl olsun günaydın!
yinede olmalı ..hayatın çok kapıları var arkadaşım sen aynı kapıya bakıyorsan görmüyorsundur..bu hal tutkuyla sevmek demektir ..ama kader denilen şey var görmek istemediğimiz bu da bir gerçek ....her şeyin hayırlısı...muratlar kabul olsun diyelim..sevenler ayrılmasın.. selam ve muhabbetle
gönlüme eş.
doğmaz beklediğim güneş.
yar yok.
var yok.
ömür varla yok arası,
ha var , ha yok!
gün;
nasıl olsun günaydın!
yinede olmalı ..hayatın çok kapıları var arkadaşım sen aynı kapıya bakıyorsan görmüyorsundur..bu hal tutkuyla sevmek demektir ..ama kader denilen şey var görmek istemediğimiz bu da bir gerçek ....her şeyin hayırlısı...muratlar kabul olsun diyelim..sevenler ayrılmasın.. selam ve muhabbetle