Herkes kendi yüküyle kalır arasında zamanla tozların sevabıyla günahı koynunda vebali kendi boynunadır.
Nesneler de öyledir yıda bir milimetre yerden yükselir toprak, kaldır hele bir taşı ne var ne yok bir bak; altında sizli bizli kanlı bir tarih gizli!
Ölmeden daha derin acılara gömüldüm cesetler gördüm püri pak çocuk cesetleri aç, susuz, çırılçıplak hepsini büründüm rezaletiyle insanlığımın ayak altında yerde tekmelendim süründüm!
Kimi öksüz kimi yetim çaresiz nice canlar analar babalar bacılar yüreğini bombalarca parçalar; bu mudur Ademiyetim?!
Başına tek kurşun sıkılmış adam suçsuz günahsız olduğu yere aniden yıkılmış evi yağmalanıp yakılmış!
Kim bu cehennemin sahibi ey zebani kılıklı adam önce hesabını ver ihanetin sonra aç kapısını cennetin yoksa ne hükmü var yaptığın bunca ibadetin?!?
Sakın kaçmaya kalkma kaçsan nere kaçarsın yediğinden dolayı mecburi durur ya osurur ya sıçarsın!
En büyük benim desen yönetsen ülkeyi tek başına yiyip içip aksırıp tıksırsan sıçsan osursan utanıp arlanmadan kalkıp gezelesen arada bir ’’aba da bir çuha da bir giyene, güzel de bir çirkin de bir sevene!’’
... Dayanamadı düştü hüzün yağdı gökten eridi çürüdü yaprak; ... altın klozete de otursan son durak kara toprak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON DURAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON DURAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...''Anlayana sivrisinek saz; anlamayana...,, derler ya!
Sayın hocam, ne eylerseniz güzel eylersiniz.
Takdirlerimi bırakıyorum. Esenlik dileklerimle!